Op de een of andere manier voel ik ineens veel meer drang om de klusdingen op te schrijven ;')
Misschien is helpt het om wat gedachten op de rij te zetten....ik weet het niet. Maar hoe het ook zij: Er is weer een update

-Deurtjes maken gaat even naar achteren geschoven worden, dus die komen later.
-Bijna al het timmer zichtwerk is daarmee klaar, het laatste werk is met name plaatjes geweest waar straks stopkontakten en de thermostaat knoppen op komen.
![8z4gzk.jpg]()
Hier een close-up:
![15pmvec.jpg]()
Voorbeeldje met een verwarming:
![sl065v.jpg]()
En het allerlastigste dubbel-schuin-alles-net-niet-haaks en net-niet waterpas en net niet in lijn plankje
![28kouuh.jpg]()
Daarbij nog een overzicht foto van 1 van de kamers...het wordt lekker groot!
![2qi0k5f.jpg]()
De fijnkijkers zien ook dat we 2 latten van de muur hebben getrokken bij die dakkapel. Die zaten er eigenlijk voor niks. Mogelijk waren er vroeger plannen mee (was ophangen ofzo) die nooit doorgegaan zijn.
Plan voor de week:
-Woensdag en donderdag de aannemer langs voor plaatsen nieuwe ramen die -wel- sluiten
-Donderdag komt de stuckadoor het werk opnemen en vertellen wat wij nog moeten doen
-Schilder gereed maken, dus spijkertjes schroefjes en dingetjes afslijpen, plamuren en dan schuren.
Mijn vader en broertje hebben heel veel geholpen en ik ben door alle dingen met de klus en de zwangerschapsproblemen fysiek en mentaal behoorlijk uit vorm geraakt qua klussen, dus het is heel fijn dat ze me geholpen hebben.
Verder morgen controle in het ziekenhuis, de buik lijkt rustiger dus vandaag hebben we goede hoop dat het morgen mee valt.