Misschien werkt deze aanpak voor jou gewoon niet. Het is niet voor iedereen even gemakkelijk om wildvreemde vrouwen in de kroeg op te pikken. Daar was ik ook nooit een held in (het is me via die weg welgeteld eenmaal gelukt). Maar dat deerde niet want leuke meisjes ontmoette ik wel bij allerlei andere activiteiten zoals borrels, reisjes, verjaardagsfeesten of congressen. Dan kwam je nog wel eens iemand tegen, vroeg je contactgegevens en probeerde je een afspraakje te regelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 05:03 schreef 6sr het volgende:
Ik weet onderhand dat ik mij hier niet druk om moet maken, maar toch ontkom ik er niet aan.
Vandaag heb ik weer een geweldige avond gehad met veel alcohol en veel plezier, ik heb mij weer prima vermaakt zoals gewoonlijk. Toch word ik altijd weer een beetje jaloers als ik zie hoe andere jochies weer chicks aan het hosselen zijn. De enige skill die ik op 27-jarige leeftijd (nog) altijd niet bezit. Ik word toch altijd een beetje depressief als ik er over nadenk dat ik ongeveer de enige mens op deze aardkloot ben die het niet lukt om contact te hebben met een vrouw. Vrijwel elke zaterdagavond word ik helaas weer geconfronteerd met dit feit. En misschien nog wel het meest irritante van dit alles is dat ik weet dat het volledig aan mij zelf ligt. Als ik wat meer zelfvertrouwen en wat meer ballen zou hebben zou er waarschijnlijk geen enkel probleem zijn. Een veelgehoorde tip zou zijn: "drink alcohol, daar word je losser van". Dat is bij mij helaas niet van toepassing, hoeveel ik ook drink, ik blijf altijd te goed nadenken. Sterker nog, ik word daar heel moe van waardoor ik nog minder doe.
Nee zoiets komt niet vanzelf. Anders zouden er geen 50 jarige vrijgezellen bestaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:41 schreef Peterwit het volgende:
Er is hoop, geloof me.
Op ELK potje past een dekseltje. Hoe harder jij zoekt, hoe minder snel het gaat lukken.. Zoiets komt echt vanzelf wel.. zorg dat je gewoon onder de mensen bent. Dit hoeft niet persee uitgaan te zijn, maar zoals boven genoemde dingen.
En die bestel je dan via de post of hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:00 schreef Dside het volgende:
Zoek je gewoon een vrouw in het buitenland.
Je hebt een duwtje in de goede richting nodig. De manier waarop jij met vrouwen omgaat, wordt in je jeugd beslist door de manier waarop vrienden, familie en andere personen met jou omgaan. Op dit moment heb je een persoon nodig die je daarbij helpt.quote:
ditquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee zoiets komt niet vanzelf. Anders zouden er geen 50 jarige vrijgezellen bestaan.
Als iemand de zaken niet goed aanpakt moet hij zijn eigen gedrag analyseren en kijken waar het fout gaat en wat er beter kan. Alleen zo kun je dingen oplossen. Niet door maar te gaan wachten tot het misschien toevallig toch goed komt.
Tinder is kut. Verwende meisjes daar dat als je een ding verkeerd zegt je meteen verwijderd wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |