DM`s kunnen ook gewoon chill zijnquote:
Klopt, ik DM ook wel. Maar niet voor seks.quote:
Je hebt nog steeds niet op mijn DM gereageerd. Ben je dat nog van plan om te doen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ik DM ook wel. Maar niet voor seks.
quote:
Nee was ook maar grapjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ik DM ook wel. Maar niet voor seks.
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet op mijn DM gereageerd. Ben je dat nog van plan om te doen?
Je weet het maar nooit met FOK!kers.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was ook maar grapjeTotaal geen behoefte aan seks hier
Gaat niet goed dit kerel, je probeert jezelf te redden maar man man manquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was ook maar grapjeTotaal geen behoefte aan seks hier
Wellicht piep ik over een week wel weer anders. Ik zit nog maar een maand zonder.quote:
Nee serieusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat niet goed dit kerel, je probeert jezelf te redden maar man man man
Goed om te weten. Andersom ook jeweetzquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bedankt vrienden. Ik sta altijd voor jullie klaar, dat weten jullie he.
Dat heb ik vaker gehoord idd. Lijkt me naar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee serieusmedicijnen brengen je libido echt tot het vriespunt
Mijn libido was laatst nog enorm laag, week lang niet eens aan de handkar gezeten. Toen begon het weer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee serieusmedicijnen brengen je libido echt tot het vriespunt
O, kijk daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht piep ik over een week wel weer anders. Ik zit nog maar een maand zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |