quote:Charles hees (Den haag) 15-03-2014 | 11:55
verschrikkelijke vvvprutsers!!!! Ik stond vanaf 7 uur te wachten , had nummer 29 op mijn arm gekregen en was dolblij om te zien dat er een flinke rij achter mij kwam te staan. De euforie was vervolgens gevlogen op het moment dat een lachende woordvoerder van de VVV kwam vertellen dat de printer stuk was en er pas maandag een monteur kon komen. Aangezien ik alleen cash geld had kon ik niet online een kaartje bemachtigen ,en ondanks herhaaldelijk gevraagd te hebben of de VVV de namen kon opschrijven om alsnog een ticket te kunnen krijgen bleef het antwoord nee . Ik ben een trouwe Stones fan die op dit moment een desillusie rijker is door het enorm onbekwame VVV personeel, die blijkbaar niet konden voorzien dat er een run op stoneskaarten zou komen terwijl het dagen lang op het nieuws zelfs is geweest. Er zijn om precies te zijn 10 kaarten verkocht in de Rockstad van Nederland voor de rolling Stones. Ik ga er niet vanuit dat deze post alsnog kaarten voor mij zal opleveren, maar hoop dat het in een ieder geval de ogen doet openen bij de gemeente den haag dat je geschikt personeel en werkend materiaal nodig hebt als je weer kaarten wil verkopen voor een groot festival. Bedankt tvwest dat ik mijn ongenoegen kan delen met jullie.
Wij kwamen om 9 uur aan met de auto bij de parkeerplaats bij C, en zijn naar B gelopen. Ik wist eerst niet dat er velden nog open konden gaan, ik ben Lowlands gewend. En het was toen al helemaal vol dus ik werd een beetje bang. Toen ging er ineens nog een heel groot veld open en hebben we daar een ruim kamp op kunnen zetten. Ben benieuwd hoe dat nu word met 15.000 minder kampeerders.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen we om 10:00 bij camping C aan, had ik van te voren ook bedacht om daarheen te gaan. We waren de eerste van een van die velden op die camping, mooi plekje. Niet te ver bij de uitgang aan de ene kant, niet te ver van die aan de andere kant en ook niet te dicht bij de partytent.
Balthazar zou ik ook nog wel eens willen zien, Portishead hoor ik ook wel goede verhalen over maar ken ik de muziek niet echt van en die laatste 3 ken ik alleen van naamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor mij vooral The National, Balthazar, Editors, Portishead, Röyksopp, Bill Callahan, Young Fathers. Maar goed, de helft van de bands is nog maar bekend he
En idd, je gaat er ook heen voor de sfeer. En het feit dat ik een hotelletje op een kilometer van het terrein heb kunnen boeken
Is erg sneu iddquote:
Het word Pukkelpopquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor mij vooral The National, Balthazar, Editors, Portishead, Röyksopp, Bill Callahan, Young Fathers. Maar goed, 2/3e van de bands is nog maar bekend he
En idd, je gaat er ook heen voor de sfeer. En het feit dat ik een hotelletje op 2 km. van het terrein heb kunnen boeken....prima lopend te doen
Portishead is live geweldig. Heerlijke triphop van de oude stempelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Balthazar zou ik ook nog wel eens willen zien, Portishead hoor ik ook wel goede verhalen over maar ken ik de muziek niet echt van en die laatste 3 ken ik alleen van naamBehalve dit nr. dan:
het is sowieso appels met peren vergelijken. Enige in dit rijtje die je mijn inziens mag vergelijken zijn Pukkelpop en lowlands.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Blijft wellus nietus, maar ik vind de sfeer beter dan Pinkpop. Ligt niet alleen aan de bezoekers, maar ook aan de indeling van het terrein.
Lowlands is daarentegen weer leuker dan Wechter. Pukkelpop is weer leuker dan Lowlands imo
Ja, wij hadden vorig ook een hotel op iets minder dan een half uur rijden, viel reuze mee. We kregen elke dag een nieuw kaartje om de auto te parkeren, was allemaal goed geregeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef Moody het volgende:
En idd, je gaat er ook heen voor de sfeer. En het feit dat ik een hotelletje op 2 km. van het terrein heb kunnen boeken....prima lopend te doen
Dan raad ik je aan om hem snel over te halen en nog een b&b te vinden in de buurt. Als je wacht tot na de kaartverkoop, is alles gegarandeerd vol. Ik weet niet of je wel eens hebt gekampeerd op een festival? Nou, Pukkelpop is geen Werchter of Pinkpop kan ik je vertellen. Moet je van houdenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:32 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Het word PukkelpopNu m'n vriend nog overtuigen!
Edit: Wij stonden ook op camping B. Was even in de warquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:30 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wij kwamen om 9 uur aan met de auto bij de parkeerplaats bij C, en zijn naar B gelopen. Ik wist eerst niet dat er velden nog open konden gaan, ik ben Lowlands gewend. En het was toen al helemaal vol dus ik werd een beetje bang. Toen ging er ineens nog een heel groot veld open en hebben we daar een ruim kamp op kunnen zetten. Ben benieuwd hoe dat nu word met 15.000 minder kampeerders.
Ben er in 2012 geweest maar vond het eigenlijk nog redelijk meevallen ondanks de horror verhalen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Nou, Pukkelpop is geen Werchter of Pinkpop kan ik je vertellen. Moet je van houden
Ik zie Pukkelpop ook als de tegenhanger van Lowlands. Al is Lowlands voor mijn gevoel nog net wat alternatiever en sowieso wat breder. Pinkpop was vroeger groter dan Werchter, nu is dat al jaren andersom, qua bezoekersaantallen en line-up. Maar ze zijn imo wel vergelijkbaar qua programmeerrichting. Beide proberen de grote populaire (indie)-acts te boeken met daarbij wat kleinere bandjes. Werchter gaat veel langer door 's nachts en programmeert doorgaans iets meer dance/DJ dan Pinkpop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is sowieso appels met peren vergelijken. Enige in dit rijtje die je mijn inziens mag vergelijken zijn Pukkelpop en lowlands.
Wel weet ik dat Nederlanders op een buitenlands festival altijd mega irritant zijn, niet allemaal, maar veel wel.
Ik vond het al zo raar dat er ineens een partytent op camping C stondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Edit: Wij stonden ook op camping B. Was even in de war
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:40 schreef Lamabal het volgende:
Omfg. Ik heb serieus gewoon een kaartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeuj!!! hoe?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:40 schreef Lamabal het volgende:
Omfg. Ik heb serieus gewoon een kaartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom dan maar eens op Dour op de camping staanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om hem snel over te halen en nog een b&b te vinden in de buurt. Als je wacht tot na de kaartverkoop, is alles gegarandeerd vol. Ik weet niet of je wel eens hebt gekampeerd op een festival? Nou, Pukkelpop is geen Werchter of Pinkpop kan ik je vertellen. Moet je van houden
Waarschijnlijk vandaag al hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:39 schreef Herpderphawk het volgende:
Iemand een idee wanneer de rest van de dagkaarten gaan uitverkopen? (zondag, maandag)
Wij stonden hier het meest rechtse puntje:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:40 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat er ineens een partytent op camping C stond
en vooral: werchter valt veel gunstiger qua data.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie Pukkelpop ook als de tegenhanger van Lowlands. Al is Lowlands voor mijn gevoel nog net wat alternatiever en sowieso wat breder. Pinkpop was vroeger groter dan Werchter, nu is dat al jaren andersom, qua bezoekersaantallen en line-up. Maar ze zijn imo wel vergelijkbaar qua programmeerrichting. Beide proberen de grote populaire (indie)-acts te boeken met daarbij wat kleinere bandjes. Werchter gaat veel langer door 's nachts en programmeert doorgaans iets meer dance/DJ dan Pinkpop.
Mijn ervaring is dat Nederlander zich prima gedragen op festivals. Oosterlingen en zuiderlingen weer beter dan westerlingen imo. Duitsers en Belgen zijn altijd top. De grootste relschoppers zijn Engelsen, maar die zijn ondervertegenwoordigd.
Ik stond in het midden van dat grote rechter veld. Kortste route naar het festivalterrein was langs de wc's. Wat was dat ranzig zegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij stonden hier het meest rechtse puntje:
[ afbeelding ]
quote:
Jup, juli is fijner dan juni. Augustus is nog fijner. Meestal beter weer, wat broeierigerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
en vooral: werchter valt veel gunstiger qua data.
Ik merk geen verschil in Nederlanders qua waar ze wonen.
Oeh. Maar dus ook pech gehad met het weer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het festivalterreinCamping was wel minder modder maar iedereen staat heerlijk op elkaar
Persoonlijk vind ik dat juist geweldig, de meeste mensen moeten er niet aan denken.
Dat lees je toch.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Je hebt er 2 extra gekocht om voor een flinke prijs te verkopen?
En ook nog onaardig doenquote:
Dan moeten die mensen maar beter hun best doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef Moody het volgende:
[..]
En ook nog onaardig doen
Het is dat ik geen klikspaan ben, maar ik vrees niet dat dit magHet is ook vrij onsympatiek om dat nu al te melden in een topic waar de een na de ander teleurgesteld is dat ze geen kaarten konden kopen.
Zow krijg jij even snel de tyfus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen maar beter hun best doen.
quote:
Ik zei tegen iemand dat ik geen kaarten had. Zegt ze opeens, ik heb nog wel wat voor je! SO HAPPYquote:
quote:Pinkpop fans: Er kunnen #pp14 zaterdag en weekendkaarten terugvallen in het bestelproces gedurende de dag. Blijf het proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |