Die tanks zien er toch ook patent genoeg uit...geen t-90 volgens mij maar een Ukranse update van de T-84? Die witte hind stamt nog uit hun missie voor de UN in Afrika neem ik aan...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:27 schreef UpsideDown het volgende:
Een mooie slideshow van Reuters van het Oekraense leger dat momenteel oefeningen uitvoert in het zuidoosten van Oekrane.
Ukrainian military exercises
twitter:nytimes twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 20:30:42Breaking News: Russian Troops Seize Gas Plant Beyond Crimean Border, Ukraine Sayshttp://t.co/hJAZn9CU2b reageer retweet
Viel mij ook op, het Oekranse leger mag dan wel niet hypermodern zijn, het is ook geen zootje wat je zonder veel moeite uitschakeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:30 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die tanks zien er toch ook patent genoeg uit...geen t-90 volgens mij maar een Ukranse update van de T-84? Die witte hind stamt nog uit hun missie voor de UN in Afrika neem ik aan...
Bedoelen ze hiermee niet datzelfde dorpje als al eerder op de avond groots besproken is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:32 schreef DeJori het volgende:
twitter:nytimes twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 20:30:42Breaking News: Russian Troops Seize Gas Plant Beyond Crimean Border, Ukraine Sayshttp://t.co/hJAZn9CU2b reageer retweet
Google image search geeft voor deze foto's enkel webpaginas van de laatste dagen. (en een pagina met datum april 2013, maar dat is een php script dat automatisch de laatst verschenen pics op een andere site weergeeft, dus..)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Vrij weinig info van de omstandigheden wanneer en waar de foto's zijn genomen. Het enige dat me opvalt is dat de natuur/weer van de eerste twee foto's overeenstemt met begin maart en er kan in Rusland zeker begin maart nog gewoon sneeuw liggen...het is in ieder geval niet hoog zomer op die foto's...
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Google image search geeft voor deze foto's enkel webpaginas van de laatste dagen. (en een pagina met datum april 2013, maar dat is een php script dat automatisch de laatst verschenen pics op een andere site weergeeft, dus..)
http://images.google.com/imghp?hl=en
(op fototoestel icon klikken, daarna url van image ingeven)
Google heeft wel n groot gebrek, lijkt zich wat datums betreft te baseren op datums die op de paginas vermeld staan, niet wanneer het geindexeerd was. Krijg je bij een blog de datum van de eerste entry op de page, ook als is de foto twee jaar later toegevoegd.
Ja want je stem wordt benvloed door kleurenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef NaturalScience het volgende:
Lekker neutraal ook die stemhokjes in de Krim...![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet.... maar het zegt wel wat over de toon van deze verkiezingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja want je stem wordt benvloed door kleuren
Ze zullen het vast doen zonder reden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben ook 100 nieuwe BTR-82A's en krijgen er nog eens 100-200 in de loop van het jaar
Jawel. Menselijk psychologie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mwa, met wat knutselen kan ik ook zo'n foto produceren. Niets dat bewijst dat het uberhaupt een stemlokaal in de Krim is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef NaturalScience het volgende:
Lekker neutraal ook die stemhokjes in de Krim...![]()
[ afbeelding ]
Foto afkomstig van een journalist in de Krim via zijn Twitter. Gepost op Al-Jazeera liveblog.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:28 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Mwa, met wat knutselen kan ik ook zo'n foto produceren. Niet meteen overtuigend bewijs.
Zeg dat dan meteen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Foto afkomstig van een journalist in de Krim via zijn Twitter. Gepost op Al-Jazeera liveblog.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:24 schreef Romanus het volgende:
Russische tankdivisie deed een oefening in de buurt van Nizjni Novgorod (Dus niet in de buurt van de Krim, mooie foto's wel)
foto's doen het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben ook 100 nieuwe BTR-82A's en krijgen er nog eens 100-200 in de loop van het jaar
zo dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
zo dan?Woow ze zien er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand die de lanceerinrichting(?) op 1:34 herkent?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:32 schreef NaturalScience het volgende:
Filmpje van (volgens de poster) enkele uren geleden:
(Vlak bij en richting de Krim volgens de poster.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |