Badumtssssjjjquote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Of ze geen lelijke ruitjespakken in de kast hebben hangen.
Wow. Wat een goede tips. Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef hoas het volgende:
Voor de mannen, gedraag je hoffelijk beetje humor, drink niet te veel en het liefts iets wat een ander niet drinkt dan weet ze dat je smaak hebt.
Nette en hele niet te opzichtige kleding.
Lekker geurtje van een kwaliteitsmerk, geen Lidl dus.
Mooi horloge
Mooie leren schoenen, dus geen nike's
En heel belangrijk, je tanden en adem daar mag niets aan opvallen.
Verder kennis van eten, dus geen kebab of kapsalon.
En probeer vooral de eerste date's niet meteen het bed in te duiken, zij geeft wel aan
Wanneer.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef hoas het volgende:
Voor de mannen, gedraag je hoffelijk beetje humor, drink niet te veel en het liefts iets wat een ander niet drinkt dan weet ze dat je smaak hebt.
Mooi horloge
En probeer vooral de eerste date's niet meteen het bed in te duiken, zij geeft wel aan
Wanneer.
Dus daarom kan je het bestequote:Op zondag 16 maart 2014 18:08 schreef Rezania het volgende:
Maar anyway, je zegt het al je OP. De één let op dit, de ander let op dat. Er is geen universeel antwoord.
quote:
Het is 2014.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef hoas het volgende:
Mooi horloge
Wanneer.
Wat een machtig gespierde benen, hoeveel pounds zou zij squatten?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef aequus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus je wilt zeggen dat een kapsalon er niet ingaat bij deze?
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Idd daarom barst het hier van de vrijgezelle fappers die geen zak van vrouwen snappen, en zich stomdronken zuipen, boeren en scheten laten, nee daar zitten de vrouwen op te wachten in 2014.quote:
Nee snap ik, maar ben gewoon benieuwd. Hoeft niet één antwoord te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:08 schreef Rezania het volgende:
Maar anyway, je zegt het al je OP. De één let op dit, de ander let op dat. Er is geen universeel antwoord.
KLB / Dit moet je lezen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:04 schreef eend112 het volgende:
Nog geen een vrouw die serieus heeft gereageerd in dit topic
Alsof dat 20 jaar geleden anders wasquote:Op zondag 16 maart 2014 19:01 schreef hoas het volgende:
[..]
Idd daarom barst het hier van de vrijgezelle fappers die geen zak van vrouwen snappen, en zich stomdronken zuipen, boeren en scheten laten, nee daar zitten de vrouwen op te wachten in 2014.
Ja de moderne meiden van nu willen succes, een mooi huis, en geld veel geld.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alsof dat 20 jaar geleden anders was
Of je ontmoet gewoon normale vrouwenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef hoas het volgende:
[..]
Ja de moderne meiden van nu willen succes, een mooi huis, en geld veel geld.
Dan kom je niet aan in een spijkerbroek en Nike's op een oude fiets.
Dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Stel je komt een knappe vent tegen maar het is een armoedzaaier en dat zal hij altijd blijven,'zou je dan nog voor hem kunnen gaan?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit.
Ik kijk gewoon naar het totaalpakket.
Ik ben niet van plan om m'n leven lang financieel voor een man te gaan zorgen. Ik wil mezelf kunnen redden, dan moet mijn toekomstige levenspartnerquote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef hoas het volgende:
[..]
Stel je komt een knappe vent tegen maar het is een armoedzaaier en dat zal hij altijd blijven,'zou je dan nog voor hem kunnen gaan?
Nee dat weet ik maar het bevestigd wel mijn stelling dat vrouwen succes willen en niet de rest van hun leven in een achterstands flatje van een uitkering willen leven.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om m'n leven lang financieel voor een man te gaan zorgen. Ik wil mezelf kunnen redden, dan moet mijn toekomstige levenspartner(
) dat ook kunnen.
Dus nee. En néé, ik ben absoluut geen golddigger.
kankuuuurrrrrquote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef aequus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus je wilt zeggen dat een kapsalon er niet ingaat bij deze?
omdat:
[..]
Dus daarom kan je het beste
[..]
Blijkbaar wel, niet aangevallen voelen want ik begrijp het welquote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om m'n leven lang financieel voor een man te gaan zorgen. Ik wil mezelf kunnen redden, dan moet mijn toekomstige levenspartner(
) dat ook kunnen.
Nee. Ik wil voor mezelf zorgen, mijn vriend ook. Ik wil niet van een ander leven maar ook niet dat een ander van MIJ kan leven.quote:
Dus je wijst rijke mannen af? Of wijs je ze niet af maar zou je gewoon overal de rekening delenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee. Ik wil voor mezelf zorgen, mijn vriend ook. Ik wil niet van een ander leven maar ook niet dat een ander van MIJ kan leven.
Nee die kunnen toch voor zichzelf zorgen?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dus je wijst rijke mannen af? Of wijs je ze niet af maar zou je gewoon overal de rekening delen
Je zegt net toch dat je niet van een ander wilt leven !? Dan moet je dus toch de rekeningen splittenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee die kunnen toch voor zichzelf zorgen?
Wat is deze
Ja, dat kan toch makkelijk. Of de ene keer trakteer ik, dan de ander. Is het soms zo moeilijk om te snappen?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je zegt net toch dat je niet van een ander wilt leven !? Dan moet je dus toch de rekeningen splitten
Maar stel jij verdient 1500 per maand en hij 10.000quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch makkelijk. Of de ene keer trakteer ik, dan de ander. Is het soms zo moeilijk om te snappen?Iets van elkaar aannemen kan ook maar niet álles
Kijk die dingen regel je dan gewoon samen. Zo ver kan ik nou ook niet vooruit kijken. Maar ik bedoel dus gewoon dat het geen uitkering trekkende nietsnut is.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar stel jij verdient 1500 per maand en hij 10.000
Dan ga je toch naar het salaris leven en leef je voornamelijk van zijn salaris?
Nee daar heb je ook niets aan inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijk die dingen regel je dan gewoon samen. Zo ver kan ik nou ook niet vooruit kijken. Maar ik bedoel dus gewoon dat het geen uitkering trekkende nietsnut is.
quarter poundersquote:Op zondag 16 maart 2014 18:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een machtig gespierde benen, hoeveel pounds zou zij squatten?
Dat is ook weer zoiets, houden vrouwen nu van ronde achterwerken of niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef Myrr het volgende:
Of zijn broek wel goed gevuld is (en dan met name de achterzak).
ben jij single? en hoeveel squat je?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:26 schreef fathank het volgende:
vrouwen zijn niet te doorgronden ze zijn echt raar doen echt moeilijk over de raarste dingen en als ze ongesteld zijn is het al helemaal erg en kun je helemaal niks goed doen nee kun je beter gelijk homo worden scheelt een hoop drama in je leven
ja tuurlijk single en ik squat niet das slecht voor je rug en je knieën ik doe liever legpressquote:
Zou niet meer eens kunnen zijn. Jij weet echt veel van vrouwtjes.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef hoas het volgende:
Mooi horloge
Wanneer.
Kerel, wel vijf spelfouten.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:43 schreef pokkerdepok het volgende:
ik snap niet dat vrouwen niet gewoon een leuke man willen om voor te zorgen. dat ie voor de kindertjes thusi blijft en zij werken.
t is toch 2014...
Gelukkig is jouw taalgebruik wel foutloos.quote:
Nee hoor, maar ik maar ze niet bewust.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw taalgebruik wel foutloos.
Zorg dan eerst dat je het zelf onder de knie hebt voordat je een ander probeert te verbeterenquote:
Ik verbeter niemand, ik attendeer hem er alleen op.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zorg dan eerst dat je het zelf onder de knie hebt voordat je een ander probeert te verbeteren
Oh, nee, een mannenkont mag van mij compact zijn maar wel mooi gevormd en er moet buiten het middengebied geen haar op zitten.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoiets, houden vrouwen nu van ronde achterwerken of niet?
Aahquote:Op maandag 17 maart 2014 17:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh, nee, een mannenkont mag van mij compact zijn maar wel mooi gevormd en er moet buiten het middengebied geen haar op zitten.
Vind mannenbillen eigenlijk meestal niet mooi hoor, zitten maar een paar mooie exemplaren tussen eigenlijk en verder is het meestal gewoon ruk.quote:
Dat ben je wel degelijk. Maar dat is vrijwel iedereen met toekomstperspectief en plannen (ook mannen).quote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
) dat ook kunnen.
Seizoenskaart?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er lopen er hier op fok genoeg rond die vroeger man waren, maar nu een ander seizoenkaart hebben.. vraag het een van die freaks.
Nouja er zijn altijd wel uitzonderingen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind mannenbillen eigenlijk meestal niet mooi hoor, zitten maar een paar mooie exemplaren tussen eigenlijk en verder is het meestal gewoon ruk.
Dat zei ik toch ook...quote:Op maandag 17 maart 2014 17:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nouja er zijn altijd wel uitzonderingen.
jij valt zeker op die domme sportschooltokkiesquote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef JackieBrown het volgende:
Ik let op de verzorging (dus istie gespierd vooral)
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef fathank het volgende:
[..]
jij valt zeker op die domme sportschooltokkies
"kijk mij eens gespierd zijn" maar ondertussen kunnen ze niet eens hun eigen reet afvegen met hun opgeblazen ballonnenspiertjes
haha nou ik zie t al ana je gebruikersnaam, jij bent gewoon een boze jaloerze dikzakquote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef fathank het volgende:
[..]
jij valt zeker op die domme sportschooltokkies
"kijk mij eens gespierd zijn" maar ondertussen kunnen ze niet eens hun eigen reet afvegen met hun opgeblazen ballonnenspiertjes
dikke mensen zijn tenminste gezellig in tegenstelling tot die anabolenharries die je voor niks in elkaar meppen omdat ze het spuitje weer eens verkeerd gezet hebbenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
haha nou ik zie t al ana je gebruikersnaam, jij bent gewoon een boze jaloerze dikzakalsof alle dikkerts zo slim zijn
"huuuu naar de sportschool gaan is dom ik ga lekker frituur eten en me aderen laten dichtslibbe"
en dan die vieze buike met dat haar erop enzo. Nee hoor, geef mij maar een lekker anabooltje zonder lichaamshaar
Ok ben wel n btje uitgeluld nu haha. Me vriend is ook best wel gespiert, ik zet altijd ze spuiten in ze bil. Maargoed ik had dus n keer de biefstuk te ver doorgebakke en toen hebtie me ook echt een heijs gegeve haha. Toen d8 ik ook ff een dikzak zou dat nie gedaan hebben als ik zn frikadel te lang had laten ligge die was waarscheinlek nie eens van de bank afgekome door die pens hahaquote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef fathank het volgende:
[..]
dikke mensen zijn tenminste gezellig in tegenstelling tot die anabolenharries die je voor niks in elkaar meppen omdat ze het spuitje weer eens verkeerd gezet hebben
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ok ben wel n btje uitgeluld nu haha. Me vriend is ook best wel gespiert, ik zet altijd ze spuiten in ze bil. Maargoed ik had dus n keer de biefstuk te ver doorgebakke en toen hebtie me ook echt een heijs gegeve haha. Toen d8 ik ook ff een dikzak zou dat nie gedaan hebben als ik zn frikadel te lang had laten ligge die was waarscheinlek nie eens van de bank afgekome door die pens haha
Echt voor schut dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ok ben wel n btje uitgeluld nu haha. Me vriend is ook best wel gespiert, ik zet altijd ze spuiten in ze bil. Maargoed ik had dus n keer de biefstuk te ver doorgebakke en toen hebtie me ook echt een heijs gegeve haha. Toen d8 ik ook ff een dikzak zou dat nie gedaan hebben als ik zn frikadel te lang had laten ligge die was waarscheinlek nie eens van de bank afgekome door die pens haha
Jij bent geen echte vrouw, niets mis met Kebab, helemaal niet midden in de nacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef hoas het volgende:
Mooi horloge
Wanneer.
Met je nikes nog aan en je aftershave van de Aldi.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij bent geen echte vrouw, niets mis met Kebab, helemaal niet midden in de nacht.
Na de seks.
Op de eerste date.
nee alleen wij mannen moeten zich modern opstellen.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:43 schreef pokkerdepok het volgende:
ik snap niet dat vrouwen niet gewoon een leuke man willen om voor te zorgen. dat ie voor de kindertjes thusi blijft en zij werken.
t is toch 2014...
Als hij maar op jou lijkt, ts.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:03 schreef Susteren het volgende:
Waar let jìj op als je een man ontmoet? Wat vind je belangrijk?
De een valt op een mooie lach, de ander op goede kledingstijl, de ander op goede manieren.
Zeg het eens!
Mag ie nou wel witte sportspokken van jou dragen of blijf je erbij dat dat uit de mode is?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met je nikes nog aan en je aftershave van de Aldi.
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er lopen er hier op fok genoeg rond die vroeger man waren, maar nu een ander seizoenkaart hebben.. vraag het een van die freaks.
Liet me even gaan Connie... Alles wel? XoXoquote:
Soms mag de waarheid best verteld worden, daar is niks mis mee. 'Freakshow' was zo'n slechte benaming nog niet. Elke user kan fake zijn, zie nu ook dat gedoe met AdoraBelle en Channie83... ik schrik ervan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Liet me even gaan Connie... Alles wel? XoXo
Birsen that you?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hele waslijst..
Kapsel
Kaaklijn
Wenkbrauwen
Glimlach
Sex appeal
Kledingstijl
Typgedrag ( als ze xD of afkortingen gebruiken zoals gwn en jmmr is dat een enorme afknapper)
Schoenen
Intelligentie
Algemeen gedrag
Hoe ze zitten
Hoe ze reageren op situaties
Hoe ze dansen
Hoe ze staan
Of ze makkelijke praters zijn (sociaal, snel nadenken en reageren)
En vast nog wel heel wat waar ik onbewust op let.
HTG'tje gespot.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hele waslijst..
Kapsel
Kaaklijn
Wenkbrauwen
Glimlach
Sex appeal
Kledingstijl
Typgedrag ( als ze xD of afkortingen gebruiken zoals gwn en jmmr is dat een enorme afknapper)
Schoenen
Intelligentie
Algemeen gedrag
Hoe ze zitten
Hoe ze dansen
Hoe ze staan
Jesus christquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hele waslijst..
Kapsel
Kaaklijn
Wenkbrauwen
Glimlach
Sex appeal
Kledingstijl
Schoenen
Intelligentie
Algemeen gedrag
Hoe ze zitten
Hoe ze dansen
Hoe ze staan
in de praktijk: als ie meer dan 50 euro op zak heeftquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hele waslijst..
Kapsel
Kaaklijn
Wenkbrauwen
Glimlach
Sex appeal
Kledingstijl
Schoenen
Intelligentie
Algemeen gedrag
Hoe ze zitten
Hoe ze dansen
Hoe ze staan
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij bent geen echte vrouw, niets mis met Kebab, helemaal niet midden in de nacht.
Na de seks.
Op de eerste date.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met je nikes nog aan en je aftershave van de Aldi.
Heb zelf meer dan genoeg geld so nahquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in de praktijk: als ie meer dan 50 euro op zak heeft
Mannen hebben geen cijfers. Alleen vrouwen hebben dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh wauw dat ik dat vergat, dat hoort bovenaan te staan; zelfvertrouwen
zelfvertrouwen kan een 6 in een 8 veranderen
Maarten van Rossum maakt nog kans dus?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Leandra het volgende:
Uitstraling, en bij een gebrekkige uitstraling maakt humor een hoop goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |