Die is dus gratis tegenwoordig? Ooit was dat ding geloof ik 24 euro.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:29 schreef SiGNe het volgende:
Zo, ik ben er klaar voor.. zoals vanouds gewoon een nacht doorgehaald zoals het hoort
Zo voor het eerst maar eens een race op Sport 1 volgen, 't is nu toch gratis
Ik had net bij de herhaling van de kwalificatie wel enórm kutgeluid met harde ruis en piepjes, schrok me de tering toen ik m'n TV aan deed.
De reclame komt qua geluid wel goed door dus ik hoop dat de race straks ook normaal geluid heeft.
Een voordeel: Eindelijk weer Olav Mol
App er ook meteen bij : https://play.google.com/s(...)gapp2014.basic&hl=nl
10 euro als je alles wil doen er meequote:Op zondag 16 maart 2014 06:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die is dus gratis tegenwoordig? Ooit was dat ding geloof ik 24 euro.
voor het hele seizoen? Deel die 10 euro eens door het aantal racesquote:Op zondag 16 maart 2014 06:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Beter dan die 30 van vorig jaar. Nog steeds is 10 euro teveel geld
Jazekerquote:Op zondag 16 maart 2014 06:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Herrinner ik me goed dat jij ook uit het zuiden des landes komt?
Vergeleken met de 'normale' prijzen in de app-wereld vind ik het een boel geld...quote:Op zondag 16 maart 2014 06:59 schreef WEST het volgende:
[..]
voor het hele seizoen? Deel die 10 euro eens door het aantal races
Ik ookquote:Op zondag 16 maart 2014 07:00 schreef Schunckelstar het volgende:
veel plezier, de eerste is altijd speciaal![]()
ikga me concentreren op de tv
Ik?! Neeman haha. Stond me zo iets bij; eens ergens gelezen/ Tussen alle Roda haat vallen mede Limbo's opquote:
Da's nie goed voor m'n manager...quote:Op zondag 16 maart 2014 07:00 schreef Sinister-D- het volgende:
EN al een Marussia stil
=edit= Chilton....
Basis versie is gratis, in-app kan je een seizoenspas kopen voor ¤10quote:Op zondag 16 maart 2014 06:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die is dus gratis tegenwoordig? Ooit was dat ding geloof ik 24 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |