Half 10 ingelogd, en om een paar minuten over 10 kon ik meteen tickets bestellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:20 schreef Dagoduck het volgende:
Degene die tickets hebben, hoelang hebben jullie gewacht?
same herequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik begin er langzaam voor te vrezen dat het weleens geen Pinkpop voor me gaat worden dit jaar.
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Half 10 ingelogd, en om een paar minuten over 10 kon ik meteen tickets bestellen.
Nogmaals, echt jongens als stond je vorige week in de wachtrij...quote:Zodra de verkoop van een event start, wordt een wachtrij ververst.
Pas op het moment dat de verkoop start, begint dus de echte wachtrij.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt een plaats toegewezen.
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Je hebt altijd nog Marktplaats.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik begin er langzaam voor te vrezen dat het weleens geen Pinkpop voor me gaat worden dit jaar.
Ik heb net mn ticket kunnen bestellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:20 schreef Dagoduck het volgende:
Degene die tickets hebben, hoelang hebben jullie gewacht?
Nee joh, blijven proberen. IS wel vaker met dat systeem dat je er opeens door bent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:22 schreef ebke het volgende:
Pff, hopeloos dit.![]()
Ik ga enkel voor zaterdagkaarten, maar geloof dat ik het ondertussen wel kan schudden.
quote:
M'n vader zit al 2 en half uur te wachten en heeft nog steeds zo'n stomme cirkel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Half 10 ingelogd, en om een paar minuten over 10 kon ik meteen tickets bestellen.
Nog steeds niet begrepen?:Pquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb net mn ticket kunnen bestellen.![]()
En ik ging rond 09:00 de digitale wachtrij in.
quote:Zodra de verkoop van een event start, wordt een wachtrij ververst.
Pas op het moment dat de verkoop start, begint dus de echte wachtrij.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt een plaats toegewezen.
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Ingelogd zeg ik tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:22 schreef tofastTG het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)
[..]
Nogmaals, echt jongens als stond je vorige week in de wachtrij...
Volgens mij was in 2006 een weekendticket iets van 130 euroquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vind 175 euro al duur genoeg
Dat maakt toch ook geen verschil:Pquote:
Klopt. Lukt mij ook niet meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:23 schreef Dennism het volgende:
Ik kan nu geen tickets meer reserveren voor de zaterdag, lijkt uitverkocht.
Ik weet niet of het zo at random is. Ik zit met drie verschillende accounts te wachten en ze zijn ook gevorderd in de volgorde waarin ik heb ingelogd. Kan ook toeval zijn natuurlijk. Of dat cirkeltje zegt echt niets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nog steeds niet begrepen?:P
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik dat soort bedragen ooit in Guldens heb neergeteldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij was in 2006 een weekendticket iets van 130 euro
Cirkel loopt door, is gewoon een animatie;). En waarom zou ticketmaster foute informatie in hun FAQ zetten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo at random is. Ik zit met drie verschillende accounts te wachten en ze zijn ook gevorderd in de volgorde waarin ik heb ingelogd. Kan ook toeval zijn natuurlijk. Of dat cirkeltje zegt echt niets.
Als ik geen weekendkaart kan krijgen doe mij dan ook maar de zondagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik hoor hier niemand over de zondag. Laat mij er gewoon even voor, hebben jullie geen last meer van mij.
Same here. Het lijkt steeds meer alsof ik kansloos bezig benquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:22 schreef ebke het volgende:
Pff, hopeloos dit.![]()
Ik ga enkel voor zaterdagkaarten, maar geloof dat ik het ondertussen wel kan schudden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Stones staan niet alleen op PP hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:25 schreef Plasterk het volgende:
Als zaterdag is uitverkocht gaat de rij voor de weekendkaarten ook sneller.
Omdat ze zo evil als Hitler zijn. Om maar even bij die vergelijking te blijven deze week.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Cirkel loopt door, is gewoon een animatie;). En waarom zou ticketmaster foute informatie in hun FAQ zetten?
*vriendverzoek*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:26 schreef satecl het volgende:
Onze vriendengroep heeft in totaal nu 30 kaarten
Mag ik je vriendje zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:26 schreef satecl het volgende:
Nee, daar hebben ze niks aan. Beetje infrastructuur opzetten voor 40 wachtrijen?:P Geloof mij maar, als je nu kaartjes hebt heb je gewoon geluk. Anders moet je nog even wachten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Omdat ze zo evil als Hitler zijn. Om maar even bij die vergelijking te blijven deze week.
en ze ook alle 30 nodig? ik heb er 3 nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:26 schreef satecl het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:27 schreef Lastpost het volgende:
Bij een refresh kom ik er trouwens gewoon direct in.
Inmiddels 36. Er gaat een bus vanuit mijn woonplaats. Dus ze willen er gewoon zo veel mogelijk hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
en ze ook alle 30 nodig? ik heb er 3 nodig
Nee Nee Nee Neee..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:28 schreef mr-green het volgende:
hmmmm zie zojuist een post op twitter wat er wel op lijkt dat zaterdag is uitverkocht
https://twitter.com/elinevb/status/444766795954540544/photo/1
bellen met ticketservice? en screenshot makenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
Iemand enig idee? Ik kan wel het aantal kaarten kiezen, maar er blijft staan dat ik geen tickets heb geselecteerd..
dan is t uitverkochtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
Iemand enig idee? Ik kan wel het aantal kaarten kiezen, maar er blijft staan dat ik geen tickets heb geselecteerd..
Hier ook. Ik baal er echt heel erg van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:31 schreef netflanders het volgende:
Jammer. Ben nog nooit eerder bij een concert geweest en hoopte John Mayer en de Stones toch wel te kunnen zien.
Gast, die timer is FICTIEF.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:33 schreef lvand het volgende:
En ticketmaster bleef maar roepen dat het echt pas zin had om om 10 uur naar de bestelpagina te gaan. Mijn timer die ik sinds 9 uur had lopen liep af om 10 over 10, en toen kon ik meteen bestellen. Zou de twitterstaff het echt niet weten of proberen ze zo minder drukte te krijgen?
Mijn vader staat al vanaf 0800 in de rij en heeft nog geen tickets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:34 schreef mr-green het volgende:
een vriendin van mij ma stond om 6.45 al in de wachtrij en heeft tickets
En dat gaat ook gebeuren!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:34 schreef theodoor9 het volgende:
Er kunnen altijd nog kaarten vrijkomen he mensen!
Eerder geld terug. En dat staat ook ergens in de FAQquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef robbert007 het volgende:
Ik had een checkout error, maar het geld is wel afgeschreven, ik neem aan dat kaartjes dan gewoon binnenkomen?
Als je betaald hebt komt het wel goedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef robbert007 het volgende:
Ik had een checkout error, maar het geld is wel afgeschreven, ik neem aan dat kaartjes dan gewoon binnenkomen?
Niet dus, waar baseer je dat op? Je krijgt wel een refund van je geld, maar daar heb je niks aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Als je betaald hebt komt het wel goed
Jaja, AM maakt zondag toch wel een hele mooie dagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef AMDB het volgende:
Toch maar even een zondagkaartje op de kop proberen te tikken. Toch by far de beste dag
Kwam prima overeen met wanneer ik er in kon. Op een andere pc is de timer net ook vol, en eerder kon ik er ook niet in.quote:
TW Classic?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:35 schreef Spaulding het volgende:
Ik ga naar de Stones! (alleen niet op PP helaas)
Ik baal zo erg. Wilt iemand me troosten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:36 schreef mr-green het volgende:
Het was ook wel te mooi om waar te zijn: Rolling Stones, John Mayer en Bonomassa op een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |