en gesolliciteerdquote:
echt? Toen ik op zoek was, verdronk ik bijna in de hoeveelheid marketing stages..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:33 schreef Roces18 het volgende:
Zal hem hier ook nog even posten:
Weet iemand een bedrijf waar ik kan solliciteren richting marketing/communicatie voor een afstudeeropdracht omgeving Utrecht? Terugkijkend geen verstandige keuze maar vertel dat maar aan mijn vroegere ik. Heb me echt suf gesolliciteerd afgelopen maanden, al mijn studiepunten binnen en ik zit gewoon thuis en mijn studie staat op een halt. Ik word er echt knettergek van.
Zoek echt een bedrijf waar ik een marcom vraagstuk kan oplossen, zelfs gratis als het maar goede begeleiding biedt.
haha nee marketing/communicatie ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
Euh, misschien ben ik een te verstokte dekzwabber.. Maar als je t over marcom hebt bedoel je geen maritieme communicatie neem ik aan? (marcom a of b is namelijk de gebruikte term in NL om te mogen fungeren als radio operator op een schip)
Meewerkstages zijn geen probleem, maar afstudeeropdrachten vinden welquote:Op maandag 17 maart 2014 07:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt? Toen ik op zoek was, verdronk ik bijna in de hoeveelheid marketing stages..
Dat gevoel kent iedereen wel in zekere mate denk ik jaquote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen
Vorig jaar heb ik hier ook gepost, op een gegeven moment ben ik gewoon een beetje klaar met stage. In dit nieuwe jaar ook weer. Heb het idee dat het zo weinig oplevert....
FC Utrecht?quote:
Ruim tweehonderd, met motivatie afgestemd per bedrijf, mooi c.v. - wat willen ze nog meer. Dat ik ze geld betaal om daar te werkenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:15 schreef jna het volgende:
Heb je zelf al bedrijven/organisaties benaderd? Maar heel weinig bedrijven zetten een vacature online voor afstudeeropdrachten maar staan er wel voor open. Zeker als jij het gratis wil doen.
Ook meewerkers, snap ook niet vanuit mijn opleiding dat ik ook niet gewoon vanuit school een scriptie o.i.d. kan schrijven. Kan ik trouwens collegegeld terugvragen zolang ik geen stage heb? Betaal namelijk voor niets. En het is niet alsof die waardeloze ambtenaren mij daar helpen.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ruim tweehonderd, met motivatie afgestemd per bedrijf, mooi c.v. - wat willen ze nog meer. Dat ik ze geld betaal om daar te werken
zozo aftellen. En een keer met je ogen knipperen en het weekend is weer voorbij.quote:
Ergens bij Bredaquote:
Vind je?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is nog enigszins in de buurt.
Dat is dan ook echt de énige plaats met meer dan 500 inwoners in de omgevingquote:
geen files.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is dan ook echt de énige plaats met meer dan 500 inwoners in de omgeving
Nee hèhè, geen autowegen.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
Fijn. Ze zijn al 2 weken te laat met nakijken. Reageren op mail: ho maar. Antwoord aan telefoon: stuur maar een mailtje
Later deze week even langs om tegen schenen te schoppen.
school is op 1 mei nog niet klaar hoor. Geen idee op welke school je zit, heb je misschien wel al eens verteld, maar kth wordt ieder weekend gewist.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
Had vandaag aan boord moeten gaan als 3e stuurman (geen grap!)
Dat is ondertussen uitgesteld naar 1 mei, in de hoop dat school z'n meuk dan wel afgerond heeft. Zodat ik die presentatie er door kan douwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
hehe HZ
En ik ga er ook niet van uit..Oh de HZ dan kan het wel even duren inderdaad. Heb er zelf ook wel ervaring mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gelukkig, elke school is hetzelfdequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
Fijn. Ze zijn al 2 weken te laat met nakijken. Reageren op mail: ho maar. Antwoord aan telefoon: stuur maar een mailtje
Later deze week even langs om tegen schenen te schoppen.
Daar heb ik al eerder problemen mee gehad en ze zijn nou niet bepaald mijn beste vrienden. Ik durf te wedden dat ze zeggen; ja dat is een probleem tussen jou en je stagebegeleider , daar gaan wij niet over.........quote:Op donderdag 3 april 2014 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
Examen Commissie. Dan heb je iig 'wat achter de hand' mocht er gezeik van komen. Gewoon goed onderbouwen en duidelijk het probleem voorleggen. Ook wat de huidige situatie voor jou betekend.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
Heuj mag afstuderen *:* Volgende week datum prikken
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
Klopt. Maar volgens mij is mijn officiële laatste dag van dat blok 29 augustus, geen idee wanneer die zittingen allemaal zijn. Hoop wel wat eerder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
Vanaf 1 september is pas herschrijven afaik.
quote:
Houden ze afaik wel rekening mee..quote:Op maandag 7 april 2014 08:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar volgens mij is mijn officiële laatste dag van dat blok 29 augustus, geen idee wanneer die zittingen allemaal zijn. Hoop wel wat eerder.
quote:
Jep.quote:Op maandag 14 april 2014 11:07 schreef jackson het volgende:
Niet weg te slaan die ouwe garde hier... Ik neem aan dat iedereen inmiddels al jaren een fulltime baan heeft?
Jij bent nog jong.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef Californium het volgende:
7.5 maand. Maar ik mag mezelf niet ouwe garde noemen ben ik bang
Yes sir!quote:Op maandag 14 april 2014 11:07 schreef jackson het volgende:
Niet weg te slaan die ouwe garde hier... Ik neem aan dat iedereen inmiddels al jaren een fulltime baan heeft?
Je bent een vrouw, dus je mag veel hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef Californium het volgende:
7.5 maand. Maar ik mag mezelf niet ouwe garde noemen ben ik bang
Hier is het net andersom nadat ze me op straat gemikt hebben en ik nu weer een nieuwe baan heb. Maar jullie komen alleen even goedemorgen zeggen in dit topique?quote:Op woensdag 16 april 2014 06:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Yes sir!
Diploma op MBO nivo, salaris op HBO nivo![]()
Hij ies gek hoor!quote:
Goedemorgenquote:
Jahoor, alleen nog heel veel werk te doen in een te korte tijd. Maar daar ga ik nu niet aan denken, dat is weer voor morgen.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Alles wel deze morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |