SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zei Lodeweges gisteren ook over de fout van Nienhuis.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:45 schreef Zorro het volgende:
"Wat vond je van de fout van Velthuizen?"
"Ja, dat is inherent aan onze speelstijl"
![]()
![]()
![]()
Ik had verwacht dat je Lee Towers zou zeggen, maar Henk is ook een goeie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Henk de Haan op de trompet
Het is ook wel waar. Leonard voetbalt mee en dat gaat 1x per 2 jaar gruwelijk mis.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei Lodeweges gisteren ook over de fout van Nienhuis.
Jansma had het niet helemaal door.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Zo, ik ga er vandoor jongens. Ik laat jullie achter met dit pareltje van een nummer
Fijne avond allen
Jansma doet een Reitsmatjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jansma had het niet helemaal door.
" daar loopt nog een PSV-er zijn supporters te bedanken "
de lyrics hebben mij diep geraaktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Zo, ik ga er vandoor jongens. Ik laat jullie achter met dit pareltje van een nummer
Fijne avond allen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de lyrics hebben mij diep geraakt
Ik verwacht een positieve reactie. Cocu is een trainer met uitstraling, persoonlijkheid. Het is echt een autoriteit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cocu
Wat vind je eigenlijk van hem GGMM?
Een persoonlijkheidsloze nobody. Gaat het nooit redden als coach.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cocu
Wat vind je eigenlijk van hem GGMM?
*enigequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ben ik de enigste die vind dat de analisten bij sport gewoon aan een tafel horen te zitten ipv achter zo'n desk
quote:
Was voor de intrede van FOX nog aan tafel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ben ik de enigste die vind dat de analisten bij sport gewoon aan een tafel horen te zitten ipv achter zo'n desk
Prima studio vond ik dat. Beter dan die ene met die bank.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was voor de intrede van FOX nog aan tafel.
Was beter toch. Dit is zo rebels.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was voor de intrede van FOX nog aan tafel.
Humberto vond het ook leukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prima studio vond ik dat. Beter dan die ene met die bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |