SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee Roda staat vol eigen jeugd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vitesse is een koopclub, maar PSV vind ik ook poep. Dillema.
Oké.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef Zorro het volgende:
Luister, ik vind alles best, overwinning van PSV voor de 2e plek het liefst, maar Vitesse om ajax niet alweer een kampioenschap kado te doen is ook te accepteren.
Als het maar NIET gelijk wordt....
Dus dat zal het wel worden
hopen op verlies van je favoriete clubquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef Zorro het volgende:
Luister, ik vind alles best, overwinning van PSV voor de 2e plek het liefst, maar Vitesse om ajax niet alweer een kampioenschap kado te doen is ook te accepteren.
Als het maar NIET gelijk wordt....
Dus dat zal het wel worden
Je vindt Vitesse poep omdat ze een ''koopclub zijn''.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zinvolle vergelijking ook. Enige wat die gemeen hebben is de kleuren combi.
Je moet wel lezen he. Ik hoop op winst voor PSV. Ik zeg alleen dat verlies te accepteren is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hopen op verlies van je favoriete club
dat is zooooooo feyenoord.
Vitesse is gewoon kopen omdat ze toch het geld hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je vindt Vitesse poep omdat ze een ''koopclub zijn''.
Fout. PSV heeft Zoet, moet dat zijn.quote:
Ik wist gewoon dat zo iets zou komen hehequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan even 4 seconde wachten met dit soort reacties aub.
Praat niet over mijn zalmsalade, tfoe.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De zalmsalade heeft zijn hersenen aangetast.
Dat zalm leren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Praat niet over mijn zalmsalade, tfoe.
Jij postte die foto, dus blijkbaar is jouw zalmsalade ontopicquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Praat niet over mijn zalmsalade, tfoe.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Die Tennis promoStoor ik me al weken aan
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij postte die foto, dus blijkbaar is jouw zalmsalade ontopic
Nu komt karmaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hahaha dikke schwalbe. Nu wel maken goffetomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |