Kobaquote:
Het is een slagveld, dat is ook wel een keertje leuk. Ik weet dat het niet kan tippen aan de gemiddelde Curling wedstrijd, maar toch.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb me er niet heel erg in verdiept, dus had wel gehoopt op iets leukers
geld geld geld he... Om nu Chilton of Bianchi te halenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Koba![]()
Maar die gaat heeeeeel snel mijn team uit
Rosberg zit niet te sparen?quote:Op zondag 16 maart 2014 07:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Rosberg seconde sneller dan Magnussen...bizar.
quote:Op zondag 16 maart 2014 07:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een slagveld, dat is ook wel een keertje leuk. Ik weet dat het niet kan tippen aan de gemiddelde Curling wedstrijd, maar toch.
Als Magnussen wint gaat er een Mexicaan in een Force India heel hard vloekenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat Ricciardo of Magnussen wint.
Ik hoop dat Perez de finish haalt, dan heb ik misschien een beetje zakgeld.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
geld geld geld he... Om nu Chilton of Bianchi te halen
Blijft op dit moment toch nog het Duitse volkslied galmenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis wel leuk om een keer iemand anders dan Vettel op 1 te zien staan.
Ik combineer het gewoon.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:21 schreef Uccie het volgende:
Het is zo spannend dat ik wel ontbijt na afloop!
Yup en bottas lijkt wel rapper dan Hulkquote:Op zondag 16 maart 2014 07:22 schreef Fiorano het volgende:
De Williams en de force India lijken iniedergeval een prima race pace te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |