Hamburg is juist!quote:Op maandag 24 maart 2014 12:09 schreef quirigua het volgende:
http://blogs.angloinfo.co(...)/04/Hamburg_2013.jpg
Gezellig !quote:Op zondag 30 maart 2014 13:43 schreef 4-elements het volgende:
Zal ik dan maar 'Noordwijk' zeggen voor de vorm?
Pripyat?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef quirigua het volgende:
zal ik dan maar invallen, als er niets komt ; deze is niet moeilijk, met al het gerommel in rusland :
[ afbeelding ]
hint : dode stad, vanwege dit :
[ afbeelding ]
You hit it right on, dead center ! What a terrific blast ! Your turn !quote:
HK is goed inderdaad. Je ziet dit gebouw in aanbouwquote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef YebCar het volgende:
volgens mij hong kong's architectuur (gebouwen ernaast dan)
Dit is het Trier hotel.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 18:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is het Trier hotel.
Dat komt omdat dat te zien is in je foto link
Van mij mag je nog wel een keer.
goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef ozzietukker het volgende:
Volgens mij is dit de:
Sultan Omar Ali Saifuddin Mosque
En die is in Brunei
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef 0108daniel het volgende:
Santa Maria Columbus Ohio in de Verenigde Staten
Dat is het inderdaad!quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:05 schreef Bayswater het volgende:
Palmyra, Syrië? De foto lijkt dan overigens gespiegeld.
Zit je nu hier ook al? En ook nog eens alles voorzeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik weet het, maar ik zeg het niet want ik heb geen zin om een nieuwe te zoeken en te posten. Op hetzelfde eiland als Gala.
Ja, ik vind het leuk om mee te raden, maar vind het zo'n gedoe om zelf foto's op te zoeken en te posten, dus ik doe het in stilte. Maar nu kon ik het even niet laten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zit je nu hier ook al? En ook nog is alles voorzeggen.
Vond het zo ongeveer de gemakkelijkste van de foto's in dit nummer. Je ziet namelijk de zo karakteristieke tafelberg. Heel wat makkelijker dan een paar niet al te spectaculaire en daarmee inwisselbare gebouwen.quote:
Het ziet eruit als elk Europees hoofdstadje. Parijs?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:35 schreef Bayswater het volgende:
Schitterende stad Kaapstad, ik kan het je aanbevelen. Maaaaaar, het was de bedoeling dat je eerst nog even de foto daarvoor raadde, ook al was dat niet meer zo heel moeilijk, voordat er een nieuwe stad werd geplaatst.
Die was al geraden, het gaat om deze. Overigens de 4e kant van de straat ziet er net zo uit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
http://www.capetown.gov.z(...)ighcreditrating.aspx
Is het niet de San Giuseppe dei teatini uit Italie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die was al geraden, het gaat om deze. Overigens de 4e kant van de straat ziet er net zo uit.
[ afbeelding ]
Voor dat gebouw is de foto genomen (staat achter de fotograaf)quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:00 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Is het niet de San Giuseppe dei teatini uit Italie?
Inderdaad, heeft nog 3 dagen geduurd. Quattro Canti in Palermo.quote:
En wat is de TT van deze reeks?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:58 schreef BazZz2 het volgende:
0108daniel had het dus goed, maar hij had niet de stad geraden?
ja oke, je hebt gelijk, moet ik dan de volgende maar doen?quote:
doe ff een nieuwe gewoonquote:Op woensdag 16 april 2014 07:30 schreef tennis_jongen het volgende:
Tupelo, Missisippi iemand anders mag nieuwe foto plaatsen zit mobiel
Zie je wel, ondanks mijn hint over Gela duurt het nog drie dagen. Niemand weet waar Gela ligt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad, heeft nog 3 dagen geduurd. Quattro Canti in Palermo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quattro_Canti
Gela ligt toch in Sicilië bij het water geloof ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zie je wel, ondanks mijn hint over Gela duurt het nog drie dagen. Niemand weet waar Gela ligt.
Klopt, achter die schoorsteen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Gela ligt toch in Sicilië bij het water geloof ik.
nieuwe?quote:Op woensdag 16 april 2014 07:30 schreef tennis_jongen het volgende:
Tupelo, Missisippi iemand anders mag nieuwe foto plaatsen zit mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe:
[ Bericht 39% gewijzigd door buishuis op 19-04-2014 13:06:54 ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:58 schreef buishuis het volgende:
Bath, UKGold coast of daar ergens in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe: [ afbeelding ]
Het is Gold coast: klik
[ Bericht 8% gewijzigd door Speculant. op 19-04-2014 13:39:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New:![]()
juist!quote:Op zondag 20 april 2014 12:08 schreef kawotski het volgende:
Malta, Valletta, 99,9% zeker, is alweer een tijdje geleden dat ik daar ben geweest
[ afbeelding ]
Het eerste wat in me opkomt is Arizona. Wupatki National Monument, Sedona.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:46 schreef 0108daniel het volgende:
Yeah
Hier komt de volgende, en nee het is niet op mars
[ afbeelding ]
Goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef kawotski het volgende:
[..]
Het eerste wat in me opkomt is Arizona. Wupatki National Monument, Sedona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |