dat hoeft niet zoveel te zeggen nijna. stel dat ze allergisch is voor pollen van plant X, dan kan het best zo zijn dat X vorig jaar in februari pollen afgaf en dit jaar in maart en volgend jaar in april. dat hangt erg van weersomstandigheden enzo af.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:16 schreef Nijna het volgende:
Het zouden ook de cavia's kunnen zijn... ik zou niet weten wat voor pollen, want het is niet dat het vorig jaar rond deze tijd ook zo was, het lijkt steeds als ze verkouden is dat het zo lang blijft hangen, kreeg er ook een opmerking over van juf. En ik heb het al eens genoemd ook bij de huisarts. Of het dan een allergie kan zijn weet ik niet zo goed. We zien wel wat de huisarts al dan niet waarschijnlijk vindt.
En anders misschien toch gewoon snot wat zo lang blijft hangen... we gebruiken wel otrivin, nu anderhalve week, maar dan alleen voor de nacht.
Boos worden en wegsturen. Werkt hier altijd primaquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Nijna het volgende:
et vervelend voor het ventje dat er geen vriendje is blijkbaar vanmiddag, ik voel me ook bezwaard om steeds nee te zeggen, maar ik vind het ook vervelend dat hij maar blijft komen aan de deur.
Laatst ook een keer, dan zeg je dat het niet kan (ik stond eten te koken en we gingen bijna eten, kinderen waren in de tuin aan het spelen), gaat hij gewoon naar de achtertuin en dan roepen dat ze de poort open moeten doen. Terwijl je net nee hebt gezegd... Hoe zouden jullie dat aanpakken?
Hij komt deze week 4 keer met een glimlach uit de sporthal/zwembad. Dus dat zit wel goed. Hoef hem er ook niet heen te slepen. Zolang het gaat, gaat het. Anders gaan we kijken waar we de prio leggen..quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Nijna het volgende:
Druk even Deepfreeze, aan de andere kant... wie weet wat het doet voor zn motoriek. En als het teveel is kan je altijd nog weer kijken hoe verder, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft hij er wel plezier in? Leuk dat je in het diepe kan meegluren.
Hier wel normaal eigenlijk wij zijn er laat mee. Ze is bijna 6 maar gaat nog niet alleen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:41 schreef livelink het volgende:
4 jaar is ook nog wel erg jong. Ik verbaas me er wel over dat ouders van een 4-jarige niet weten waar hij uithangt. Op die leeftijd had ik altijd wel in de gaten waar ze waren en met wie.
ik moest ook wel lachen, en uiteindelijk is dat ding in de wasmand beland hoor, maar hoe hij het verzint?? Joost mag het wetenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:14 schreef Moppert het volgende:
Nou dan zou ik hartelijk lachen en hem dat ding alsnog uit laten trekken..
Jen mag alleen op de stoep, dat weet ze.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:24 schreef Asyniur het volgende:
Mijn 4-jarige mag écht nog niet alleen buiten spelen.
Hij is veel te veel bezig met spelen dan ipv opletten. Zou zo de weg oprennen of fietsen.
Dan maar zeikerige moeder...
Overigens zie ik hier zelden van die 'kleintjes' alleen buiten spelen. Vanaf ongeveer 6-7 jaar zie ik ze vaker fietsen (maar ook dan hou ik mijn hart vast ivm zwabberen en op van alles letten behalve het verkeer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |