Okéquote:
Slapen?quote:
Bij mij wordt dit sowieso kort genoemdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar het wordt toch kort genoemd. Tenminste bij mij wel
HIJ VROEG DAT AAN MIJquote:
Het is heerlijk in de zomerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij wordt dit sowieso kort genoemdMaar dat komt omdat ik letterlijk altijd lang haar heb
Ik gaf toestemmingquote:
Nee dan moet het juist weer wat langer zijnquote:
Ohquote:
Ohquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan moet het juist weer wat langer zijnOm mijn nek en schouders te beschermen tegen de zon
Maar we hebben beide geen zinquote:
maar je bent ginger...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed doel en alles, Stichting Haarwensen![]()
Het hangt nu net niet op m\n schouders.
Ja het is wel heet, maar een tomatenhuid doet pijn en is ook heet..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh
Ik vind het te heet worden dan
waar ruik je naar ?quote:
Maar ik ben moequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar we hebben beide geen zin
Jij hebt toch redelijk lang haar?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar je bent ginger...
dan was ik nog liever kaal
(nee hoor, liev van je)
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar je bent ginger...
dan was ik nog liever kaal
(nee hoor, liev van je)
Ik ruik zoet volgens mensenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar ruik je naar ?
(en zeeg nu geen kokos)
Als ik mijn haar een lekker voedend maskertje geef van kokosolie ruik ik ook van kokos.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar ruik je naar ?
(en zeeg nu geen kokos)
Ik nietquote:
Kokosquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik mijn haar een lekker voedend maskertje geef van kokosolie ruik ik ook van kokos.
niet meer zoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt toch redelijk lang haar?
ik kan nu een ransgrap makenquote:
Ohquote:
Pics!!1!quote:
Ik had me een keer verslapen en toen vergeten deo op te doen. Nou zweet ik gelukkig niet dus dat is niet zo erg, maar ik had dus niks op. Sta ik naast een collega te werken, zegt ie opeens 'wat ruikt er nou steeds zo lekker' buigt ie letterlijk naar me toe en snuift 'Oh, jij bent het'quote:
Een wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kan nu een ransgrap maken
dit doe ik niet.
Jaquote:
Nu al?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had me een keer verslapen en toen vergeten deo op te doen. Nou zweet ik gelukkig niet dus dat is niet zo erg, maar ik had dus niks op. Sta ik naast een collega te werken, zegt ie opeens 'wat ruikt er nou steeds zo lekker' buigt ie letterlijk naar me toe en snuift 'Oh, jij bent het'
Uhhh, ok?![]()
hmmm 404, not found denk ikquote:
ranzige grapquote:
Maak ze.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmmm 404, not found denk ik
heb totaal geen recente fotos
terwijl je lekker bentquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmmm 404, not found denk ik
heb totaal geen recente fotos
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |