Jij bent echt heel slecht in dit spel, jemigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Spees_Eend, ik kan mezelf echt niet dom noemenmaar toch heb ik geen flauw idee wat de namen zijn.
Wellicht reageer ik met "oh natuurlijk" als je het me zou vertellen.
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent echt heel slecht in dit spel, jemig
Dan hebben we hints nodigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]Vergeef me, alsjeblieft
Het zou overigens tof zijn als jullie mijn naam konden raden
Mijn naam is geen priemgetalquote:
De hint van SQ zou 'm wel eens kunnen doen voor je? Glossy met een vrouwennaam?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]Vergeef me, alsjeblieft
Het zou overigens tof zijn als jullie mijn naam konden raden
Ja, ik heb wat Glossy's in mijn hoofd. maar zeker weten welke het dan is, weet ik niet echt. Ik ben niet zo goed in dit soort dingenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
De hint van SQ zou 'm wel eens kunnen doen voor je? Glossy met een vrouwennaam?
Mijn naam is én onmogelijk in hints samen te vatten én onmogelijk te raden
Dan de hint (icm die glossy) van een beroemdheid onder de grond?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat Glossy's in mijn hoofd. maar zeker weten welke het dan is, weet ik niet echt. Ik ben niet zo goed in dit soort dingen
euh geen ideequote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Mijn naam is geen priemgetalIk deel mijn naam met een Nederlands bekend persoon en haar naam veranderd heeft ( of in elk geval niet op tv etc gebruikt) . Maar haar huidige naam waarmee ze bekend is begint nog wel met de zelfde letter. Het is een engelse naam, een naam van een vlindersoort. Sommige mensen denken dat het een bloemennaam is.
Ik weet nog wel een hint, maar zodra ik die zeg, is het te makkelijk denk ik. Maar het is voor mij dan ook erg vanzelfsprekend.quote:
Ik weet het, denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dan de hint (icm die glossy) van een beroemdheid onder de grond?
Ik wist de naam ook al dus ik heb misschien makkelijk praten
Dan denk ik iig aan een K3 damequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Bonny?
Mijn naam, iig in correcte schrijfwijze, is niet eens in hints te omschrijven. In foute schrijfwijze zou je kunnen zeggen dat ik ooit een relatie heb gehad met het baasje van Samson.
Met een Pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ik denk dat ik het weet, begint het met een D?
Ik zal wel tunnelvisie denken hoor, maar ik weet echt niet over welke beroemdheid het gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dan de hint (icm die glossy) van een beroemdheid onder de grond?
Ik wist de naam ook al dus ik heb misschien makkelijk praten
Welk dier leeft er onder de grond? Deze vond ik wel goed te doen. Oke ik wist haar naam al.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:17 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik zal wel tunnelvisie denken hoor, maar ik weet echt niet over welke beroemdheid het gaatDe glossy is de beste hint denk ik!
En ik denk na over Lady Tagliatelle, ik hou van dit soort spelletjes!
De achternaam van de dame van de glossy leeft onder de grondquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:17 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik zal wel tunnelvisie denken hoor, maar ik weet echt niet over welke beroemdheid het gaatDe glossy is de beste hint denk ik!
Neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Craps. Het is vast geen merk WC-papier, of wel?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:17 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:21 schreef Mineola het volgende:
Oh god, ik dacht dat ik een dode variant moest zoeken! Ja zo is ie duidelijk ja
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:21 schreef Mineola het volgende:
Oh god, ik dacht dat ik een dode variant moest zoeken! Ja zo is ie duidelijk ja
is Johnny geen fijnere gedachtequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Bonny?
Mijn naam, iig in correcte schrijfwijze, is niet eens in hints te omschrijven. In foute schrijfwijze zou je kunnen zeggen dat ik ooit een relatie heb gehad met het baasje van Samson.
Lol, die naam heb ik nog gegoogled, maar omdat ik alleen maar blote tettenplaatjes kreeg en geen vlinders heb ik die meteen discarded als optiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:21 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Neeniet dat ik weet althans.
trouwens.
Je hebt een na-maak merk van birckenstock, bij de goedkopere schoenenwinkels. Zelfde naam als mijn naam, maar dan met een B ipv van mijn P
[..]
Ik ben benieuwd
Deel het eens met onsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lol, die naam heb ik nog gegoogled, maar omdat ik alleen maar blote tettenplaatjes kreeg en geen vlinders heb ik die meteen discarded als optie
Maar aha! Die komt idd weinig voor
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lol, die naam heb ik nog gegoogled, maar omdat ik alleen maar blote tettenplaatjes kreeg en geen vlinders heb ik die meteen discarded als optie
Maar aha! Die komt idd weinig voor
Ik zie niet wat jij geraden hadquote:
Als het die is dat ik denk dat het is,quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:34 schreef aapieannie het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk te raden hihi
Ik ben nu vol in de reclame en ga in mei in premiere
Oh, ik weet het, mooie naam overigensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:34 schreef aapieannie het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk te raden hihi
Ik ben nu vol in de reclame en ga in mei in premiere
Nee, veel mensen niet. Altijd last met de uitspraakquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:35 schreef ferrari_rood het volgende:
nu weet ik hem ook.
Nog nooit van gehoord.
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Die van die onder de grond? Eh ja, zeker wel! Maar dat wist ik niet!
daar zijn er wel veel vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef Sjeen het volgende:
Grappig ditik ben gewoon een dode prinses
Popla!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Craps. Het is vast geen merk WC-papier, of wel?
Tuinpadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zit in een liedje van Sonneveld
jij hebt heel veel fokkers op FB volgens mij, dus ik zie jou regelmatig voorbij komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:02 schreef Kyara het volgende:
Mijn naam is een vernoeming naar de godin van de bloemetjes. En officieel de verkleinvorm maar inmiddels de grote mensen variant in gebruik
En ik kan nog veel makkelijkere hints geven maar zo moet het ook lukken :p
Oh, nou moet ik jou ook weer gaan zoeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt heel veel fokkers op FB volgens mij, dus ik zie jou regelmatig voorbij komen
teeheequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, nou moet ik jou ook weer gaan zoeken.
Ik klikt bijna op 'rapporteer' ipv 'bekijk profiel'. Faal voor mijn Fok!skills.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:08 schreef Burdie het volgende:
Mijn naam staat gewoon in mijn profiel.
Faal voor dit spel....
Nou vooruit, ik heet Oprahquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat Glossy's in mijn hoofd. maar zeker weten welke het dan is, weet ik niet echt. Ik ben niet zo goed in dit soort dingen
Oh, ik dacht 101 Woonideeenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou Marie-Claire, doe eens niet zo flauw.
*ril*quote:
I wish!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik klikt bijna op 'rapporteer' ipv 'bekijk profiel'. Faal voor mijn Fok!skills.![]()
Is dat je echte achternaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |