Kloptquote:Op zondag 16 maart 2014 15:48 schreef Prowl het volgende:
Ik had deze beter kunnen houden en dat witte '84 hok niet moeten kopen
Voor 50,= mag je m brengen dan rij ik je wel naar huis in de 16v
Ze mag naar een liefhebber toe voor ¤250.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Executioner het volgende:
Wat is je laagste prijs? Ik zoek nog een goedkope sloopauto om 's weekends lekker mee in het weiland te kunnen crossen.
Dat kost je aandrijfassen, je hebt dan geen vering meer + de leidingen kunnen dan barsten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:10 schreef schvvmert het volgende:
Op de hoogste stand zijn die dingen ideaal in het weiland.
Maakt voor crossen niet echt uit he.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kost je aandrijfassen, je hebt dan geen vering meer + de leidingen kunnen dan barsten.
Door het weiland crossen is sowieso niet goed voor een auto.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kost je aandrijfassen, je hebt dan geen vering meer + de leidingen kunnen dan barsten.
Ohja, want voor de cross moet je auto zo laag mogelijk zijn en geen remmen hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maakt voor crossen niet echt uit he.
Ligt er aan wat je met de auto wil doen en waar je wil crossen.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ohja, want voor de cross moet je auto zo laag mogelijk zijn en geen remmen hebben
Handrembochtjes maken zeker ? Ook niet aan te raden met een BX ...quote:Op maandag 24 maart 2014 02:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met de auto wil doen en waar je wil crossen.
Mooi strak nat geregend grasland![]()
Zo laag dat je het gras net niet omploegd. En remmen heb je dan niet echt nodig, zolang de handrem en de versnellingsbak maar werkt.
Men neme een compleet afgeschreven auto.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Handrembochtjes maken zeker ? Ook niet aan te raden met een BX ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |