Zie de TT.quote:
Wereld van verschil. Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet mee lopen zwaaien. Ik had hem onder mijn jas en niet gebruikt of mee gedreigd.
jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je in het dagelijks leven ook zo inconsistent qua opmerkingen en gedachtenlijn?
Your minge can wait, have your priorities in order darling.quote:
I doquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Your minge can wait, have your priorities in order darling.
Heb je ooit gesprekken met mensen dan?quote:
Doe niet zo vervelend..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Maar dat was een goede vraag voorpik, aan Adriaan
Jij moet dan antwoorden met 'Ben jij in het dagelijkse leven ook zo homo?'.quote:
jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je ooit gesprekken met mensen dan?
lokpost?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, tijd voor wat Limbabwaanse muziek.
Daar heb ik het dan ook niet over.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een goede vraag, vraag ik mij ook wel eens af
Ik zei ook een keer Voorpik, gelijk mijn hele PM box vol foto's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Maar dat was een goede vraag voorpik, aan Adriaan
Ben benieuwd hoe die verlopen.quote:
Uiteraard, in nagedachtenis van 3-voud, die ook van dergelijke muziek hield uiteraard.quote:
Maar jij vind dat ook gewoon leuk toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei ook een keer Voorpik, gelijk mijn hele PM box vol foto's.
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over.
ik heb 1 dm van hem gehadquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, in nagedachtenis van 3-voud, die ook van dergelijke muziek hield uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |