Niks voor mij boh, respect voor jouquote:Op zondag 16 maart 2014 20:03 schreef blomke het volgende:
Vooral veel reken- en analysewerk dus. Af en toe een adviesrapport uitbrengen.
Heb jij een linkie, ik kan je per dm wel een en ander meer vertellen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:49 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Is het niet handiger om een keer in de beroepengids te kijken?
Wat is dan wel meer iets voor jou?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Niks voor mij boh, respect voor jou
Niks voor mij, respect voor jou.quote:
Lieve Blomke, dat wisten we al van jou hier op fok!quote:
Ach, hoe kom je daar nu bij.....quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef capricia het volgende:
Lieve Blomke, dat wisten we al van jou hier op fok!![]()
Beroep: Leraar PO.quote:
Heb je een pm gestuurd.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Heb jij een linkie, ik kan je per dm wel een en ander meer vertellen.
Gil dan ff
Krijg je de beschrijving aangeleverd, of ga je je zelf op onderzoek naar de wensen?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef Holenbeer het volgende:
ik visualiseer bedrijfsdata tbv management dashboards. Voornaamste bezigheid is het maken van plaatjes,grafiekjes, scatterplots, lijndiagrammen etc etc die in 1 oogopslag een duidelijk beeld geven over de huidige prestaties van een organisatie.
Meestal komen de klanten met een globaal idee wat zij willen zien en gaan wij op onderzoek uit hoe wij dat het beste kunnen presenteren en wat relevant is. Dat onderzoek bestaat veelal uit klantcontact (het doorvragen naar specifieke gebruiksdoelen en het evalueren van ideeen) en desk research.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Krijg je de beschrijving aangeleverd, of ga je je zelf op onderzoek naar de wensen?
En waarin doe je dat dan?
De patiënten (waarvan ik niet goed kan beoordelen over welke handicaps we het hebben (hebben we het over (laag-niveau)-Down-cliënten, dan praat je wel anders, vrees ik) of de begeleiders?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |