Zie de TT.quote:
Wereld van verschil. Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet mee lopen zwaaien. Ik had hem onder mijn jas en niet gebruikt of mee gedreigd.
jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je in het dagelijks leven ook zo inconsistent qua opmerkingen en gedachtenlijn?
Your minge can wait, have your priorities in order darling.quote:
I doquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Your minge can wait, have your priorities in order darling.
Heb je ooit gesprekken met mensen dan?quote:
Doe niet zo vervelend..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Maar dat was een goede vraag voorpik, aan Adriaan
Jij moet dan antwoorden met 'Ben jij in het dagelijkse leven ook zo homo?'.quote:
jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je ooit gesprekken met mensen dan?
lokpost?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, tijd voor wat Limbabwaanse muziek.
Daar heb ik het dan ook niet over.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een goede vraag, vraag ik mij ook wel eens af
Ik zei ook een keer Voorpik, gelijk mijn hele PM box vol foto's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
Maar dat was een goede vraag voorpik, aan Adriaan
Ben benieuwd hoe die verlopen.quote:
Uiteraard, in nagedachtenis van 3-voud, die ook van dergelijke muziek hield uiteraard.quote:
Maar jij vind dat ook gewoon leuk toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei ook een keer Voorpik, gelijk mijn hele PM box vol foto's.
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over.
ik heb 1 dm van hem gehadquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, in nagedachtenis van 3-voud, die ook van dergelijke muziek hield uiteraard.
*vindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar jij vind dat ook gewoon leuk toch?
Heb je mijn PM gezien?quote:
Was een goede kerel.quote:
Oneens. Maar let's agree to disagreequote:
Ik hield wel van z'n platvloerse cynisme.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oneens. Maar let's agree to disagree
Met een d dan toch hoop ik?quote:
Hij heeft mij ook wel eens geDMd, lief was dat.quote:
Ongetwijfeld, tegenwoordig is het gewoon zo dat als ik een beetje begin te flippen ze gewoon langs komen om te kijken wat er aan de hand is en of er opgetreden moet worden of niet. In dit geval heb ik ze ook gewoon zelf gebeld, dat is de afspraak met het GGZ.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar kan dat de politie niet op een idee hebben gebracht wellicht?
Ja, en ik niet. Toch schrok ik enorm van zijn dood en wenste hem absoluut niet dood. Ik vond het echter geen goeie gast. Kan toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hield wel van z'n platvloerse cynisme.
Er blijven alleen maar brave mensen over.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hield wel van z'n platvloerse cynisme.
Je verward mijn mening over 3-voud met het afkeuren van de uwe.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ik niet. Toch schrok ik enorm van zijn dood en wenste hem absoluut niet dood. Ik vond het echter geen goeie gast. Kan toch?
Ok, best. Maar je snapt dat je post wat vragen opwierp?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, tegenwoordig is het gewoon zo dat als ik een beetje begin te flippen ze gewoon langs komen om te kijken wat er aan de hand is en of er opgetreden moet worden of niet. In dit geval heb ik ze ook gewoon zelf gebeld, dat is de afspraak met het GGZ.
En zaken met de Gemeente of met het woningbedrijf gaat tegenwoordig ook via hulpverleners want als ik daar begin te flippen dan komen ze ook meteen langs om de boel te sussen. Maar ik ben ook veel rustiger dan vroeger, alleen soms raakt het emmertje nog even vol en dan krijg ik gewoon extra kalmerende middelen en komt de politie om de boel onder controle te houden, om zeker te weten dat er echt niets gaat gebeuren.
Ik ben inmiddels ook gewoon een soort vrienden met ze gewordenKen ze bijna allemaal en heb mailadres van de buurtbrigadier die altijd langs komt als ik ff wil praten of zo. Altijd gezellig
![]()
Kom je hem tegen op straat: "Hey Yoki! Alles goed?" Nee.. ik had er 2 fout!
En zoals vanavond ook, gaat gewoon rustig.. ik laat ze binnen en dan horen ze mij aan en dan beslissen ze wat er moet gebeuren.
Ik heb ook een hekel aan fondue, dus ik begrijp je wel.quote:
Ik heb geen DM van 3-pener gehad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
Zo te horen heeft hij alle vrouwen ge-DM'd, inclusief specu?
Helemaal niet hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je verward mijn mening over 3-voud met het afkeuren van de uwe.
Nee, het is gewoon verward, aangezien 't mijn monoloog is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor![]()
*verwart*Maar ook dan nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |