Hoe ben je hier achter gekomen dan? Door een video waar een specifiek merk wordt gepromoot?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Nu ben ik er sinds kort achter dat 90% van de bedrijven in de markt supplementen verkoopt die niet opgenomen kunnen worden in het lichaam/het zware metalen bevat.
Alles is giftig als je internet afstruint. Zo moe wordt je van die mensen. In sinaasappelsap zitten 12 klontjes suiker, in coca cola 14. In melk zitten er 4, van eieren krijg je kanker. Van melk ga je eerder dood, vlees is vergiftigd met antiobiotica. Serieus, groei kloten en eet het gewoon. Je gaat toch wel ERGENS dood aan....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:38 schreef Megumi het volgende:
Wat Hyaenidae zegt. En sommige supplementen met name de E en D vitamines kunnen giftig zijn.
Deze video: Hij heeft geen enkele baat bij mijn consumeergedrag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:41 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Hoe ben je hier achter gekomen dan? Door een video waar een specifiek merk wordt gepromoot?
Dat valt nog vies tegen. Veel producten bevatten hedendaags niet meer de vitaminen die ze zouden moeten hebben. Vanwege gronduitputting en het feit dat het vaak een lange weg moet afleggen voordat het in NL komt. Het is moeilijk om met voeding alleen aan je ADH van alle vitaminen/mineralen te komen. Hou maar eens bij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je gewoon gezond eet dan heb je die rotzooi helemaal niet nodig.
Ach een kanker of een tumor zit inderdaad in een klein hoekje. Ik wordt moe van mensen die voedingssupplementen nemen en altijd bleek en ziekjes zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:44 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Alles is giftig als je internet afstruint. Zo moe wordt je van die mensen. In sinaasappelsap zitten 12 klontjes suiker, in coca cola 14. In melk zitten er 4, van eieren krijg je kanker. Van melk ga je eerder dood, vlees is vergiftigd met antiobiotica. Serieus, groei kloten en eet het gewoon. Je gaat toch wel ERGENS dood aan....
Dat is de magic pill samenleving waar we in zitten. ''neem gewoon dit product/trainingsprogramma/supplement, en al je problemen zijn voorbij''quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach een kanker of een tumor zit inderdaad in een klein hoekje. Ik wordt moe van mensen die voedingssupplementen nemen en altijd bleek en ziekjes zijn.
Thanks, zal er eens naar kijken!quote:
Sinds ik Jesse's methode volg, maak ik de gains van m'n leven!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=103516
Ik wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach een kanker of een tumor zit inderdaad in een klein hoekje. Ik wordt moe van mensen die voedingssupplementen nemen en altijd bleek en ziekjes zijn.
Water is ook giftig in grote hoeveelheden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:38 schreef Megumi het volgende:
Wat Hyaenidae zegt. En sommige supplementen met name de E en D vitamines kunnen giftig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |