Dit dus. Zou maar lesbo worden als ik jou was.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ja, alle jongens vallen op hetzelfde type vrouw.
Pech voor jou dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Klokov op 16-03-2014 16:25:26 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Jij bent als man 1.68?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:15 schreef ulq het volgende:
Lange vrouwen zijn echt walgelijk. Als je langer dan 1.70 bent kan je het beste de hoop opgeven.
Pff, met mijn 1.64 kom ik net goed weg dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:04 schreef jogy het volgende:
Boven de 1.65 ben je als vrouw fucked. Sorry.
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:20 schreef Klokov het volgende:
Mannen, wanneer jullie niet zo groot zijn kan je als man speciale schoenen kopen he.
[ afbeelding ]
Zie: https://www.bugarrishoes.com/index.php?languageID=nl
Voor info en ervaringen kunnen jullie Ethanolic een berichtje sturen.Zou ik dan eindelijk vrouwen van 1,93 kunnen datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut, 1 cm te groot. Zouden ze het merken?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:15 schreef ulq het volgende:
Lange vrouwen zijn echt walgelijk. Als je langer dan 1.70 bent kan je het beste de hoop opgeven.
171 is toch een mooie lengte voor een vrouwquote:Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Kut, 1 cm te groot. Zouden ze het merken?
Ik was niet serieus hoor. Ben zelf wel blij met mijn lengte.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:54 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
171 is toch een mooie lengte voor een vrouwAls je daarbij ook nog een normaal postuur hebt is er niks aan de hand.
Ik zou juist het totaal niet erg vinden als een vrouw bijna even groot is als mij, ik ben namelijk 185cm.
Heel klein beetje door je knieën zakken, dan komt het wel goedquote:Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Kut, 1 cm te groot. Zouden ze het merken?
Bij een westerse man vind ik 170 echt aan de kleine kant, dan denk ik namelijk echt wat is dat voor klein mannetje.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
Op zondag 16 maart 2014 16:54 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
171 is toch een mooie lengte voor een vrouw Als je daarbij ook nog een normaal postuur hebt is er niks aan de hand.
Ik zou juist het totaal niet erg vinden als een vrouw bijna even groot is als mij, ik ben namelijk 185cm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |