SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zei Lodeweges gisteren ook over de fout van Nienhuis.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:45 schreef Zorro het volgende:
"Wat vond je van de fout van Velthuizen?"
"Ja, dat is inherent aan onze speelstijl"
![]()
![]()
![]()
Ik had verwacht dat je Lee Towers zou zeggen, maar Henk is ook een goeie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Henk de Haan op de trompet
Het is ook wel waar. Leonard voetbalt mee en dat gaat 1x per 2 jaar gruwelijk mis.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei Lodeweges gisteren ook over de fout van Nienhuis.
Jansma had het niet helemaal door.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Zo, ik ga er vandoor jongens. Ik laat jullie achter met dit pareltje van een nummer
Fijne avond allen
Jansma doet een Reitsmatjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jansma had het niet helemaal door.
" daar loopt nog een PSV-er zijn supporters te bedanken "
de lyrics hebben mij diep geraaktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Zo, ik ga er vandoor jongens. Ik laat jullie achter met dit pareltje van een nummer
Fijne avond allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |