Topshowquote:Op zondag 16 maart 2014 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
Twee letters en een punt, een reactie of 10, geen slechte score.
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 10-03-2014 om 14:12:11Grrrrr.... Wat een disaster voor #KevinStrootman.... En wat een aderlating voor #Oranje. Nachtmerrie-scenario. reageer retweet
Wij kijken ook.quote:
Is het niet de bedoeling dat ik die woorden roep voor de bingo? Anders tellen ze niet.quote:
Ga er nou niet op in.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat ik die woorden roep voor de bingo? Anders tellen ze niet.
Topshowquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
Deze wedstrijd lijkt op een gelijkspel af te stevenen.
/Ambrosius
Ga er nou niet op in.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat ik die woorden roep voor de bingo? Anders tellen ze niet.
Dat schijnt wel het idee van zo'n bingo te zijn ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel mensen schijnen hun eten al op te hebben als de Witte Chinees aan de beurt komt.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een smeerpijp die Arno. Bord op de schoot begint hij over diarree te praten
Nee en bij twijfel voordeel naar de aanvallende ploeg. Dus terecht een goal.quote:
Nee. Goed om te weten.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie overigens dat hij in Oranje moest van Ikstampoptacos ?
Tering, jij bent echt oerdom zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Shreyas het volgende:
Nee en bij twijfel voordeel naar de aanvallende ploeg. Dus terecht een goal.
Tsja.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
Hier was niets aan de hand volgens CaptainCookie.
Ik denk niet dat iemand het boeit wat er zich in Groningen afspeelt.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef Paxcon het volgende:
Assist van Kostic
vd Looi moet opstappen met z'n belachelijke basisopstelling
Omdat jullie bianconeri hebben verjaagd terwijl die altijd zulke positieve bijdrages hadquote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het boeit wat er zich in Groningen afspeelt.
Kan je ophouden met dit grapje?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:
Wat een waardeloze keepers zeg.
Wisten jullie trouwens dat die keepers beide in Oranje moesten van Ikstampoptacos?
Dat moet absoluut mogelijk zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ophouden met dit grapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |