Laat hem nou, als zestienjarige horen ongenuanceerde meningen er nu eenmaal bijquote:Op zondag 16 maart 2014 19:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ga niet huilen als de volgende Amerikaanse president een hardline republikein is (Sarah Palin bijv.) die de neo-conservatieven terug aan de macht brengt en Syrië en de andere vriendjes van Putin nuked.

Hahahahaha, wie de fuck neemt Sarah Palin nou serieusquote:Op zondag 16 maart 2014 19:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ga niet huilen als de volgende Amerikaanse president een hardline republikein is (Sarah Palin bijv.) die de neo-conservatieven terug aan de macht brengt en Syrië en de andere vriendjes van Putin nuked.
 'Je kunt Rusland al vanaf Alaska zien'
 'Je kunt Rusland al vanaf Alaska zien'  Wat een idioot
 Wat een idioot

Sarah Palinquote:Op zondag 16 maart 2014 19:09 schreef Nintex het volgende:
[..]

Doet dat er toe?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sarah Palin
Die kan de VS nog niet aanwijzen op de wereldkaart..

Klopt, ik denk dat het vooral spannend wordt in de VS aangezien Rusland haar geld terug neemt van de Fed.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Morgen word een spannende dag voor de financiële wereld gok ik zo.

Dit inderdaad. CNN lijkt bij mij al meer dan een week niet te laden...quote:

Sancties zijn ook maar een 'middeltje'. Spel is al maanden, zo niet jaren, terug ingezet en we maken nu de climax mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat het vooral spannend wordt in de VS aangezien Rusland haar geld terug neemt van de Fed.
[ afbeelding ]
En dit is voordat er al sancties zijn

Ehm ja.. Ik denk ( hoopquote:
 ) dat er nog voldoende Amerikanen slim genoeg zijn om dat ook te zien, dat enge wijf gaat natuurlijk nooit geen President worden.
 ) dat er nog voldoende Amerikanen slim genoeg zijn om dat ook te zien, dat enge wijf gaat natuurlijk nooit geen President worden.

Laat die hoop nou maar varen. Elke idioot kan president worden nu de media zo'n grote rol speelt.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ehm ja.. Ik denk ( hoop) dat er nog voldoende Amerikanen slim genoeg zijn om dat ook te zien, dat enge wijf gaat natuurlijk nooit geen President worden.

Maar Rusland wel en daar moeten die raketten heen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sarah Palin
Die kan de VS nog niet aanwijzen op de wereldkaart..

Wie denk jij dat een handelsoorlog langer gaat volhoudenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat het vooral spannend wordt in de VS aangezien Rusland haar geld terug neemt van de Fed.
[ afbeelding ]
En dit is voordat er al sancties zijn
Putin heeft de gekkies in Amerika gelijk gegeven met zijn schaakspelletje om een failliet Oost Europees land in te lijven (dat failliet is gegaan door het mannetje dat hij er zelf installeerde nota benequote:Ehm ja.. Ik denk ( hoop) dat er nog voldoende Amerikanen slim genoeg zijn om dat ook te zien, dat enge wijf gaat natuurlijk nooit geen President worden.
 )
 )

Zo idioot is het ook weer niet; tussen de Diomeden is de afstand 4 kilometer. De Grote Diomede ligt in Rusland en de kleine in Alaska, het lijkt me dat je een eiland dat op 4 kilometer afstand ligt wel kunt zien liggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hahahahaha, wie de fuck neemt Sarah Palin nou serieus'Je kunt Rusland al vanaf Alaska zien'
Wat een idioot

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |