Laatste tijd wordt er minder georganiseerd op de zaterdag maar meer op de zondag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:06 schreef K44S het volgende:
Als er eens een meet komt op een doordeweekse of zaterdag dan zie ik er wel heil in
Meeste stemmen gelden. Tegenwoordig is dat zondagen, het is een hele tijd op zaterdagen geweest (ik denk wel meer dan een half jaar). In 2012 en 2013 was het meestal op zondagen, daarna wisselend zaterdagen of zondagen. Je wilt liefst een hoge opkomst.Je kan ook zelf iets opzetten op zaterdagen of door de week en dan kijken of er iemand op af komt. Voor door de week zul je wel wat harder door moeten zetten aangezien mensen naar school moeten of moeten werken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:06 schreef K44S het volgende:
Als er eens een meet komt op een doordeweekse of zaterdag dan zie ik er wel heil in
Helaas niet. Beetje krap met geld. En de feest maanden komen er weer aan dus het zal eerder volgendjaar ipv dit jaar worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:12 schreef embedguy het volgende:
[..]
Laatste tijd wordt er minder georganiseerd op de zaterdag maar meer op de zondag.
Komt zaterdags in Amsterdam jou toevallig uit? Eén van de leden is aan het polsen of er interesse in is om een keer een zaterdag wat te drinken plus, voor de geïnteresseerden, wat te eten.
Beetje krap in het geld zitten is in principe geen probleem, aangezien er genoeg meets zijn waar je ook een dagdeel aan kan deelnemen. Zo is 1 van de nieuwe leden 2 uur gekomen om kennis te maken, paar drankjes te drinken en toen weer vertrokken om thuis te gaan eten (kosten besparing). Enfin, kijk zelf maar wat je ermee doet. In elk geval is het een uitgelezen kans om nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Helaas niet. Beetje krap met geld. En de feest maanden komen er weer aan dus het zal eerder volgendjaar ipv dit jaar worden.
Het is niet zo dat ik sociale contacten te kort kom. Ik vind nieuwe mensen ontmoeten gewoon leuk . Dus wie weet binnenkortquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:01 schreef W00fer het volgende:
[..]
Beetje krap in het geld zitten is in principe geen probleem, aangezien er genoeg meets zijn waar je ook een dagdeel aan kan deelnemen. Zo is 1 van de nieuwe leden 2 uur gekomen om kennis te maken, paar drankjes te drinken en toen weer vertrokken om thuis te gaan eten (kosten besparing). Enfin, kijk zelf maar wat je ermee doet. In elk geval is het een uitgelezen kans om nieuwe mensen te ontmoeten.
Je zou een dummy account op Facebook kunnen maken dat je alleen voor deze meetgroep gebruikt. Zo doen ik en meerdere anderen uit de meetgroep het ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:24 schreef Dream_ice het volgende:
Peoples,
Het lijkt mij best leuk om eens naar een meet toe te komen in bijvoorbeeld Amsterdam waar jullie het over hadden. Echter heb ik geen Facebook, wel gehad vroeger. Is er een andere optie om het juiste nieuws te volgen ?
Ik heb je een DM gestuurd met wat info. Dummy account is inderdaad aan te raden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:24 schreef Dream_ice het volgende:
Peoples,
Het lijkt mij best leuk om eens naar een meet toe te komen in bijvoorbeeld Amsterdam waar jullie het over hadden. Echter heb ik geen Facebook, wel gehad vroeger. Is er een andere optie om het juiste nieuws te volgen ?
Plaats dit aub ook op de FB groep, dan hebben die mensen daar er ook nog wat aan en heb je meer kans op opkomst.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef Miniem het volgende:
Ik wil een meet organiseren.
Breda Rib Factory meet op zondagavond? Burgers zijn dan 10 euro en naderhand nog een drankje doen?
Ik heb niks ontvangen W00fer?quote:[quote] Op zondag 18 oktober 2015 15:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd met wat info. Dummy account is inderdaad aan te raden.
Amsterdam is een hersenspinsel waar nu over na gedacht wordt. Ik organiseer die verder niet dus details weet ik niet. Eerst volgt paintball georganiseerd door Embedguy.
Nu in PMquote:
Aanrader!!!quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:32 schreef W00fer het volgende:
Eerst volgt paintball georganiseerd door Embedguy.
Het lijkt me wel handig als je je meet ook bijhoudt op Facebook om hem door te laten gaan. Mensen hebben interesse getoondquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef Miniem het volgende:
Ik wil een meet organiseren.
Breda Rib Factory meet op zondagavond? Burgers zijn dan 10 euro en naderhand nog een drankje doen?
Wellicht toch te overwegen? Zou leuk zijn!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:24 schreef Dream_ice het volgende:
Peoples,
quote:Op zondag 22 november 2015 15:22 schreef embedguy het volgende:
Zaterdag 28 november een meet in Amsterdam!
Het is de bedoeling om eerst een drankje te drinken op het Rembrandtplein en daarna wat te gaan eten bij Vapino ook op het Rembrandtplein!
We spreken zaterdag 28 november om 4 uur af, bij het meeting point op Amsterdam centraal station (bij spoor 2 AH to Go)! Vanaf daar kunnen we lopend of met het ov naar het Rembrandtplein!
Graag laten weten als je echt komt.
Tot dan!
Ik heb je een PM gestuurd met informatie.quote:Op zondag 6 december 2015 19:06 schreef kevin95 het volgende:
ik wil mij graag aanmelden alleen moet 1 week lid zijn om een pm testuren is er een andere mogelijkheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |