Ik heb 5x PBP gedaan, het zijn er trouwens maar 6000 die mee mogen doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog niks vergeleken met Parijs - Brest - Parijs anders. 1200 km, 15000 wielrenners en schijnt een enorm volksfeest te zijn.
online? gewoon bij de fietsenboer. Bij het station is er vaak eentje die in het weekend nog open is. En als je aan de kanten van Den Bosch woont, Decathlon heeft ook leuke goedkope.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Puala het volgende:
Ivo, waar kan je goeie binnenbanden kopen online? En liefst met snelle levering![]()
Ik woon in Rhenenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
online? gewoon bij de fietsenboer. Bij het station is er vaak eentje die in het weekend nog open is. En als je aan de kanten van Den Bosch woont, Decathlon heeft ook leuke goedkope.
Ik heb op mijn 18e in Den Bosch gewoond en sindsdien niet meer, volgens mij loop je wel heel erg achterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
't is niet meer bij te houden waar jij allemaal woont.
Hoe kunnen binnenbandjes die je gekocht heb nou kapot zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:36 schreef Puala het volgende:
*zucht* eindelijk wielen er af, zijn de binnenbandjes kapot die ik heb gekocht
Action kwaliteitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kunnen binnenbandjes die je gekocht heb nou kapot zijn
Ga je daar mooi van zingenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een jaar aan whey sachets dankzij de oplettendheid van ZetaOS (336 sachets)
Normaal 10 euro per pak, nu 7.50 en dankzij zo'n kortingscode van Zeta 50% korting nog daarop.
Wowquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een jaar aan whey sachets dankzij de oplettendheid van ZetaOS (336 sachets)
Normaal 10 euro per pak, nu 7.50 en dankzij zo'n kortingscode van Zeta 50% korting nog daarop.
Wat ging er niet goed dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo Les 9 van Evy gedaan. Ging niet zo lekker. Moet eens gaan kijken hoe ik het met mijn andere sporten moet gaan combineren. Squashen van gisteren avond is teveel geweest. Ik baal behoorlijk.
Wat heeft die geslikt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:30 schreef Ouwesok het volgende:
Even een proefrondje met de Noflexar 8/600mm Schnellschuß
Zoals te doen gebruikelijk als je even iets wilt uitproberen komt er dikke bewolking opzetten en begint het gruwelijk te waaien. Ik liet me er even niet van weerhouden en dook even de polder Arkemheen in.
Vanuit de auto, een haas.
[ link | afbeelding ]
Brown Hare by Ouwesok, on Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |