Mwah naar is het niet tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord idd. Lijkt me naar.Hormonen in anti-conceptie deden dat ook bij mij.
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:26 schreef Kloonhommel het volgende:
Geen behoefte aan sex? Mist sex niet? Waar ben ik in godsnaam belandt?
heb het veel te druk, dus heb er toch niks aan hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zet je DM boks ff open, dan gooi ik een code naar binnen.
probeer 25quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht piep ik over een week wel weer anders. Ik zit nog maar een maand zonder.
Geef het dan weg aan vrienden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb het veel te druk, dus heb er toch niks aan haha
bff 4life ja tog sweer mattie steun jou egt 4ever jy samen 1heid met myquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed om te weten. Andersom ook jeweetz
Meestal komt het wel als ik iemand weer leuk ga vinden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, kijk daar komt de aap uit de mouw.
Nee, oké. Ik wel namelijk. Vond dat toch niet zo tof, want seks is fijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah naar is het niet tochIk merk niet veel verschil eigenlijk
Poor dude.quote:
tbh he, als seks puur om zaadlozen gaat kan je veel beter ff handkarren. Sneller klaar, geen gezeik en daarna kan je gewoon iets gaan doen. Seks vind ik pas echt leuk als het met iemand is waar je om geeft (vriendin dus)quote:
Ja ach. ik heb wel weer behoefte aan intimiteit verder hoor, dat welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal komt het wel als ik iemand weer leuk ga vinden.
[..]
Nee, oké. Ik wel namelijk. Vond dat toch niet zo tof, want seks is fijn.
Van het 1 komt het ander tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach. ik heb wel weer behoefte aan intimiteit verder hoor, dat welmaar echt seks mwah, hoeft niet perse ofzo
Amen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tbh he, als seks puur om zaadlozen gaat kan je veel beter ff handkarren. Sneller klaar, geen gezeik en daarna kan je gewoon iets gaan doen. Seks vind ik pas echt leuk als het met iemand is waar je om geeft (vriendin dus)
Ja moet je wel iemand hebbenquote:
Thnxs!quote:
Helaaschquote:
Ja, dat wil ik dusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tbh he, als seks puur om zaadlozen gaat kan je veel beter ff handkarren. Sneller klaar, geen gezeik en daarna kan je gewoon iets gaan doen. Seks vind ik pas echt leuk als het met iemand is waar je om geeft (vriendin dus)
Dat kan. Intimiteit is ook wel veel leuker.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach. ik heb wel weer behoefte aan intimiteit verder hoor, dat welmaar echt seks mwah, hoeft niet perse ofzo
Ja, da's ook zo. Maar dat is via Tinder oid toch ook wel weer binnen afzienbare tijd geregeld?quote:
Dan is het wel beter dan rukken. Veel beterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helaasch
[..]
Ja, dat wil ik dus
Ik heb Tinder al paar keer geprobeerd, maar ik ben extreem kieskeurigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, da's ook zo. Maar dat is via Tinder oid toch ook wel weer binnen afzienbare tijd geregeld?
In wat voor een gesprekken ben ik hier flink aangeschoten en wel beland?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als dit geen orgie wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |