Die laatste doet het hem want wie verliest er nu van meisjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JRZoet twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:46:55Heerlijke overwinning! Met zijn allen gevochten voor de 3 punten en de 7e overwinning op rij! Thanks supporters! eendrachtmaaktmacht #PSV reageer retweet
twitter:JBruma twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:00:12Lekkere overwinning!!! Well done boys. 3 punten! #psv reageer retweet
twitter:bryanruizcr twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:43:28Celebrando con Oscar un enorne triunfo contra Vitesse. Grande #PSV http://t.co/CyL2t4hAqx reageer retweet
twitter:twitter:BarryBaas twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 21:41:20Vitesse (met uitzondering van Piet) mag trots op zichzelf zijn. Lastig voetballen tegen 11 meisjes en de blonde coach in groen. #VITpsv reageer retweet
Ik druk hem even op de feiten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die laatste doet het hem want wie verliest er nu van meisjes![]()
hehe.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/BarryBaas
Mooie tweets wel
[..]
Ik druk hem even op de feiten.
twitter:BarryBaas twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:06:07@dj_day_v Dat is wel balen ja. Maar daar supporter van zijn zou ik helemaal bedenkelijk vinden. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:28:15#depay is op dit moment in het ziekenhuis. Foto's maken. Mogelijk breuk in oogkas. reageer retweet
Dan gaat hij met een masker spelen waarschijnlijk dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 22:28:15#depay is op dit moment in het ziekenhuis. Foto's maken. Mogelijk breuk in oogkas. reageer retweet
maar niet gaan twijfelen hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat hem nooit worden, 6 potten te gaan en 8 punten achterstand met een slechter doelsaldo (dus feitelijk 9).
nou ja stel je voor dat PSV geweldig speelt en Ajax net zo doorgaat als tegen cambuur (wat ik niet verwacht)quote:
Dan nog niet. PSV heeft 11 verliespunten meer en een veel slechter doelsaldo. Dat gaat Ajax echt niet in 7 wedstrijden verneuken. Wees blij dat PSV nog een grote kans op plek 2 heeft, dat kon niemand in de winterstop zien aankomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou ja stel je voor dat PSV geweldig speelt en Ajax net zo doorgaat als tegen cambuur (wat ik niet verwacht)
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nou ja stel je voor dat PSV geweldig speelt en Ajax net zo doorgaat als tegen cambuur (wat ik niet verwacht)
Boeiend, de scheids fluit niet, dus geen buitenspel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Bos81 het volgende:
`De 1-2 was buitenspel van Park (te vroeg inlopen bij de strafschop), maar daar wordt niet meer opgelet volgens mij de laatste jaren.
Ik zeg geen onzin. Je weet wat verliespunten zijn?quote:
kan na morgen 8 zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zeg geen onzin. Je weet wat verliespunten zijn?
PSV heeft op dit moment 34 verliespunten en Ajax op dit moment 23 verliespunten.
Dat verschil is dus echt 11 punten.
Ja, maar op dit moment zijn het 11 verliespunten. Wat ik dus al zei.quote:
Is geen eerlijke vergelijking, vriend. Snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zeg geen onzin. Je weet wat verliespunten zijn?
PSV heeft op dit moment 34 verliespunten en Ajax op dit moment 23 verliespunten.
Dat verschil is dus echt 11 punten.
Ik zit op mijn telefoon, wil allemaal niet lukken.quote:
dat weer net nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel 5 je weet het niet he
Als je niet eens in kan zien dat mijn stelling klopte dan heeft je betoog vrij weinig zin. Heeft ons beide weer wat kostbare levensminuten gescheeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit op mijn telefoon, wil allemaal niet lukken.
Wilde een heel betoog houden, wat niet functioneerde..
Je stelling is correct, maar geeft een ongenuanceerd beeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je niet eens in kan zien dat mijn stelling klopte dan heeft je betoog vrij weinig zin. Heeft ons beide weer wat kostbare levensminuten gescheeld.
Ja leuk, maar op die wijze reageerde je eerst niet. Maar goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je stelling is correct, maar geeft een ongenuanceerd beeld.
Die zijn allang kampioen hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef DeParo het volgende:
Altijd weer mooi om te zien hoe onrustig die Ajaciedjes worden als het goed gaat met ons cluppie![]()
![]()
![]()
.
Onrustig, nee dat niet.Kampioenschap lijkt mij wel binnen. Maar anders krijg je weer het verwijt dat je alleen je neus (hihi) laat zien als het slecht gaat met PSV. En zoveel Ajaciedjes zijn er nu toch niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef DeParo het volgende:
Altijd weer mooi om te zien hoe onrustig die Ajaciedjes worden als het goed gaat met ons cluppie![]()
![]()
![]()
.
Een en al afgunst.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Onrustig, nee dat niet.Kampioenschap lijkt mij wel binnen. Maar anders krijg je weer het verwijt dat je alleen je neus (hihi) laat zien als het slecht gaat met PSV. En zoveel Ajaciedjes zijn er nu toch niet?
Vind het sowieso wel knap hoor, de reeks die PSV maakt.
Hup Ajaxquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is te hopen dat Ajax ons nog even helpt door te winnen van Twente en Vitesse.
Zie je, wij hebben dat totaal niet die afgunst richting Amsterdam, is typisch iets van de Randstad jaloezie en dat soort zaken!!!!quote:
Twente moet thuis geen probleem zijn. Vitesse zou wel eens de kampioenswedstrijd kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is te hopen dat Ajax ons nog even helpt door te winnen van Twente en Vitesse.
pff mag vitesse wel es hun best doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Twente moet thuis geen probleem zijn. Vitesse zou wel eens de kampioenswedstrijd kunnen zijn.
Probeer het volgend jaar nog een keer wellicht gaat het dan beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe diep die onrust zit![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer het volgend jaar nog een keer wellicht gaat het dan beter.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat heeft dit met mijn post te maken?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef DeParo het volgende:
![]()
![]()
.
dat is fijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt jongens, ik waardeer het zeer
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zoals wij gedaan hebben na het eindsignaal vanavond.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt jongens, ik waardeer het zeer
Het was dan wel een heel smerige overtreding.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De cover curse blijft maar doorgaan.
Als ik Schaars of Park was zou ik uitkijken als ze naar huis rijden.
Ajax heeft er juist baat bij als PSV wint.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het was dan wel een heel smerige overtreding.
Het zou me niet verbazen als Ibarra zo'n ajaciedje is waar ik het eerder over had hierboven ergens.
Afgunst is niet iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft er juist baat bij als PSV wint.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Afgunst is niet iets om trots op te zijn.
Wat lul jij toch allemaal jongen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Afgunst is niet iets om trots op te zijn.
Nu zal hij zeker geschorst wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als die klootzak Ibarra niet geschorst word, dan stuur ik een klachtbrief naar de bond dat de volgende elleboog die kant heengaat.
Opgewondenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat lul jij toch allemaal jongen?
[..]
Nu zal hij zeker geschorst worden
twitter:PSV twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 23:51:45UPDATE Memphis heeft aanvullend onderzoek gehad in het St. Anna, waaruit naar voren is gekomen dat er een barstje zit in de oogkas. (1/2) reageer retweet
twitter:PSV twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 23:52:58(2/2) Operatief herstel is niet nodig. In de loop van de week wordt bekeken hoe het herstel er precies uit zal zien, meldt de medische staf. reageer retweet
Een barstje lijkt me toch gebroken?!quote:Op zondag 16 maart 2014 00:03 schreef tompsv18 het volgende:
Is niet gebroken.twitter:PSV twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 23:51:45UPDATE Memphis heeft aanvullend onderzoek gehad in het St. Anna, waaruit naar voren is gekomen dat er een barstje zit in de oogkas. (1/2) reageer retweet
twitter:PSV twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 23:52:58(2/2) Operatief herstel is niet nodig. In de loop van de week wordt bekeken hoe het herstel er precies uit zal zien, meldt de medische staf. reageer retweet
Bakkaliquote:Op zondag 16 maart 2014 00:13 schreef hENKIE8 het volgende:
Oke . Zijn er naast depay wel opties voor linksbuiten? :S
Boljevicquote:Op zondag 16 maart 2014 00:13 schreef hENKIE8 het volgende:
Oke . Zijn er naast depay wel opties voor linksbuiten? :S
Hahahahahaquote:Op zondag 16 maart 2014 00:17 schreef GwaiLow het volgende:
Psv erg sterk vandaag. Mijn complimenten. Rest vd wedstrijden ook ff winnen en wie weet ben je alsnog de kampioen
Het was geen buitenspel.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pingel was terecht, was wel buitenspel.
Leuke speler jaquote:Op zondag 16 maart 2014 00:19 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik volg jong PSV niet , is hij enigszins van niveau?
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:19 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik volg jong PSV niet , is hij enigszins van niveau?
Jawel, been was voor de bal.quote:
ja maar zijn alle 3 rechtsbuiten tochquote:Op zondag 16 maart 2014 00:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuke speler ja
Maar heeft nog Narsingh, Bakkali en Jozefzoon voor zich.
Bakkali heeft, op z'n wedstrijden bij het eerste na, altijd linksbuiten gespeeld.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja maar zijn alle 3 rechtsbuiten toch
kunnen ook op links, maar bedoel meer dat ze hoger in de pikorde staan. Waarschijnlijk zal het dan Narsingh worden op links, wat overigens een drama is.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:22 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja maar zijn alle 3 rechtsbuiten toch
maar die mag dit seizoen niet meerquote:Op zondag 16 maart 2014 00:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bakkali heeft, op z'n wedstrijden bij het eerste na, altijd linksbuiten gespeeld.
ja snap ik, narsingh op links lijkt mij ook geen goed planquote:Op zondag 16 maart 2014 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
kunnen ook op links, maar bedoel meer dat ze hoger in de pikorde staan. Waarschijnlijk zal het dan Narsingh worden op links, wat overigens een drama is.
Leek er toch iets voor. Maar goed, van Halst z'n Piero zal het wel wetenquote:Op zondag 16 maart 2014 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was op één lijn, lieten ze bij Foxie zien.
Wat viel die Narsingh verschrikkelijk in gisteren zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
kunnen ook op links, maar bedoel meer dat ze hoger in de pikorde staan. Waarschijnlijk zal het dan Narsingh worden op links, wat overigens een drama is.
Ja dat was niet best, hij lijkt ook zijn snelheid kwijt te zijn en dat was toch zijn belangrijkste wapen, verder wel een vermakelijke wedstrijd, PSV had in het eerste kwartier al uit moeten lopen maar teveel verkeerde beslissingen of gewoon blindheid voorkwamen dat.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat viel die Narsingh verschrikkelijk in gisteren zeg.
In de vorige wedstrijden was er niks mis met zijn snelheid hoor.. Hij mist overduidelijk wedstrijd ritme. Het zou me verbazen als hij mee zou gaan met het WK.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat was niet best, hij lijkt ook zijn snelheid kwijt te zijn en dat was toch zijn belangrijkste wapen, verder wel een vermakelijke wedstrijd, PSV had in het eerste kwartier al uit moeten lopen maar teveel verkeerde beslissingen of gewoon blindheid voorkwamen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |