Goossens had er ooit eentje tegen Heracles. En Makaay ook eentje tegen Heerenveen volgens mij. Maar dat is ook echt allesquote:Op zondag 16 maart 2014 15:47 schreef Thezeurminator het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer sinds De Guzman dat een vrije trap er direct in gaat.
Lexsj immersjquote:
Die van Goosens kan ik mij niet voor de geest halen maar volgens mij was dat ook een 4-0 ofzo. Die van Makaay was wel nice! Maar Feyenoord scoort nooit uit standaardsituaties..quote:Op zondag 16 maart 2014 15:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Goossens had er ooit eentje tegen Heracles. En Makaay ook eentje tegen Heerenveen volgens mij. Maar dat is ook echt alles
Kan er ook niks van inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 15:57 schreef Sunri5e het volgende:
Gelukkig hebben we Tevrede langer weten te binden
Nooit begrepen dat Feyenoord niet een tweede spits van het niveau Nemeth/Hoessen/Locadia kan strikken.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:57 schreef Sunri5e het volgende:
Gelukkig hebben we Tevrede langer weten te binden
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vink matst Heerenveen nu al drie keer.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vier keer is scheepsrecht.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |