abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138360650
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:35 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Soms is het wel beter om te accepteren, dan je er druk om te maken.
Dat is ook waar.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138363751
Ben je blank, ga naar azie of een andere streek waar blanken goed in de markt liggen. Ben je dik, kijk in USA, daar zijn mensen pas dik en genoeg daarvan hebben een relatie. Gewoon 2 voorbeelden die je kunnen aanmoedigen om het eens in een andere omgeving te zoeken. Dat jij geen relatie zegt niet altijd wat over jezelf maar vaak ook over je omgeving.

Wat niet omgevingsgebonden is is dat mensen graag naar een half vol glas kijken ipv een half leeg glas. En opgeven komt akelig dichtbij 'leeg'. Helemaal als je het niet hebben van een relatie ervaart als falen en niet succesvol zijn.

Non verbale communicatie gebruiken, verleiden, humor ipv als een hongerige wolf op jacht gaan zijn dingen die toch wel een aantal 'stoplichten' op groen zetten.

PS. Ik heb ook een periode lang gedacht dat ik altijd alleen zou blijven ;) totdat ik ophield met mezelf te mindfucken met bepaalde 'principes'.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_138363862
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef Koral het volgende:
Ben je blank, ga naar azie of een andere streek waar blanken goed in de markt liggen. Ben je dik, kijk in USA, daar zijn mensen pas dik en genoeg daarvan hebben een relatie. Gewoon 2 voorbeelden die je kunnen aanmoedigen om het eens in een andere omgeving te zoeken. Dat jij geen relatie zegt niet altijd wat over jezelf maar vaak ook over je omgeving.

Wat niet omgevingsgebonden is is dat mensen graag naar een half vol glas kijken ipv een half leeg glas. En opgeven komt akelig dichtbij 'leeg'. Helemaal als je het niet hebben van een relatie ervaart als falen en niet succesvol zijn.

Non verbale communicatie gebruiken, verleiden, humor ipv als een hongerige wolf op jacht gaan zijn dingen die toch wel een aantal 'stoplichten' op groen zetten.

PS. Ik heb ook een periode lang gedacht dat ik altijd alleen zou blijven ;) totdat ik ophield met mezelf te mindfucken met bepaalde 'principes'.
Ja maar hij wil het helemaal niet meer. Hij ziet het totaal niet meer zitten om enige moeite te doen om het anders te doen zodat hij niet alleen blijft. Als hij zegt dat hij opgeeft is dat teken dat hij misschien al veel geprobeerd heeft. En hij is 36. Misschien heeft hij toch iets aan uw post. :)
  maandag 31 maart 2014 @ 15:27:04 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_138364470
Als het echt zo structureel niet lukt lijkt het me geen slecht idee om eens professionele hulp te gaan zoeken. Dan is er gewoon iets niet goed gegaan bij de ontwikkeling. Dan moet je daar niet mee blijven doorsukkelen.
pi_138364684
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef Hexagon het volgende:
Als het echt zo structureel niet lukt lijkt het me geen slecht idee om eens professionele hulp te gaan zoeken. Dan is er gewoon iets niet goed gegaan bij de ontwikkeling. Dan moet je daar niet mee blijven doorsukkelen.
Been there, done that.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_138364927
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:32 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Been there, done that.
Maar wat ga je dan doen? Dus je hebt dan wel vrede met uw beslissing om alleen te blijven? Dus je hebt de fase van acceptatie bereikt en hebt er vrede mee?
pi_138365126
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar wat ga je dan doen? Dus je hebt dan wel vrede met uw beslissing om alleen te blijven? Dus je hebt de fase van acceptatie bereikt en hebt er vrede mee?
Geen vrede nee, maar ik ga er geen moeite meer insteken.
pi_138365455
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Geen vrede nee, maar ik ga er geen moeite meer insteken.
Als je er geen vrede mee heb, dan zou dat toch leuk zijn om wel vrede te zoeken? Ik bedoel je bent 36 jaar , je hebt nog zo veel jaren voor u. Misschien ziet je geen licht nu omdat je in een tunnel bent , maar na regen komt zonneschijn. Probeer te bedenken dat er heel veel mogelijkheden zijn om er wel te geraken.

Opgeven levert u momenteel geen vrede. Maar ik kan je garanderen dat mensen die echt kost wat kost iets willen het wel ooit bereiken of als ze het niet bereiken nemen ze vrede met het feit dat ze wel veel gedaan hebben. Dan hebben ze later geen spijt. Maar ik ben bang dat jij er wel later spijt van ga krijgen. Je kan gewoon beslissen om vanaf nu te gaan "leven" en leider te zijn van uw leven.

Er moet toch wel nog een reden zijn waarom je hier nog bent. Je wil wel, maar je hebt het moeilijk maar daarom is het niet onmogelijk. Ik bedoel stel dat je nu nog maar 1 dag kon leven , wat zou je dan doen?
pi_138365813
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Als je er geen vrede mee heb, dan zou dat toch leuk zijn om wel vrede te zoeken? Ik bedoel je bent 36 jaar , je hebt nog zo veel jaren voor u. Misschien ziet je geen licht nu omdat je in een tunnel bent , maar na regen komt zonneschijn. Probeer te bedenken dat er heel veel mogelijkheden zijn om er wel te geraken.

Opgeven levert u momenteel geen vrede. Maar ik kan je garanderen dat mensen die echt kost wat kost iets willen het wel ooit bereiken of als ze het niet bereiken nemen ze vrede met het feit dat ze wel veel gedaan hebben. Dan hebben ze later geen spijt. Maar ik ben bang dat jij er wel later spijt van ga krijgen. Je kan gewoon beslissen om vanaf nu te gaan "leven" en leider te zijn van uw leven.

Er moet toch wel nog een reden zijn waarom je hier nog bent. Je wil wel, maar je hebt het moeilijk maar daarom is het niet onmogelijk. Ik bedoel stel dat je nu nog maar 1 dag kon leven , wat zou je dan doen?
M'n werk opbellen en zeggen dat ze boom in kunnen, en me vervolgens op m'n balkon helemaal volgooien met Chouffe en Leffe tripels :P
pi_138365899
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef Sicstus het volgende:

[..]

M'n werk opbellen en zeggen dat ze boom in kunnen, en me vervolgens op m'n balkon helemaal volgooien met Chouffe en Leffe tripels :P
haha

En dat doe je nu niet omdat....?
pi_138365907
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:14 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik heb het wel opgegeven ja, dat zie je goed.
Je stroomt over van zelfmedelijden. Om weg te kwijnen in je pijn kan misschien op een bepaalde manier ook goed voelen en zeker vertrouwt, maar kom op man, ik kan niet geloven dat je daadwerkelijk een hopeloos geval bent zoals je je voordoet.
pi_138365929
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Je stroomt over van zelfmedelijden. Om weg te kwijnen in je pijn kan misschien op een bepaalde manier ook goed voelen en zeker vertrouwt, maar kom op man, ik kan niet geloven dat je daadwerkelijk een hopeloos geval bent zoals je je voordoet.
Precies, dat geloof ik ook niet dat hij echt zo is irl.
pi_138366102
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar hij wil het helemaal niet meer. Hij ziet het totaal niet meer zitten om enige moeite te doen om het anders te doen zodat hij niet alleen blijft. Als hij zegt dat hij opgeeft is dat teken dat hij misschien al veel geprobeerd heeft. En hij is 36. Misschien heeft hij toch iets aan uw post. :)
Is begrijpelijk (staat los van acceptabel) dat iemand na (vele) teleurstellingen probeert zijn verwachtingen zo te temperen dat het alleen maar mee kan vallen :')

Als die mindfuck ervoor zorgt dat hij happy met zichzelf is dan heeft hij daar op den duur misschien meer aan dan elke keer maar met een faal idee geconfronteerd te worden ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_138366118
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:06 schreef complicate het volgende:

[..]

haha

En dat doe je nu niet omdat....?
Omdat ik m'n werk nodig heb om mijn hypotheek te kunnen betalen.
pi_138366259
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:12 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Omdat ik m'n werk nodig heb om mijn hypotheek te kunnen betalen.
Ja maar als het u niet gelukkig maakt , wat dan? leef je dan voor uw hypotheek? Ik ben echt serieus. Natuurlijk heb je werk nodig enzo. Maar als iets u niet gelukkig maakt dan kap je ermee. En positief denken kan ook helpen, ik bedoel je hebt job dat betekent dat ze u daar aangenomen hebben omdat ze in u geen loser hebben gezien. Uw werkgever zal u nooit aannemen als je niet bekwaam was. Dus je hebt sowieso al iets te "verkopen" en bent niet waardeloos in de maatschappij.

En ik geloof dat het ook om alle andere vlakken zo is. Snap je? Misschien ben je echt in een spiraal van negativiteit, maar komaan het leven is een avontuur je weet maar nooit wie je morgen tegenkomt. Maar belangrijker is het nu, wat u gelukkig maakt dat is wat echt telt. Als die job een obstakel is, kan je misschien andere mogelijkheden zoeken want tenslotte op een werk zit je langer dan thuis, dus als je daar negatief energie van krijgt, zou ik toch overwegen om iets anders te zoeken. Bedoel we zijn 2014 , veel mogelijkheden en vergeet niet, best things in life are free.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')