quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
De mijnese krijgen elke vrijdag 40 en 60 cent.
maar ik vergeet het de helft van de keren
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja, je zou ze evenveel muntjes kunnen geven. Alleen de waarde is dan anders.
Hier waren we gebleven!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo ging mijn mini met zijn eerste zakgeld koekjes kopen
Ah, dan doen wij het dus heel erg niet verantwoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Wat ik ook gelezen heb, en eigenlijk wel goed vond klinken, is dat je inderdaad ook daadwerkelijk moet proberen om ze iedere week dat bewuste bedrag te geven. En niet (ook) kleingeld tussendoor, of 3 weken zakgeld in één keer, of op de bank storten.
Oh ja! Als ik het langer dan een uur later nog vind, is het van mij!quote:Op zondag 16 maart 2014 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
...op voorwaarde dat hij het niet laat slingeren (wat nogal vaak gebeurde)
L wil een nieuwe computer. hij kan best goed sparenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:22 schreef Adnap het volgende:
Hier ook zakgeld op rekening, op hun verzoek. Beiden hebben een spaardoel (een wil een game computer, de ander wil zodra hij mag op rijles) en kopen amper wat van hun geld. Ze krijgen wel elk 2 euro per week voor school maar van oudste weet ik dat daar 90% ook weer van in zijn spaarpot beland
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:34 schreef Meimeltje het volgende:
Livelink, die 'opvoedmomentjes' komen we hier ook regelmatig tegen. Vooral bij de oudste (7).
Vanmorgen had hij het in zijn hoofd gehaald om 112 te bellen... Hij wilde een vriendje gaan bellen (niet dat het had gemogen op zondag om 8 uur), maar kwam dus spontaan op het idee 112 te bellen.
Geloof dat hij dat nu echt nooit meer gaat doen, maar wat staat ons nog meer te wachten...
alles wat in de was/wasmachine gevonden wordt is ook van mijquote:Op zondag 16 maart 2014 10:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh ja! Als ik het langer dan een uur later nog vind, is het van mij!
Geld witwassen he! Hier ook jaquote:Op zondag 16 maart 2014 13:30 schreef Adnap het volgende:
[..]
alles wat in de was/wasmachine gevonden wordt is ook van mijgeloof mij maar dat ik heel wat vind
Ik heb overal waar we woonden altijd grote kleingeldpotten gehad, tot we hier kwamen: er schijnt erg weinig van in omloop te zijn, en winkels willen het heel graag hebben. Ik heb al een paar keer korting gehad om dat ik niet gepast kon betalen, en zij geen wisselgeld hadden.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef livelink het volgende:
Grappig, bij ons is het juist andersom. Al het kleingeld dat wij laten slingeren, is voor de kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |