quote:Tot de interessantste renners die reeds aan hebben gegeven dat ze waarschijnlijk in Parijs-Nice 2014 starten behoren de Nederlanders Wilco Kelderman, Tom Jelte-Slagter en Lieuwe Westra, de Amerikaan Tejay van Garderen, de Portugees Rui Costa, de Australiër Richie Porte, de Italiaan Vincenzo Nibali en de Luxemburger Andy Schleck.
Bij Garmin komt het er opeens uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef Pedroso het volgende:
TJ heeft echt de stap gemaakt naar de top lijkt het.
Onzin, Betancur is wel sterkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef Marcoss het volgende:
Slagter!
Die had hier zomaar PN kunnen winnen.
KAMPIOENEN OLÉ OLÉquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
Progressie die gewoon verder gaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Won vorig jaar ook wel een aardig rondje
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
Had het gisteren nog moeten zien, ook als je dit dan weer ziet..quote:
Betancur koerst hier dan ook een idiote finale, maar goed doet niets af van de prestatie van Slagter, gewoon de bestequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had het gisteren nog moeten zien, ook als je dit dan weer ziet..
Maar goed, het maakt toch niet uit..
Die grossiert wel in tweede plaatsen ja dit seizoenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Is dat voor Costa niet de honderdzoveelste keer dat ie net niet wint met z'n regenboogtrui?
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 16:54:07Bittersweet victory by TJ. He showed today he could have won the GC at Paris-Nice going away if not for his mechanical. Coulda shoulda.... reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Pedroso het volgende:
Wat een gemakkelijk overwinning op een aantal wereldtoppers. Hopelijk houdt ie dit vol en is dit niet zijn piek dit seizoen carriere.
Irizar?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:58 schreef Marcoss het volgende:
Bakelants verliest 7 seconden en z'n top-10 plek in het klassement
Rojas eindigt altijd 4equote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:02 schreef Mykonos het volgende:
Rojas trouwens ook nog maar eens keer vierde
Het is echt ongelofelijk inderdaadquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:02 schreef Mykonos het volgende:
14equote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:05 schreef Evertjan het volgende:
hoeveelste is Kelderman nu precies geworden?
Daar had ik even niet aan gedacht. Zag Fuckler weer cameratijd krijgen op 7 minuten maar vond het niet te rijmen met het woord 'sneu'. Ben dat mannetje al een aantal jaar beu en volgens mij velen met mij...quote:
twitter:BoogerdLive twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 17:08:03Zonder materiaal pech van @tomjelteslagter had ik waarschijnlijk een opvolger gehad! #ParisNice reageer retweet
Je vindt het dus een sneu mannetje?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar had ik even niet aan gedacht. Zag Fuckler weer cameratijd krijgen op 7 minuten maar vond het niet te rijmen met het woord 'sneu'. Ben dat mannetje al een aantal jaar beu en volgens mij velen met mij...
Voecklerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar had ik even niet aan gedacht. Zag Fuckler weer cameratijd krijgen op 7 minuten maar vond het niet te rijmen met het woord 'sneu'. Ben dat mannetje al een aantal jaar beu en volgens mij velen met mij...
legendarische winst toen met 4 Raborenners in de top 10quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:10 schreef Marcoss het volgende:
twitter:BoogerdLive twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 17:08:03Zonder materiaal pech van @tomjelteslagter had ik waarschijnlijk een opvolger gehad! #ParisNice reageer retweet
Lars Boom gaat eerst winnen in de 5e etappequote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:14 schreef Pedroso het volgende:
Slagter lijkt me wel degene die de eerste Nederlander in tijden gaat worden die een rit in de Tour gaat winnen.
[ afbeelding ]
Als ie geen lekke band of een blessure heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lars Boom gaat eerst winnen in de 5e etappe
en ook nog 4e in het klassement.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:02 schreef Mykonos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Pedroso op 15-03-2014 18:12:36 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Als hij op de finish in beeld worden genomen, dat kun je toch niet echt aan hem verwijten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voeckler![]()
Z'n camera geilheid is irritant maar verder een geweldige renner.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als hij op de finish in beeld worden genomen, dat kun je toch niet echt aan hem verwijten.
Nee, maar ik bedoel dat vaak het niet aan Voeckler is te verwijten dat hij in beeld wordt, dus dat 'ie minder camerageil is (lijkt me) dan vaak wordt gedacht.quote:
De (Franse) TV is daar inderdaad ook schuldig aan, maar ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat Voeckler zich bewust is van de camera's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat vaak het niet aan Voeckler is te verwijten dat hij in beeld wordt, dus dat 'ie minder camerageil is (lijkt me) dan vaak wordt gedacht.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:02 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Belgische TT heeft Slagter nipt de sprint gewonnen.Tja, Belgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:02 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Belgische TT heeft Slagter nipt de sprint gewonnen.Die zijn nog steeds een beetje in de war sinds Tom Boonen Kuurne-Brussel-Kuurne met zeker tien fietslengtes verschil won.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Piet Kuijs: "Zou me niet verbazen als Kelderman ooit de Tour wint"
Geplaatst op zondag 16 maart 2014 om 11:07 door redactie.
Wilco Kelderman
foto: Sirotti
De afgelopen week was er voor Nederland het nodige succes in Parijs-Nice. Jongelingen Moreno Hofland, Tom-Jelte Slagter en Wilco Kelderman meten zich in Frankrijk met de internationale top. De drie reden in 2010 gezamenlijk bij de opleidingsploeg van Rabobank. Piet Kuijs was destijds hun ploegleider voorspelt een zonnige toekomst voor het drietal.
"Wij hebben altijd wel gezien dat deze jongens speciale gaven hadden", vertelt Kuijs aan de NOS. "Het verbaast mij dus niet zo dat ze dit nu doen. Maar we hebben het heel lang niet meegemaakt dat talent op deze schaal doorbrak. Het was in Nederland heel lang zo dat neoprofs het niet gingen redden, omdat ze simpelweg niet meekonden zodra ze bij de profs kwamen. We weten allemaal waardoor dat kwam."
Kuijs verwacht dat machtsprinter Hofland een rol van betekenis zal gaan spelen in de klassiekers. “Waar de ontwikkeling van Hofland strandt? Het zou mij niet verbazen als hij op een dag de Ronde van Vlaanderen wint. Maar de Tour zal hij niet winnen", stelt hij. Ook Tom-Jelte Slagter zie hij niet als een renner die mee zal spelen in het klassement van de Ronde van Frankrijk. “Hij komt tekort in de lange beklimmingen en de tijdritten. Maar beklimmingen van twee, drie kilometer lang? Ja. Als hij top tien rijdt in de Waalse Pijl, of zelfs Luik-Bastenaken-Luik en de Amstel Gold Race, zou me dat niet verbazen. Hij is ook nog eens een goede sprinter", geeft hij aan.
Wilco Kelderman daarentegen dicht hij een serieuze kans toe om ooit de Tour de France te winnen. “Als het ooit zou gebeuren, zou ik niet van mijn stoel vallen van verbazing. Maar eerst rijdt hij dit jaar de Giro. Ik hoop dat hij daarin top tien zal rijden”, aldus Kuijs.
Altijd dat verheerlijken van de Tour, alsof er niks anders is.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Arme Thijs, hij heeft zo zijn best gedaan.
[..]
Aardig wat rappe mannen in de kopgroepquote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Drebbelman het volgende:
Moreno vandaag in de kopgroep, met 16 andere tjappies.
Zandio (SKY), Von Hoff (GRS), Van Avermaet (BMC), Pineau (IAM), Keukeleire (OGE), Favilli (LAM), Gavazzi (AST), Hofland (BEL), Busche and Hondo (TFR), Cousin (EUC), Ervitti (MOV), Kristoff (KAT), Coppel (COF), Koch and Marcato (CAN) and Delaplace (BSE).
Hofland moet NL zijn ipv BELquote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Drebbelman het volgende:
Moreno vandaag in de kopgroep, met 16 andere tjappies.
Zandio (SKY), Von Hoff (GRS), Van Avermaet (BMC), Pineau (IAM), Keukeleire (OGE), Favilli (LAM), Gavazzi (AST), Hofland (BEL), Busche and Hondo (TFR), Cousin (EUC), Ervitti (MOV), Kristoff (KAT), Coppel (COF), Koch and Marcato (CAN) and Delaplace (BSE).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hofland moet NL zijn ipv BELme tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af waarom. Als de vluchters al vooruit mogen blijven zijn er toch wel wat mannen met klimmersbenen die de sprintertypetjes achterwege laten op die laatste klim (Zandio, Coppel). De tussensprint is dan ook meteen buiten bereik.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aardig wat rappe mannen in de kopgroep
Als dat maar niet tot ongelukken leidt.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:47 schreef Drebbelman het volgende:
Overigens, als je in de kopgroep 'Jerome' roept kijken er drie om
Nog 75km...het zal dus wel 16h45 worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze dan niet eerst Tirreno live doen bij Sporza
Is nog maar 30 km in Tirreno, vandaarquote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog 75km...het zal dus wel 16h45 worden.
TA finisht volgens mij rond dezelfde tijd.
Ok, dan hadden ze dat nu prima kunnen uitzenden ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is nog maar 30 km in Tirreno, vandaar
Jup.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Marcoss het volgende:
De traditionele opgaves-regen op de slotdag van PN
Chavanel ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Jetse Bol en Maarten Wynants houden het ook voor gezien.
Ook als het niet lukt (grote kans) dan is het wel goed dat ie het probeert.quote:
Eens, Belkinquote:Op zondag 16 maart 2014 15:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook als het niet lukt (grote kans) dan is het wel goed dat ie het probeert.
Mart is >>>>>>>>> over iedereen natuurlijk.quote:
Dat natuurlijk ook...het valt me gewoon op hoe groot het verschil met die Joris is.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Mart is >>>>>>>>> over iedereen natuurlijk.
Ja, maar ik vrees dat we Mart niet veel meer gaan horen, vandaag valt hij waarschijnlijk in voor Joris omdat die nu het Shorttrack doet.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook...het valt me gewoon op hoe groot het verschil met die Joris is.
Yep en als het schaatsen weer achter de rug is zal Herbert ook wel weer richting wielrennen gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees dat we Mart niet veel meer gaan horen, vandaag valt hij waarschijnlijk in voor Joris omdat die nu het Shorttrack doet.
Vrees het ook. Mart is extern en dus duur.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees dat we Mart niet veel meer gaan horen, vandaag valt hij waarschijnlijk in voor Joris omdat die nu het Shorttrack doet.
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:58 schreef OProg het volgende:
Ik kijk altijd sporza maar voor Martgod maak ik nu even een uitzondering.
Ik ook. Nu kan het nog.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:58 schreef OProg het volgende:
Ik kijk altijd sporza maar voor Martgod maak ik nu even een uitzondering.
Kan TJS ook een beetje mee met de voorste in het hooggebergte eigenlijk ?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Als alles bij elkaar blijft, kan TJS zomaar voor een hattrick gaan.
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Kan TJS ook een beetje mee met de voorste in het hooggebergte eigenlijk ?
Niet echt...is meer een type Gilbert.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Kan TJS ook een beetje mee met de voorste in het hooggebergte eigenlijk ?
Dus hij is meer iemand die de Ronde van Vlaanderen of LBL zou kunnen winnen ?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet echt...is meer een type Gilbert.
Zou kunnen, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Dus hij is meer iemand die de Ronde van Vlaanderen of LBL zou kunnen winnen ?
Wuyts was zowaar positief over Slagter en Kelderman.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:54 schreef Columbiafan het volgende:
WuytsNiet willen inzien dat Betancur gewoon de beste is
In de toekomst misschien...moet nog wat jaartjes groeien om 250km+ aan te kunnen...in de WP verwacht ik hem wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Dus hij is meer iemand die de Ronde van Vlaanderen of LBL zou kunnen winnen ?
Sebastien dus.quote:
Die is ook wel eens beter geweest.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:19 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Sebastien dus.
Sylvain rijdt best wel vol in beeld nu
Ohquote:Op zondag 16 maart 2014 16:19 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Sebastien dus.
Sylvain rijdt best wel vol in beeld nu
(niet dat het verder wat uitmaakt)
Onzichtbaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe gaat het met de Nederlanders?
Slagter en Kelderman nog gewoon bij de favorieten, Kelderman heeft een tijdje aangevallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe gaat het met de Nederlanders?
Daarom fietst hij alvast voorruitquote:Op zondag 16 maart 2014 16:27 schreef baggerbaas het volgende:
Frank pas op, er komt nog een afdaling.
Moet dan in de afdaling gebeurt zijn, als dat zo is.quote:
Hij had het wel moeilijk tijdens de klim, denk wel dat hij er weer bij is.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet dan in de afdaling gebeurt zijn, als dat zo is.
Rojas is altijd wel een zekerheidje voor punten in een Tourpooltje, maar echt een winnaar is het niet.quote:
Niet voorzeggen he.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Kopgroep haalt het en Rojas wint de peletonsprint.
Slagtergod gaat winnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Kopgroep haalt het en Rojas wint de peletonsprint.
Geen idee. Toch gaat ie winnen.quote:
Deed hij vorig jaar ook. Toen deed ie ook nog 'La Mer'.quote:
Kelderman heeft een prima sprint hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:43 schreef marcodej het volgende:
Kelderman netjes. Jammer dat hij geen punch heeft. Dit wordt een tweede Boogerd.
Veel beter dan Boogerd, in het rondewerk dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:43 schreef marcodej het volgende:
Kelderman netjes. Jammer dat hij geen punch heeft. Dit wordt een tweede Boogerd.
Hangt er van af hoeveel broers Kelderman heeft.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:43 schreef marcodej het volgende:
Daar heb ik nog niks van gezien.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kelderman heeft een prima sprint hoor.
Het aantal bludbrudders bedoel je.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af hoeveel broers Kelderman heeft.
En volgens hem helpt doping niet voor eendagskoersen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lefevere z'n doping is nooit geschikt geweest voor koersen van een week of langer
Ook echt op 1 seconde van Vichotquote:Op zondag 16 maart 2014 16:50 schreef Principia het volgende:
Rojas wel vierde in het klassement gelukkig.
Dan worden ze allebei alsnog 4e omdat ze elkaar hinderen in de sprint of zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat er eens een koers komt die eindigt op een spurt tussen Rojas en Van Avermaet.
maakt het allemaal nog wat tragischertwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 16-03-2014 om 19:00:54Slagter eindigt in het AK van P-N op 1:37. Verloor door derailleurbreuk in Fayence 1:34. Als hij daar top-3 had gereden had hij P-N gewonnen reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |