Dat is het inderdaad!quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:05 schreef Bayswater het volgende:
Palmyra, Syrië? De foto lijkt dan overigens gespiegeld.
Zit je nu hier ook al? En ook nog eens alles voorzeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik weet het, maar ik zeg het niet want ik heb geen zin om een nieuwe te zoeken en te posten. Op hetzelfde eiland als Gala.
Ja, ik vind het leuk om mee te raden, maar vind het zo'n gedoe om zelf foto's op te zoeken en te posten, dus ik doe het in stilte. Maar nu kon ik het even niet laten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zit je nu hier ook al? En ook nog is alles voorzeggen.
Vond het zo ongeveer de gemakkelijkste van de foto's in dit nummer. Je ziet namelijk de zo karakteristieke tafelberg. Heel wat makkelijker dan een paar niet al te spectaculaire en daarmee inwisselbare gebouwen.quote:
Het ziet eruit als elk Europees hoofdstadje. Parijs?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:35 schreef Bayswater het volgende:
Schitterende stad Kaapstad, ik kan het je aanbevelen. Maaaaaar, het was de bedoeling dat je eerst nog even de foto daarvoor raadde, ook al was dat niet meer zo heel moeilijk, voordat er een nieuwe stad werd geplaatst.
Die was al geraden, het gaat om deze. Overigens de 4e kant van de straat ziet er net zo uit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
http://www.capetown.gov.z(...)ighcreditrating.aspx
Is het niet de San Giuseppe dei teatini uit Italie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die was al geraden, het gaat om deze. Overigens de 4e kant van de straat ziet er net zo uit.
[ afbeelding ]
Voor dat gebouw is de foto genomen (staat achter de fotograaf)quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:00 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Is het niet de San Giuseppe dei teatini uit Italie?
Inderdaad, heeft nog 3 dagen geduurd. Quattro Canti in Palermo.quote:
En wat is de TT van deze reeks?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:58 schreef BazZz2 het volgende:
0108daniel had het dus goed, maar hij had niet de stad geraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |