SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De vraag is eigenlijk, welke club wil wel enkele miljoentjes betalen voor Boilesen.. Geen.. Dus blijft hij lekker bij Ajax. In de zomer maar even goed kijken hoe hij nou eindelijk een seizoen fit kan blijven..![]()
Niemand trekt zijn kwaliteiten ook in twijfelquote:Op zondag 16 maart 2014 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vraag is eigenlijk, welke club wil wel enkele miljoentjes betalen voor Boilesen.. Geen.. Dus blijft hij lekker bij Ajax. In de zomer maar even goed kijken hoe hij nou eindelijk een seizoen fit kan blijven..![]()
Doe ik ook niet. Maar de clubs zullen niet gauw een blessuregevoelige speler willen aantrekken..quote:Op zondag 16 maart 2014 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand trekt zijn kwaliteiten ook in twijfel![]()
Dat kan hij wel vergeten, we zien het wel, maar wel handig aankomend seizoen een back-up te hebben anders dan Blindquote:Op zondag 16 maart 2014 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar de clubs zullen niet gauw een blessuregevoelige speler willen aantrekken..![]()
Ze zullen Dijks wel aanhouden als back-up.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan hij wel vergeten, we zien het wel, maar wel handig aankomend seizoen een back-up te hebben anders dan BlindOh.![]()
pffffquote:Op zondag 16 maart 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen Dijks wel aanhouden als back-up., wordt tijd voor de placenta dokter
![]()
Mocht het stormen zal de wedstrijd wel verplaatst wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook zomaar gelijk worden.
Of misschien verliezen we wel.![]()
Zo stabiel oogt Ajax niet meerquote:Op zondag 16 maart 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Het kan ook zomaar gelijk worden.
Of misschien verliezen we wel.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Alleen als Serero wegwaaitquote:Op zondag 16 maart 2014 15:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mocht het stormen zal de wedstrijd wel verplaatst wordenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ongelooflijk dat die gozer niet wat trainingen gaat doen in het krachthonk. Zelfs bij de lokale peuterspeelzaal lopen waarschijnlijk fysiek sterkere gastjes rond.quote:![]()
Als Serero een bonk spieren zou worden zou hij al helemaal waardeloos zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 16:24 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die gozer niet wat trainingen gaat doen in het krachthonk. Zelfs bij de lokale peuterspeelzaal lopen waarschijnlijk fysiek sterkere gastjes rond.![]()
Een beetje zoals de Jong jaquote:Op zondag 16 maart 2014 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Serero een bonk spieren zou worden zou hij al helemaal waardeloos zijnOh.![]()
Er lopen sowieso niet zo heel veel fysiek sterke spelers rond bij Ajax.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:24 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die gozer niet wat trainingen gaat doen in het krachthonk. Zelfs bij de lokale peuterspeelzaal lopen waarschijnlijk fysiek sterkere gastjes rond.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:
Nou jongens, ik ben benieuwd wat Ajax er nu weer van gaat bakken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Prima clubje.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zou overigens huilen van geluk als NAC degradeert wat een kut club vind ik dat tochOh.![]()
Ik heb het niet over de spelers, maar qua club vind ik het meer uitstralen dan een RKC of Roda.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke speler van NAC die wel eens wat leuks laat zien?Oh.![]()
Roda is nog wel geinig omdat het de enige Limburgse club is maar die kun je net zo goed inwisselen voor MVV, VVV of Fortuna ( als die nog bestaan ? ). RKC heeft altijd nog wel een paar spelers die leuk zijn om naar te kijken en het stadion zit daar meestal wel goed volquote:Op zondag 16 maart 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de spelers, maar qua club vind ik het meer uitstralen dan een RKC of Roda.![]()
Het liefst wacht hij tot minuut 75quote:Op zondag 16 maart 2014 16:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan hoeft Frank eens niet te wachten tot minuut 60![]()
Moest lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen lichaam voor topsport, hij moet stoppen.![]()
In Jong Ajaxquote:Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al die haters op Siemgod. Volgend seizoen staat hij er weer gewoonI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Siem 1 jaar verlengen en lekker in de spits laten spelen volgend seizoen tot Zivkovic er klaar voor is. Lijkt me de beste optie![]()
Haha goeie.quote:
Siem de Jong Ajax
[ Bericht 3% gewijzigd door DuvelDuvel op 16-03-2014 16:54:09 ]#FreeHat![]()
Zou zeker niet verkeerd zijn. Kan je Hoesen, Bojan en Siggy ook gewoon dumpen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siem 1 jaar verlengen en lekker in de spits laten spelen volgend seizoen tot Zivkovic er klaar voor is. Lijkt me de beste optie![]()
NAC kan er weinig van, dit zou toch een vrij gemakkelijke overwinning moeten worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ben Taleb, heeft die bij Ajax gevoetbald dan ?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen en Ben Taleb dadelijk basis bij Spurs voor de Eriksen fappersAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Alle ballen op Kishna.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:54 schreef wieisboos het volgende:
Drama dit. Poulsen die het spel moet maken, Siggy in de spits. Zo eenvoudig gaat dit niet worden hoor.![]()
Tot nu toe bakt Ajax er weinig vanquote:Op zondag 16 maart 2014 16:52 schreef Pedroso het volgende:
NAC kan er weinig van, dit zou toch een vrij gemakkelijke overwinning moeten worden.![]()
![]()
Siggy is de best presterende spits die we dit jaar hebben. Ook al is het geen topper.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:54 schreef wieisboos het volgende:
Drama dit. Poulsen die het spel moet maken, Siggy in de spits. Zo eenvoudig gaat dit niet worden hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
RKC heeft na Utrecht/Vitesse de slechtste bezetting. Bij Nac zit standaard bijna 20 duizend man terwijl er bij RKC nog geen 5000 zitten.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roda is nog wel geinig omdat het de enige Limburgse club is maar die kun je net zo goed inwisselen voor MVV, VVV of Fortuna ( als die nog bestaan ? ). RKC heeft altijd nog wel een paar spelers die leuk zijn om naar te kijken en het stadion zit daar meestal wel goed vol![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:01 schreef CaasS het volgende:
V. Rhijn viert zijn 100e wedstrijd door de daley blind naar voren te schieten.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik begin echt te denken dat Frank tactisch tekort komt. Het spel is al tijden niet om aan te gluren en hij blijft het maar op deze manier doen![]()
Mogen weer blij zijn als ajax geen punten verspeelt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zijn geniale wissels zijn ook altijd hoogtepunten waar ik naar uit kijkquote:Op zondag 16 maart 2014 17:06 schreef wieisboos het volgende:
Ik begin echt te denken dat Frank tactisch tekort komt. Het spel is al tijden niet om aan te gluren en hij blijft het maar op deze manier doen![]()
Frank afkrakenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:06 schreef wieisboos het volgende:
Ik begin echt te denken dat Frank tactisch tekort komt. Het spel is al tijden niet om aan te gluren en hij blijft het maar op deze manier doen
Voor het eerst in de historie op weg naar 4 x achter elkaar landskampioen met ultra jonge selectie"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Die kampioenschappen zeggen me niet zoveel eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 maart 2014 17:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Frank afkraken
Voor het eerst in de historie op weg naar 4 x landskampioen met ultra jonge selectie![]()
Gewoon op dezelfde lijn verder als vorige week. Maar ze hebben in de kleedkamer 'het tegen elkaar gezegd'![]()
Daar draait het spelletje om he. Winnenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kampioenschappen zeggen me niet zoveel eerlijk gezegd"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ok.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kampioenschappen zeggen me niet zoveel eerlijk gezegd![]()
Wat vind je ervan dan dat bijv Dinamo Zagreb ieder jaar kampioen wordtquote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Daar draait het spelletje om he. WinnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Waar Ajax eerst nog domineerde en de kansen niet afmaakte.. heeft NAC nu ongeveer vaker balbezit en ook nog meer kansenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Uiteraard maar om nou te zeggen dat er ook maar iets van niveau in de Eredivisie zitquote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Daar draait het spelletje om he. Winnen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: