Zou het niet eens tijd worden om sex te hebben dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, maar ik open ook geen wanhopige topiques.
Het valt op dat er op FOK! veel maagden zijn en mensen zonder vriendenquote:Op zondag 16 maart 2014 08:41 schreef Banaan_ het volgende:
Valt me wel op dat er echt veel mensen zoals jij zijn. Je bent niet de enige.
Hoho dat zijn de onderklasse Fokkers!quote:Op zondag 16 maart 2014 10:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het valt op dat er op FOK! veel maagden zijn en mensen zonder vrienden?
Eigenlijk omdat het tienduizenden jaren geleden gevaarlijk was om vrouwen aan te spreken, er bestond toen namelijk een kans dat die vrouw al 'bezet' was door een andere neanderthaler die vervolgens probeerde met een steenbijl je de hersens in te slaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:23 schreef hoas het volgende:
Om dat TS denkt dat ze bepaalde verwchtingen van hem hebben, terwijl dat niet zo is.
Als een meid na een paar uur al sex wil dan hoef ik ze niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:24 schreef Solo14 het volgende:
Ga volgende keer naar een drukke dancing waar je met je dansskills chickas kan imponeren. Dansen> praten> dansen> meenemen naar het toilet voor seksuele activiteiten.
En ja ik begrijp ook wel dat ze toen nog niet 'spraken', ik bedoel er meer mee 'benaderen'.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:26 schreef Fanest het volgende:
[..]
Eigenlijk omdat het tienduizenden jaren geleden gevaarlijk was om vrouwen aan te spreken, er bestond toen namelijk een kans dat die vrouw al 'bezet' was door een andere neanderthaler die vervolgens probeerde met een steenbijl je de hersens in te slaan.
Door natuurlijke selectie zijn we dus beter gaan oppassen, wat in de 21e eeuw niet meer relevant is. Alleen technologie gaat honderden keren sneller dan evolutie, en dat is het probleem.
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #168 - Het is lente...quote:Op zondag 16 maart 2014 05:03 schreef 6sr het volgende:
Ik weet onderhand dat ik mij hier niet druk om moet maken, maar toch ontkom ik er niet aan.
Vandaag heb ik weer een geweldige avond gehad met veel alcohol en veel plezier, ik heb mij weer prima vermaakt zoals gewoonlijk. Toch word ik altijd weer een beetje jaloers als ik zie hoe andere jochies weer chicks aan het hosselen zijn. De enige skill die ik op 27-jarige leeftijd (nog) altijd niet bezit. Ik word toch altijd een beetje depressief als ik er over nadenk dat ik ongeveer de enige mens op deze aardkloot ben die het niet lukt om contact te hebben met een vrouw. Vrijwel elke zaterdagavond word ik helaas weer geconfronteerd met dit feit. En misschien nog wel het meest irritante van dit alles is dat ik weet dat het volledig aan mij zelf ligt. Als ik wat meer zelfvertrouwen en wat meer ballen zou hebben zou er waarschijnlijk geen enkel probleem zijn. Een veelgehoorde tip zou zijn: "drink alcohol, daar word je losser van". Dat is bij mij helaas niet van toepassing, hoeveel ik ook drink, ik blijf altijd te goed nadenken. Sterker nog, ik word daar heel moe van waardoor ik nog minder doe.
Ik zal vast niet de enige autistische kneus zijn die met dit probleem te kampen heeft dus ik hoor graag hoe mijn lotgenoten hier mee om gaan. Heb je inmiddels geaccepteerd dat je forever alone zult zijn of heb je dingen kunnen veranderen?
Geen idee waarom ik dit topic heb gemaakt. Misschien om het even van me af te schrijven? Uit frustratie? Wanhopig op zoek naar de gouden tip? Joost mag het weten.
Het was ook maar een voorbeeld.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:26 schreef hoas het volgende:
[..]
Als een meid na een paar uur al sex wil dan hoef ik ze niet.
Wat voor plekken of activiteiten raad je dan aan?quote:Op zondag 16 maart 2014 07:48 schreef -tape- het volgende:
Een kroeg is ook niet de beste plek om, zeker niet als verlegen type, vrouwen te ontmoeten. Daar zijn het vaak de wat assertievere types die hun slag slaanProbeer het eens ergens anders
Internet daten is hier ook al meerdere malen genoemd, ik denk dat het perfect is voor een wat verlegen type. In eerste instantie kan je goed nadenken over hoe je reageert en heel open zijn over je persoonlijkheid. Zorg dat je een fatsoenlijke foto van jezelf hebt en gaanquote:Op zondag 16 maart 2014 11:07 schreef Belgosome het volgende:
Ik kan me hier wel mee vergelijken. Heb totaal geen idee hoe ik bij het uitgaan moet aanpakken om meisjes te scoren. . Voel me ook niet heel zelfverzekerd op drukke uitgaansplaatsen , omdat het daar vol loopt met mannen , die er meestal nog goed uitzien ook. Heb de indruk dat ik dan ook niet kan opboksen tegen de concurrentie.
[..]
Wat voor plekken of activiteiten raad je dan aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |