SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Poll: Nina, Robin of Wytze
• Nina
• Robin
• Wytze
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ja joh, hij windt iedereen om z'n vinger. Met gemak. Is toch TOP?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, en dan zegt ie gister tegen Aike dat ie zo slim is.
Zich in ieder geval niet schamen dat er geen bal uit haar vingers komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:04 schreef scarred4life het volgende:
Wat doet Aike verder, behalve af en toe naar een excel sheet staren?
Bullshit bingo kaarten vullen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:04 schreef scarred4life het volgende:
Hahahhahahahahaaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zich in ieder geval niet schamen dat er geen bal uit haar vingers komt.
het egoisten zijn ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En niemand helpt hem met geld verdienen omdat ... ?
eh... het weekend is...?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En niemand helpt hem met geld verdienen omdat ... ?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bullshit bingo kaarten vullen.
Vind het nep van die anderen. Zeggen allemaal dat ze mee willen bouwen, of zeggen in ieder geval niet dat ze niet meehelpen, en dan laten ze hem alles in z'n eentje doen. Arme gozer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
eh... het weekend is...?
eh....ze al geknald hebben....?
eh....de maan anders staat als gister....?
eh....een feestje veel energie kost....?
etc. etc. etc. etc.
In het leger schuurde hij zijn baard ermee of zo....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:07 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te zien dat Jimmy wat hulp krijgt van de vlakschuurmachine.
maandag in radio 100 % nl. bij een zekere Eddy live in de uitzendingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Wanneer is die bingo nou dat mensen kunnen raden waar Andrea op het veld schijt?
En je moest es weten wat Vanes met dat ding zou doen in de keukenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In het leger schuurde hij zijn baard ermee of zo....
Je zag het al aankomen bij dat Centraal van laatst: 'we gaan knallen' bla bla bla bla bla bla. En binnen enkele dagen is het weer lanterfanten geblazen. Kansloos dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind het nep van die anderen. Zeggen allemaal dat ze mee willen bouwen, of zeggen in ieder geval niet dat ze niet meehelpen, en dan laten ze hem alles in z'n eentje doen. Arme gozer.
Omdat ze denken het is een TV programma en JdeM zorgt wel voor ons anders kost het hem zijn centjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
eh... het weekend is...?
eh....ze al geknald hebben....?
eh....de maan anders staat als gister....?
eh....een feestje veel energie kost....?
etc. etc. etc. etc.
De zwarte koek van de pannenkoeken schuren?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Urb het volgende:
[..]
En je moest es weten wat Vanes met dat ding zou doen in de keuken
Erpel sjillen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Urb het volgende:
[..]
En je moest es weten wat Vanes met dat ding zou doen in de keuken
Vanass heeft schijt aan de situatie, besteld gewoon weer bij. Is toch top?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe zit het met de sigaretten, zijn ze allemaal op?
Moet je kijken hoe hard die kijkcijfers gaan als het ' Utopia: survival of the fittest' wordt..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef formule het volgende:
[..]
Omdat ze denken het is een TV programma en JdeM zorgt wel voor ons anders kost het hem zijn centjes
In Utopia zijn de sigaretten nooit op!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Hij heeft al harder gewerkt dan Emil en Gioquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef formule het volgende:
[..]
Schat het op 10 minuten zo te horen
Hij begint zich nu al af te vragen wat het nut is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef formule het volgende:
[..]
Schat het op 10 minuten zo te horen
Laten ze een tabaksplantage opzetten. Moet je kijken hoe hard er gewerkt wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:11 schreef Tayu het volgende:
[..]
In Utopia zijn de sigaretten nooit op!
Ze zijn daar meer van kant en klaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laten ze een tabaksplantage opzetten. Moet je kijken hoe hard er gewerkt wordt.
Ja maar hij is dan toch ook dom?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind het nep van die anderen. Zeggen allemaal dat ze mee willen bouwen, of zeggen in ieder geval niet dat ze niet meehelpen, en dan laten ze hem alles in z'n eentje doen. Arme gozer.
Dat artikeltje van Wilma Nanninga over het bijna-failliete Utopia was ook op de dag van de best bekeken uitzending van de afgelopen 3 weken. Ik denk dat er inderdaad best veel kijkers het leuk zouden vinden als deze mensen zouden moeten lijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef scarred4life het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe hard die kijkcijfers gaan als het ' Utopia: survival of the fittest' wordt..
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat artikeltje van Wilma Nanninga over het bijna-failliete Utopia was ook op de dag van de best bekeken uitzending van de afgelopen 3 weken. Ik denk dat er inderdaad best veel kijkers het leuk zouden vinden als deze mensen zouden moeten lijden.
Ja wat jij zegt kan ook, dan klappen ze vanzelf tegen een ijsberg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja maar hij is dan toch ook dom?![]()
Hetzelfde geldt voor Isabella die naast haar vaste taken als de koeien en biomarkt zich ook nog eens kapot werkt met zagen, scheppen en vegen.
Je ziet vanaf dag 1 Billy of Lotte nooit eens vegen of scheppen bijvoorbeeld, en zo zijn er meer, dan ben je toch niet slim om dan jezelf de blubber te werken? Ik was allang gestopt, dan maar geen geld binnenhalen,moet je eens kijken hoe hard zo'n Billy kan werken als ze geen sigaretten meer krijgt.
Ja, maar als Jimmy dan als einige in die plantage werkt dan krijgt het wel een raar smaakje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laten ze een tabaksplantage opzetten. Moet je kijken hoe hard er gewerkt wordt.
Ik heb het idee dat Jimmy graag alleen werkt. Daarstraks zei hij: Voordat ik het uitgelegd heb kan ik het beter zelf doen...N.a.v. opmerking van Isa die mee wou helpen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Isabella die naast haar vaste taken als de koeien en biomarkt zich ook nog eens kapot werkt met zagen, scheppen en vegen.
Je ziet vanaf dag 1 Billy of Lotte nooit eens vegen of scheppen bijvoorbeeld, en zo zijn er meer, dan ben je toch niet slim om dan jezelf de blubber te werken? Ik was allang gestopt, dan maar geen geld binnenhalen,moet je eens kijken hoe hard zo'n Billy kan werken als ze geen sigaretten meer krijgt.
Als je die verhalen en brieven die een Paul of Vanes ook kreeg hoor dan is ze meermaals aangeraden van thuis om toch niet zoveel te doen, maarja bloed kruipt waar het niet gaan kan en het slaat als een kut op dirk, ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jimmy wil gewoon lekker bezig zijn. Hij is niet zielig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar wat ze verwacht hebben van Utopia komt dat wel uit Ze willen een zwembad en allemaal dingen die voor de gewone mens niet haalbaar isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak
Spa in zijn voet. Tjop tjop!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
Handig Rienk, omspitten op je blote voeten
Lijjkt me niet handig, dan krijgt Lot allerlei info en dat gun ik haar niet want ze is al zo nieuwsgierig hoe men 'buiten' over haar denktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:15 schreef Quinty. het volgende:
inmiddels vernomen dat het dus klopte
die nieuwe nina is een fb vriendin van charlotte
staat ook hier , een beetje scrollen
http://www.utopiatv.nl/news/detail/3902/nog-4-dagen-1
niksquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:04 schreef scarred4life het volgende:
Waarom knallen ze komen er zonder knallen ook wel uit, ff zo kliederwerkje verkopen en hoppa ze kunnen weer even verder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je zag het al aankomen bij dat Centraal van laatst: 'we gaan knallen' bla bla bla bla bla bla. En binnen enkele dagen is het weer lanterfanten geblazen. Kansloos dit.
Dat ding staat al weken zonder diesel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:17 schreef zwellever het volgende:
Joey wil de koeien inspannen terwijl ze daar een werkende tractor hebben![]()
Plus, en dat is erger: die stemt Lot er dan zeker niet uit!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijjkt me niet handig, dan krijgt Lot allerlei info en dat gun ik haar niet want ze is al zo nieuwsgierig hoe men 'buiten' over haar denkt
Oh nee hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:15 schreef Quinty. het volgende:
Zoals het nu loopt, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:17 schreef formule het volgende:
[..]
Maar wat ze verwacht hebben van Utopia komt dat wel uit Ze willen een zwembad en allemaal dingen die voor de gewone mens niet haalbaar is
Tuurlijk niet, die zijn daar nooit op tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Zodat ze de tractor in de stal kunnen parkeren?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Joey wil gaan ploegen met de koeien.
Ik zou het al een vooruitgang vinden als de Febo zou kappen met die magische peuken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zoals het nu loopt, natuurlijk nietMaar dat ze steeds genoeg geld krijgen om het lopend te houden is gewoon jammer. Rellen, ontberingen, honger, kou, anarchie, dat wil ik zien
Ja, maar op het land verdienen ze geen geld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:18 schreef Urb het volgende:
Rienk op blote poten en Joey met korte broek buiten aan het bikkelen en die mutsen met grootste mond altijd liggen binnen onder de wol op zitten ingepakt met kruikje op de bank.![]()
Sommigen GUN ik het zelfs,die ontberingenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zoals het nu loopt, natuurlijk nietMaar dat ze steeds genoeg geld krijgen om het lopend te houden is gewoon jammer. Rellen, ontberingen, honger, kou, anarchie, dat wil ik zien
Vanas: zonder peuken FLIPT zequote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:19 schreef zwellever het volgende:
[..]
Sommigen GUN ik het zelfs,die ontberingen
Kennelijk komt daar niemand op het idee om daar een paar liter diesel in te gooien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zodat ze de tractor in de stal kunnen parkeren?
Ik zeg DOEN!quote:
jimmy is een topper, maar je moet niet met hem sollen, dat heb je een kwade aan hem!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jimmy wil gewoon lekker bezig zijn. Hij is niet zielig.
yup, dat vele gerook vind ik niks en laat ze maar eens een tijdje zonder levenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zou het al een vooruitgang vinden als de Febo zou kappen met die magische peuken.
Ik kan dat niet hebben hoor, dat dat meidenkliekje (billy en Lotte) nog groter wordt. Dus aub iedereen niet op Nina stemmen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:15 schreef Quinty. het volgende:
Ze mogen de tractor niet gebruiken op het land... Schijnt nogal wat km kabel te liggen daaronder.. Tractor met ploeg zou alles aan gort helpen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kennelijk komt daar niemand op het idee om daar een paar liter diesel in te gooien.
Tsjaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar op het land verdienen ze geen geld.
dan heb jij nooit een groentetuin gehad zeker. meer dan je kunt eten als je de boel bijhoudt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar op het land verdienen ze geen geld.
Ze mogen van mij roken wat ze willen, maar wel van zelf verdiende centjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
yup, dat vele gerook vind ik niks en laat ze maar eens een tijdje zonder leven
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:21 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
jimmy is een topper, maar je moet niet met hem sollen, dat heb je een kwade aan hem!
Ruudwin is de officiële manager van Miss Billy,de bekende Kunstenaresquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:20 schreef gereed het volgende:
Wat doet dat luie varken van een Ruud daar eigenlijk, buiten konijnen en in bed liggen. Vreselijk wat een vieze luie vent, samen met die Hillbilly
grillen of schillen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:21 schreef Baconbus het volgende:
Vanavond stokbroodjes met satésaus, en ze gaat aubergines grillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |