Ja daar ben ik ook wel voor te porren! Zoek ook nog een leuke zomerjas voor mn mupjequote:Op zondag 16 maart 2014 10:29 schreef Kiwisoep het volgende:
En zomerspul in maat 80, beetje in de trant van dat wat animalmix aanbood in het vorige topic!
tip van de week trouwens, de basic ( lange) hemdjes in alle leuke kleurtjes van Only zijn enorm lang en stretchen ook enorm mee, ik pas ze nu nog met gemak, en kosten echt 2 voor 15 euro ofzo. Ik gebruik ze veel onder vestje of shirtjequote:Op zondag 16 maart 2014 10:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nieuw topic, nieuwe oproep:
Gezocht: positie t-shirts en hemdjes maat xl!
in die van Only pas ik nu met 37 weken en enorm zwanger nogsteeds, en heb normaal maat 42/44, dus wellicht ff proberenquote:Op zondag 16 maart 2014 12:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
die zitten bij mij niet zwanger al niet lkkr.. xl van sting en only staat meestal gelijk aan mt 42.
en nog meer 50/56quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
2 slaapzakjes puckababy newborn,
[
Maat 56 of valt zo
Roze valt als 56, blauwe als 68
Dat. Jaap slaapt zo lief verkleed als mummiequote:
Mummiebabyquote:Op maandag 17 maart 2014 10:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dat. Jaap slaapt zo lief verkleed als mummie
(In zijn piep dus he)
Hoe valt de noppies?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb nog te koop:
[ afbeelding ]
Noppies, maat 46
en [ afbeelding ]
Maat XL van de H&M
Jouw uk is nog heel jong toch? Hier ging J. pas met 3 maanden in een slaapzak/ inbakerzakje. Toen werd ie opeens heel beweeglijk in bed...quote:Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Mummiebaby
Ik wil zoo graag zon slaapzak, maar 1: duur en 2: deze mamanoob heeft geen idee wanneer er dan naar te pakken, want inmiddels slaapt ze aardig onder haar dekentje
Pssst, heb jij die aapies nog gezien in het vorige topic? Die in maat L?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:59 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jouw uk is nog heel jong toch? Hier ging J. pas met 3 maanden in een slaapzak/ inbakerzakje. Toen werd ie opeens heel beweeglijk in bed...
Klopt ja, 17 dagen vandaagquote:Op maandag 17 maart 2014 10:59 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jouw uk is nog heel jong toch? Hier ging J. pas met 3 maanden in een slaapzak/ inbakerzakje. Toen werd ie opeens heel beweeglijk in bed...
Oké! Moet ze nog wel ff vastnaaien, hoor. Pm je het adres ff?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil die bllauwe wel Spring! Met bloemmies
tot 6 maanden een newborn en vanaf 7 maanden de 4 seizoenen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:26 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Klopt ja, 17 dagen vandaag. Koop je met 3 maanden (ongeveer) nog zon newbaby of is dat dan al te krap? We hebben wel wat slaapzakken liggen al, maar hallooooo puckababy. Ik blijf het zeggen
![]()
Al moet ik wel toegeven dat ik echt een mega overschot heb van alles. Weet je nog die 30+ rompers in mt 50/56 ? Dat zijn er nu nog meer want cadeautjes
Ik vind t heeel verleidelijk, maar besef me net dat ons dametje al die maanden doorloopt in hartje zomer. Is zon newborn teddy dan niet aan de warme kant? Tis nu al zon zweetkopje af en toequote:Op maandag 17 maart 2014 11:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
tot 6 maanden een newborn en vanaf 7 maanden de 4 seizoenen.
Floor is nu 4 maanden en past nog prima
Ik denk dat t in de zomer idd wat te warm is, als ze nu al zweterig is... Hier hebben we in de zomer een hema zomerslaapzakje gebruikt, en die was af en toe al te warm in ons redelijk koele huis...quote:Op maandag 17 maart 2014 12:03 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik vind t heeel verleidelijk, maar besef me net dat ons dametje al die maanden doorloopt in hartje zomer. Is zon newborn teddy dan niet aan de warme kant? Tis nu al zon zweetkopje af en toe![]()
/argumenten zoekt om vriend over te halen en het lekker toch te doen
Volgens mij heb ik die nog wel liggen hier, ff zoeken straks, ok?quote:Op zondag 16 maart 2014 07:58 schreef Fannetje het volgende:
Gezocht: Teva's voor een meisje in maat 23.5
Ik ga M. nú opdragen om keihard te gaan groeien. Hubba hubba! Maar nog jaaaaren te groot.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:26 schreef -Spring het volgende:
Deze zelfde verhaal.¤5,50 zonder, ¤10,- met bloemen.
Hema, maat 110/116.
[ link | afbeelding ]
be careful what you wish for Skippy, je knippert 1 keer met je ogen en het is zo verquote:Op maandag 17 maart 2014 14:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga M. nú opdragen om keihard te gaan groeien. Hubba hubba! Maar nog jaaaaren te groot.
Oeps, gemist, ff minder online geweest want we hebben een schommel in de tuin, en dat vindt J. supertof!quote:Op maandag 17 maart 2014 11:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
Pssst, heb jij die aapies nog gezien in het vorige topic? Die in maat L?
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:24 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oeps, gemist, ff minder online geweest want we hebben een schommel in de tuin, en dat vindt J. supertof!
Ik Pm ff
Edit: dat gaat niet, je inbox is vol....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb denk ik in een kleinere maat. Ik ga even voor je zoekenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga M. nú opdragen om keihard te gaan groeien. Hubba hubba! Maar nog jaaaaren te groot.
SPOILER: aktiefotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Moppert op 18-03-2014 13:26:16 ]Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
De pm op de iPad en ik zijn geen vriendjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
Iemand interesse in meisjeskleding mt. 50/56? Groot gedeelte mix en match, dus niet alleen interessant voor tweelingmama's
http://s939.photobucket.com/albums/ad232/Donketonk/Kleertjes 50_56
Ik gooi het in een doosje voor jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
De pm op de iPad en ik zijn geen vriendjes.Het is prima, vanuit NL versturen ook, ze zitten nog minimaal een paar weken binnen.
Die afstand is te overzien (Rotterdam) maar ik ben morgen 39 weken, dus dat zie ik echt niet meer zitten..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Een hemakussen hier, maar het verstuurt nogal lastig dus zou je m in Utrecht moeten ophalen.
En wat is een leuk prijsje?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kyara,
De kleertjes hangen gewassen in de kast! Nogmaals bedankt! Ik ben er blij mee.. Vooral het aapjesshirt blijf ik maar aaien
![]()
Heeft er iemand nog een voedingskussen liggen voor een leuk prijsje?![]()
Dank voor je aanbod, maar is niet helemaal 'mijn ding'..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:58 schreef Linda2205 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze liggen. Blauw-wit gestreept stofje. Niet gebruikt, in orginele verpakking. Mag weg voor 30¤ excl. verzenden
(Ik dacht dat ik de tweelingvariant te pakken had, maar was het kussen voor een kindje, vandaar dat hij mag gaan en ongebruikt is)
[..]
Geen probleem!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dank voor je aanbod, maar is niet helemaal 'mijn ding'..
Ik zoek zo'n ding zoals ze bij de Hema hebben..
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow en iemand interesse in dit setje, met badstandaard erbij
[ afbeelding ]
afhalen in limburg of evt in tilburg
Bekende kleertjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
Iemand interesse in meisjeskleding mt. 50/56? Groot gedeelte mix en match, dus niet alleen interessant voor tweelingmama's
Yppy had al gesorteerd dus die dingen missen op de fotos. Oa de paddenstoelenpakjes. Tis wachten op Musique nu ;-)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Bekende kleertjes
En er is ook al een pakje richting Yppy dus volgens mij ligt daar nu bijna alles wat ik had
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Yppy had al gesorteerd dus die dingen missen op de fotos. Oa de paddenstoelenpakjes. Tis wachten op Musique nu ;-)
Die zijn echt zó ontzettend schattig!quote:
Verkoop je ook dingen los die er dubbel liggen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wacht even af of Musique idd interesse heeft voor dr meiskes en anders mag het ook los wegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Verkoop je ook dingen los die er dubbel liggen?
Ik heb interesse in:
-sterrenvestje
-Love is everywhere
-wit boxpakje met 6 hartjes.
- queen of hearts jurkje.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kyara,
De kleertjes hangen gewassen in de kast! Nogmaals bedankt! Ik ben er blij mee.. Vooral het aapjesshirt blijf ik maar aaien
![]()
Ik heb zo'n Hema-ding liggen, inclusief hoezen (twee groene en een grijswit gestreepte). Qua prijzen ben ik altijd erg makkelijk, hij kan ook verstuurd worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kyara,
![]()
Die zijn heel goed te versturen in een vuilniszak met wat tape ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Hema-ding liggen, inclusief hoezen (twee groene en een grijswit gestreepte). Qua prijzen ben ik altijd erg makkelijk, hij kan ook verstuurd worden.
Vraag ik Keshet even naar haar inpakskills, want ik heb m van haar en hij zat echt in een kleine doos, dat was meesterlijk!
Wat liefquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik wacht even af of Musique idd interesse heeft voor dr meiskes en anders mag het ook los weg
Wat lief hoe je dat zegt!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat fijn!
Ik vind het zo leuk om te lezen waar alle kleertjes terecht komen. En nog even en we weten ook wie ze aan gaat krijgen
Mijn medelas passen er iig wel inquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:14 schreef Kimpossible het volgende:
L-e, passen daar echt alleen aventflessen in of ook andere? Ik heb nog geen idee uit wat voor flessen mupke gaat drinken, maar sowieso niet de standaard avent. We willen graag n naturaltype fles/speen
pmquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:38 schreef L-E het volgende:
Oh, niemand wil me er vanaf helpen, boehoehoeEen Avent-flessenwarmer. Zelden gebruikt door ons (flesweigeraar ftw!), in prima staat dus. Het gaat om deze: http://www.philips.nl/c/a(...)er-scf260_37/prd/nl/
Mag gaan voor 20 inclusief verzenden. Of ophalen in Purmerend.
Kruidvat heeft ze nu voor ¤15 in de aanbieding.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dank voor je aanbod, maar is niet helemaal 'mijn ding'..
Ik zoek zo'n ding zoals ze bij de Hema hebben..
deze is hetquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:42 schreef Kimpossible het volgende:
Bla, is dat dezelfde als van le? En in welke staat?
Ik heb die van tommee tippee opgezocht en hoewel hij r mooi uitziet zijn de recensies niet al te lovend?
Ik ben inmiddels voorzien, thanks for sharingquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kruidvat heeft ze nu voor ¤15 in de aanbieding.
Wat wil je er voor hebben? Zie dat ze hier in de omgeving echt megagoedkoop zijn tweedehands, maar koop liever via fok en help je er graag vanafquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
deze is het
[ afbeelding ]
En hij is in nieuwstaat, slechts 2x gebruikt, ik heb ook de doos er nog bij.
Hij werkt prima, maar ik had hem gekocht voor de nachtvoeding boven..maar de nachtvoeding is er niet geweest
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef DJMomo het volgende:
Zal na het stemmen even de kV inlopen poes!
Dank jullie wel!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zal dit weekend even voor je kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral zomerspul 62 (of vallend als 62)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 68, van alles wat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 74 of vallend als... (de broeken volgen later)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In 74 heb ik over een week of 4 ook broeken. (ligt er aan hoe snel J. nog verder groeit, ze zijn bijna hoogwater...), bij interesse hoor ik t graag.
1x een rode spijkerbroek van Just Small (voor smalle kindjes!).
1x een blauwe broek (geen spijker) van Noppies (voor smalle kindjes! wel te zien dat J heeft getijgerd).
1x een Imps & Elfs chino in blauwgrijs.
1x een heel zachte spijkerbroek van Just Small met bretels (voor smalle kindjes!).
1x een H&M spijkerbroekje met gekleurde boorden onderaan de pijpen (valt wat breder).
Liefst als pakket, maar indien geen interesse mogen er ook losse stukken weg!
[ Bericht 1% gewijzigd door mousemicky op 19-03-2014 19:45:06 ]![]()
Crosspost van marktplaats.
Bumba stoeltje + tafel. Prijs is onderhandelbaar.
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller![]()
je hebt dmquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef mousemicky het volgende:
Babyjongensmama's opgelet! Grote kastopruiming, dus jongenskleertjes in de aanbieding!
Vooral zomerspul 62 (of vallend als 62)!
Liefst als pakket, maar indien geen interesse mogen er ook losse stukken weg!
Of wil je liever een PM?
[ Bericht 15% gewijzigd door klaprooss op 19-03-2014 17:33:48 ]♥ J & S
Forum Opties Forumhop: Hop naar: