Hamburg is juist!quote:Op maandag 24 maart 2014 12:09 schreef quirigua het volgende:
http://blogs.angloinfo.co(...)/04/Hamburg_2013.jpg
Gezellig !quote:Op zondag 30 maart 2014 13:43 schreef 4-elements het volgende:
Zal ik dan maar 'Noordwijk' zeggen voor de vorm?
Pripyat?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef quirigua het volgende:
zal ik dan maar invallen, als er niets komt ; deze is niet moeilijk, met al het gerommel in rusland :
[ afbeelding ]
hint : dode stad, vanwege dit :
[ afbeelding ]
You hit it right on, dead center ! What a terrific blast ! Your turn !quote:
HK is goed inderdaad. Je ziet dit gebouw in aanbouwquote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef YebCar het volgende:
volgens mij hong kong's architectuur (gebouwen ernaast dan)
Dit is het Trier hotel.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 18:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is het Trier hotel.
Dat komt omdat dat te zien is in je foto link
Van mij mag je nog wel een keer.
goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef ozzietukker het volgende:
Volgens mij is dit de:
Sultan Omar Ali Saifuddin Mosque
En die is in Brunei
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef 0108daniel het volgende:
Santa Maria Columbus Ohio in de Verenigde Staten
Dat is het inderdaad!quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:05 schreef Bayswater het volgende:
Palmyra, Syrië? De foto lijkt dan overigens gespiegeld.
Zit je nu hier ook al? En ook nog eens alles voorzeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik weet het, maar ik zeg het niet want ik heb geen zin om een nieuwe te zoeken en te posten. Op hetzelfde eiland als Gala.
Ja, ik vind het leuk om mee te raden, maar vind het zo'n gedoe om zelf foto's op te zoeken en te posten, dus ik doe het in stilte. Maar nu kon ik het even niet laten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zit je nu hier ook al? En ook nog is alles voorzeggen.
Vond het zo ongeveer de gemakkelijkste van de foto's in dit nummer. Je ziet namelijk de zo karakteristieke tafelberg. Heel wat makkelijker dan een paar niet al te spectaculaire en daarmee inwisselbare gebouwen.quote:
Het ziet eruit als elk Europees hoofdstadje. Parijs?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:35 schreef Bayswater het volgende:
Schitterende stad Kaapstad, ik kan het je aanbevelen. Maaaaaar, het was de bedoeling dat je eerst nog even de foto daarvoor raadde, ook al was dat niet meer zo heel moeilijk, voordat er een nieuwe stad werd geplaatst.
Die was al geraden, het gaat om deze. Overigens de 4e kant van de straat ziet er net zo uit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
http://www.capetown.gov.z(...)ighcreditrating.aspx
Is het niet de San Giuseppe dei teatini uit Italie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die was al geraden, het gaat om deze. Overigens de 4e kant van de straat ziet er net zo uit.
[ afbeelding ]
Voor dat gebouw is de foto genomen (staat achter de fotograaf)quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:00 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Is het niet de San Giuseppe dei teatini uit Italie?
Inderdaad, heeft nog 3 dagen geduurd. Quattro Canti in Palermo.quote:
En wat is de TT van deze reeks?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:58 schreef BazZz2 het volgende:
0108daniel had het dus goed, maar hij had niet de stad geraden?
ja oke, je hebt gelijk, moet ik dan de volgende maar doen?quote:
doe ff een nieuwe gewoonquote:Op woensdag 16 april 2014 07:30 schreef tennis_jongen het volgende:
Tupelo, Missisippi iemand anders mag nieuwe foto plaatsen zit mobiel
Zie je wel, ondanks mijn hint over Gela duurt het nog drie dagen. Niemand weet waar Gela ligt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad, heeft nog 3 dagen geduurd. Quattro Canti in Palermo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quattro_Canti
Gela ligt toch in Sicilië bij het water geloof ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zie je wel, ondanks mijn hint over Gela duurt het nog drie dagen. Niemand weet waar Gela ligt.
Klopt, achter die schoorsteen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Gela ligt toch in Sicilië bij het water geloof ik.
nieuwe?quote:Op woensdag 16 april 2014 07:30 schreef tennis_jongen het volgende:
Tupelo, Missisippi iemand anders mag nieuwe foto plaatsen zit mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe:
[ Bericht 39% gewijzigd door buishuis op 19-04-2014 13:06:54 ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:58 schreef buishuis het volgende:
Bath, UKGold coast of daar ergens in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe: [ afbeelding ]
Het is Gold coast: klik
[ Bericht 8% gewijzigd door Speculant. op 19-04-2014 13:39:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New:![]()
juist!quote:Op zondag 20 april 2014 12:08 schreef kawotski het volgende:
Malta, Valletta, 99,9% zeker, is alweer een tijdje geleden dat ik daar ben geweest
[ afbeelding ]
Het eerste wat in me opkomt is Arizona. Wupatki National Monument, Sedona.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:46 schreef 0108daniel het volgende:
Yeah
Hier komt de volgende, en nee het is niet op mars
[ afbeelding ]
Goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef kawotski het volgende:
[..]
Het eerste wat in me opkomt is Arizona. Wupatki National Monument, Sedona.
Dang... you quick.. is goedquote:
Ik twijfel tussen de zuidkust van Engeland en de westkust van Frankrijk. Ik kan mn vinger niet goed plaatsen op de steensoort die je in die toren ziet. Die schelp komt me bekend voor, of ik heb die eens gezien op vakantie of op tv.quote:
Je zit bij beide wel goed en de plaats is een heel interessant geologisch gebied.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:01 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de zuidkust van Engeland en de westkust van Frankrijk. Ik kan mn vinger niet goed plaatsen op de steensoort die je in die toren ziet. Die schelp komt me bekend voor, of ik heb die eens gezien op vakantie of op tv.
Ik heb me rot gezocht vandaagquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Je zit bij beide wel goed en de plaats is een heel interessant geologisch gebied.
Helemaal goed! Ik kwam er altijd langs op weg naar werk. Het is 1st Tower.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik heb me rot gezocht vandaagDe hele zuidkust van Engeland afgespeurd, een deel van de westkust van Frankrijk, zelfs even Canada bekeken, plaatsen als St. Johns maar toen maar weer snel teruggekeerd naar het gebied van het kanaal. De huizen en de stenen, het gras (en de auto's) deden me vermoeden dat het 1 van de kanaaleilanden moest zijn, maar welke. Rondcrossen met Google streetview en hoe heten die plaatsen ook alweer op de kanaaleilanden. Guernsey? Nee, St. Peter Port, nee... dan maar even naar Jersey... het zal toch niet.. er is een toren in St. Helier, hmmm.. die lijkt wel wat op die op de foto.. dan maar even inzoomen met de streetview.. et voila
St. Helier, Jersey op de kruising Link road en St. Aubin's Road it is
Eerst gezocht op gereformeerde kerk Indonesië en daarna Afrika en daar was ie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:37 schreef Blik het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat die nog wel moeilijk was...
de tag zegt in ieder geval Italië, maar ik heb geen flauw idee waarquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Eerst gezocht op gereformeerde kerk Indonesië en daarna Afrika en daar was ie.
[ afbeelding ]
noord italiequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
de tag zegt in ieder geval Italië, maar ik heb geen flauw idee waar
Oh ja..quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
de tag zegt in ieder geval Italië, maar ik heb geen flauw idee waar
Net niet, maar je zit wel in de buurt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:47 schreef quirigua het volgende:
[..]
het is in südtirol
verder ga ik niet zoeken, ff geen tijd
Dat is de Franse spelling van Como.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:10 schreef Speculant. het volgende:
Côme in italie?
http://whatkatydidnext.fr(...)nd-lac-come-0035.jpg
Ik had gezocht op "Cathédrale italie du nord". Ze zouden die namen eens niet moeten vertalen, veel gemakkelijkerquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:15 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat is de Franse spelling van Como.
Is goed.
Zo makkelijk is die toch ook weer niet, Brunei is nou niet bepaald een groot bekend land waar veel mensen komenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:22 schreef Speculant. het volgende:
Ja, dat is niet zo moeilijk te raden natuurlijk als je dit topic doorneemtAl is Brunei geen stad maar een land.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Zo makkelijk is die toch ook weer niet, Brunei is nou niet bepaald een groot bekend land waar veel mensen komen
Ik had trouwens verwacht dat Alesund ook wel even zou durenquote:
Yep!quote:
Mooi man. bevalt het leven daar een beetje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:16 schreef flipsen het volgende:
Dat is goed![]()
En ik kan het weten... Ik woon er
Zit nu 6 weken in Peruquote:Op zaterdag 26 april 2014 15:51 schreef kawotski het volgende:
Mooi man. bevalt het leven daar een beetje?
De Hoenderpasarbrug (Kippenmarktbrug) in Jakarta.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Hoenderpasarbrug (Kippenmarktbrug) in Jakarta.
http://zienenweten.blogsp(...)ndonesia-pulang.html
Raad de stad heet het toch?quote:
Fonkse heet het 't mennekequote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:42 schreef Individual het volgende:
Waarom hebben ze er een alien-die-een-boek-leest standbeeld staan?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:12 schreef Bayswater het volgende:
Aan de taxi te zien lijkt het mij een stad in Israel.
Valkenbergpark in Breda.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:53 schreef Blik het volgende:
Dit lijkt mij Las Vegas, met Mandalay Bay als laatste hotel
[ afbeelding ]
Correct!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:52 schreef Fretwork het volgende:
Helsinki, Finland
Bij het Kiasma museum. (met een Dan Perjovschi tentoonstelling?)
Hij is goed!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Lamb29 het volgende:
Desert View Watch Tower bij de Grand Canyon toch?
Ow en in t kader van welke stad.... Grand Canyon Village
Met warm bedoel ik 'warm zitten vanuit geografisch optiek'. Rajasthan ligt een beetje uit de richting.quote:
Klopt! Heel fijn plaatsje! Ooit wil ik terugquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:33 schreef Fretwork het volgende:
Volgens mij is het Chivay in Peru, mooi plaatje hoor
http://4.bp.blogspot.com/(...)0/s1600/IMG_4874.JPG
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:10 schreef Fretwork het volgende:
Alle Toni&Guy's afgegaan.
Volgens mij is het Newark-on-Trent
[ afbeelding ]`
Sneaky dat die Toni&Guy vanaf de zijkant is
Correct!quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:29 schreef miro86 het volgende:
Foxton NZ?
Die Fantastic Festival of Murals doet 'm.
Start er één op en je merkt het vanzelfquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:07 schreef Lamb29 het volgende:
Is raad het nationale park/ natuurgebied nog wat?
ik zeg doen!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:07 schreef Lamb29 het volgende:
Is raad het nationale park/ natuurgebied nog wat?
Piazza del Duomo in Milaan, helemaal goed!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:57 schreef Individual het volgende:
Dacht eerst Florence, maar dat paard staat op een meer overdreven sokkel..
Bij die vreselijke suikertaart kerk in Milaan in de buurt?
Je zit iig goed op de Antillen, maar nog niet de goede plaats.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef quirigua het volgende:
deze :
http://2.bp.blogspot.com/(...)aire_beach_house.jpg
typische huizen :
http://upload.wikimedia.o(...)alendijk-hafen-2.jpg
ik denk :
rincon, bonaire
nobel ; als t niet kralendijk is, geef ik t opquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet 'm maar wil de winst niet voor de voeten van Quirigua wegkapen
u win !quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou vooruit dan...
Het is Oranjestad op Aruba, de vuurtoren van fort Zoutman om precies te zijn.
http://www.landenweb.net/aruba/vakantie/
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou vooruit dan...
Het is Oranjestad op Aruba, de vuurtoren van fort Zoutman om precies te zijn.
http://www.landenweb.net/aruba/vakantie/
Haarlem?quote:
Geen AEX meer? Of nooit geweest?quote:
appeltje eitje. Het is dat je het meest iconische gebouw er niet op zou hebben staan, maar dan zou het nog makkelijker zijn.quote:
Neequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan een vakantie in indonesie.....
en neequote:
Lijkt me eerder Chinees of Taiwanees.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan een vakantie in indonesie.....
Literatuurtempel toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Correct, weet je ook wat precies? (niet dat dat persé nodig is)
Pula?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:06 schreef Berdeey het volgende:
Kunnen jullie hier chocola van maken? Eentje uit mijn eigen fotoboek.
[ afbeelding ]
Crap, een foto plaatsen. Gaat ff duren.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:43 schreef Fretwork het volgende:
Oops
Gelijk gevonden:
Beursgebouw Vlissingen, Nederland
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beursgebouw_(Vlissingen)
Iemand anders mag ff. Foto gaat niet lukkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Crap, een foto plaatsen. Gaat ff duren.
er schijnt zelfs een film uit 1926 te zijn met die naam ;quote:
Donequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Start er één op en je merkt het vanzelfIk vind het wel leuk in ieder geval
Potsdam, NYquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:45 schreef quirigua het volgende:
nu pakt ie![]()
[ afbeelding ]
stadje is (ook) gebouwd van rode zandsteen (net als de vorige = Heidelberg), maar ergens anders
(Geert mak schrijft erover in één van zijn boeken)
Ben een Schapekopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |