Klopt....zolang je ze tenminste aan het einde van de dag weer aan de rechtmatige eigenaar terug kan geven.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Vrouwen moeten stoppen met mannen onderdrukken.
Geen idee, juist die kleine dingetjes die niet leuk zijn voor tv. Maniertjes van mensen, interacties en groepsdynamica.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat maakt speciefiek het streamen dan zo leuk, als je het op TV niet zou volgen?
Dan moeten mannen niet zulke watjes zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Wanneer doen ze dat dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Dit ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer doen ze dat dan?
En waarom laat jij dat toe?
Jij kijkt ook met je vlassnorretje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kijkt ook met je vlassnorretje.
Much to learn you have.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
Joh Liesje wat moet een man dan precies doen
als ie wat doet is ie ook fout
vrouwen winnen altijd
Ja Liesje, wat moet een man precies doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
vrouwen winnen altijd
Zou ik ook zeggen als ik baardloos was.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk dat helemaal niet met mijn keiharde baardgroei.
Het is niet echt iets doen denk ik, gewoon een houding. Kan het niet echt uitleggen maar een klein beetje dominant vinden vrouwen denk ik wel leuk. Volgens mij willen vrouwen niet altijd alles winnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
vrouwen winnen altijd
Zei je vader zeker?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Peunage het volgende:
Een wijs man zei ooit 'Alle vrouwen zijn een beetje anders, maar ze zijn allemaal knettergek'.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Peunage het volgende:
Een wijs man zei ooit 'Alle vrouwen zijn een beetje anders, maar ze zijn allemaal knettergek'.
Jeroen gaat gewoon aan de coke want vrijdag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Jeroen valt na de uitzending met zijn hoofd op tafel en slaapt tot morgen middag
Kan ook...kijkt toch al vaak alsof hij stoned isquote:
Moet dit niet in Utopia?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo leuk, ik haal hem even naar de SC want heel offopic. We hebben een kicks docente die ook altijd iets met kunstgeschiedenis doet. Kicks ken je wel denk ik.![]()
Ze deed nu met de kinderen een beeld maken van Venus van Milo. Maar dan naar een schilderij van dat beeld van Dali. Alle kinderen kregen een paar luciferdoosjes om in dat beeld te verstoppen als laadjes. "omdat vrouwen in de ogen van Dali zo onbegrijpelijk waren en ze allemaal van die kliene geheimpjes hadden"
Zo leuk!
Maar ik vind Dali sowieso wel leuk. Lekker bizar.
Venus van Willendorf namaken was een beter idee geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ze deed nu met de kinderen een beeld maken van Venus van Milo.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Venus van Willendorf namaken was een beter idee geweest.
Hebben die kinderen tenminste meteen een realistisch beeld van hoe vrouwen er uitzien na hun 30-ste.
Allemaal fotosjop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Die zag er heel anders uit, was een kleine indo
Wat een gratenpakhuis met jongentjesbillenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:14 schreef Specularium het volgende:
Escha in gesprek met Playboy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dergelijke dames vergelijken met jongens is godslastering, Piet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een gratenpakhuis met jongentjesbillen
Kijk een naar die smalle billetjes, niets vrouwelijks aanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dergelijke dames vergelijken met jongens is godslastering, Piet.
Zo heurt het:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk een naar die smalle billetjes, niets vrouwelijks aan
Goed lichaam, maar wel een hoog mooiboygehalte..quote:
uiteindelijk zakt het toch wel uitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed lichaam, maar wel een hoog mooiboygehalte..
Speciaal voor u dan, de gemiddelde man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed lichaam, maar wel een hoog mooiboygehalte..
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speciaal voor u dan, de gemiddelde blanke man.
[ afbeelding ]
Ja Nederland is ook over 't algemeen genomen gemiddeld "blank".quote:
Hm, deze ziet er wel weer heel saai uit. Liever een wat ruiger type.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speciaal voor u dan, de gemiddelde man.
[ afbeelding ]
Dat jij nou met iedere man die er een beetje oké uitziet het bed in duikt..quote:
Dat valt wel mee, ik ben een hopeloze romanticus, stiekem.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat jij nou met iedere man die er een beetje oké uitziet het bed in duikt..
En geen relatie?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik ben een hopeloze romanticus, stiekem.
Nope.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:29 schreef Peunage het volgende:
Is dit weer zo'n hommeltopic geworden? Goed gedaan spec.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik ben een hopeloze romanticus, stiekem.
quote:
Benjij ook zo romantisch, specularium?quote:
Google beefcake, dan naar afbeeldingenquote:
Ik wel, hele coniferen gooi ik op het bed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Benjij ook zo romantisch, specularium?
quote:
Samsom ook maar enigszins serieus nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef Specularium het volgende:
Helaas was het bericht over Diederik 'nochemo' Samsom uit 2011.
Diederik is een mafklapper, maar ik stoor me meer aan dat meten met 2 maten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Samsom ook maar enigszins serieus nemen.
Rare hippie-activist die niet met vingertjes van assistentes af kan blijven, een soort rode Lubbers.
Ach het bekt lekker, alles wat de GBL zegt onder de loep leggen en dan zelf trots op de borst slaan hoezeer je het er mee oneens bent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Diederik is een mafklapper, maar ik stoor me meer aan dat meten met 2 maten.
Als Gerard Wilders het zegt roepen mensen gelijk dat er Marokkanen in de oven gaan.
Ik vind het veel erger dat ik dit uit pure armoede zit te kijken.quote:
Ik ga straks Heer en Meester kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het veel erger dat ik dit uit pure armoede zit te kijken.
Weet nog steeds niet wie er bij DWHN zitten.
Dikke Dennis is dat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Die tattoo kerel in dat bed past wel in het 'mannen met een maatje meer' tppic in kpd.
Hm, die ken ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Die tattoo kerel in dat bed past wel in het 'mannen met een maatje meer' tppic in kpd.
In plaats van rozenblaadjes?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wel, hele coniferen gooi ik op het bed.
Haha, Njovelin checkt dat topic.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Gezellig, denk ik dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, met kluit en al.
Zo over het bed.
Daan Schuurmans,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ga straks Heer en Meester kijken.
Ik moet toegeven dat prima vermaak te vinden.
Jij ziet ze het liefst strak en afgetraind natuurlijkquote:
Dit is voor het eerst dat ik hem kan verdragen.quote:
Oh welnee, ben ik zelf ook niet dus dat eis ik ook niet van een ander.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij ziet ze het liefst strak en afgetraind natuurlijk
Niks mis met een buikje, mits niet te overdreven. Maar een man moet wel meer wegen dan ik anders voel ik me zo'n zeekoe.
Ik ben door KPD veel van mijn onschuld verloren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh welnee, ben ik zelf ook niet dus dat eis ik ook niet van een ander.
Maar mensen in dat soort topics interpreteren "een maatje meer" als maatje potvis heb ik het idee.
Het kwam gratis bij de modrechten, toen ging ook mijn wereld helaas een stukje verder open.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben door KPD veel van mijn onschuld verloren.
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben door KPD veel van mijn onschuld verloren.
Nou er staan ook wel wat bescheidrn buikjes in. Het is een ruim op te vatten begrip.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh welnee, ben ik zelf ook niet dus dat eis ik ook niet van een ander.
Maar mensen in dat soort topics interpreteren "een maatje meer" als maatje potvis heb ik het idee.
Daar valt mee te leven dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou er staan ook wel wat bescheidrn buikjes in. Het is een ruim op te vatten begrip.
Whut?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:38 schreef Specularium het volgende:
Hij had ook ergens een potje met ouwe troep die hij had uitgesnoten na gebruik.
Ik weet ook niet waarom ie dat bewaarde.quote:
Dikke Dennis was net bij De Kwis.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
Wat praten jullie onzin, wat kijken jullie.
Oh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dikke Dennis was net bij De Kwis.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
Band of brothers is op filmgebied een van de beste dingen ooit gemaakt.
Wat de neuk is dat voor schepsel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovelin vindt zijn buikje lekker.
[ afbeelding ]
Nog zo'n sexy foto van een iets vollere man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor schepsel.
Als Benno L. het zingt is het ineens niet leuk meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
Naast Willy Alberti.
"EEN GLIMLACH VAN EEN KIND DOET JE BESEFFEN DAT JE LEEFT!"
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Benno L. het zingt is het ineens niet leuk meer.
Dat jullie in Rotterdam daar verstand van hebben verbaast me, ik heb menig bruin kroegje daar bezocht, maar je hoort er nooit iets uit de Jordaan of van Hazes.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jullie in Rotterdam daar verstand van hebben verbaast me, ik heb menig bruin kroegje daar bezocht, maar je hoort er nooit iets uit de Jordaan of van Hazes.
Toch wel een gemis hoor, de beste Nederlandse muziek niet hebben.
Ik dacht ook grappig te zijn door temidden van al die ruige Feyenoord kaalkoppies aan de bar een "Amsterdammertje" te bestellen. Dat werd me ook niet in dank afgenomen.quote:
Nee, jullie platvloersheid beviel wel eigenlijk.quote:
Ahh, Rotterdam.quote:
Toch vreemd, ik heb 'm daar niet eens 1 keer gehoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef Tem het volgende:
Hazes wordt hier ook wel gewaardeerd. Die roomsoes van een Tante Leen en de Alberti's stukken minder.
Dramatische tentjes zitten daar op het stadhuisplein.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch vreemd, ik heb 'm daar niet eens 1 keer gehoord.
Ja, in de Apres-Ski tegenover 't stadhuis.
Ik vond 't wel redelijk bont ja, een Apres-Ski zit naast een '60's en '70's tent, en daarnaast een Latin bar, wel verscheidenheid ten top, dat wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dramatische tentjes zitten daar op het stadhuisplein.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch vreemd, ik heb 'm daar niet eens 1 keer gehoord.
Ja, in de Apres-Ski tegenover 't stadhuis.
Lekker met je rollator in de modder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef Tem het volgende:
Waarschijnlijk gaat Corrie ook naar Pinkpop dit jaar. Bejaardendisco.
Waarom ga je niet gewoon naar die gay tenten. Zitten er genoeg en op het stadhuisplein komen alleen tokkies en kleuters.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vond 't wel redelijk bont ja, een Apres-Ski zit naast een '60's en '70's tent, en daarnaast een Latin bar, wel verscheidenheid ten top, dat wel.
Penerage wil vast ook wel mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar die gay tenten. Zitten er genoeg en op het stadhuisplein komen alleen tokkies en kleuters.
Naar die bejaarden gratenreet van Mick kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker met je rollator in de modder.
Gay Palace zit dicht, wordt verbouwd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar die gay tenten. Zitten er genoeg en op het stadhuisplein komen alleen tokkies en kleuters.
Ik ga hier niet om lachen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
Maar ik hou ervan gewoon gemixt te stappen, altijd maar gay is ook zo'n eenheidsworst.
Hihi pun intended.
Flauw ook weer.quote:
Mijn vriendin woonde voordat we gingen samenwonen vlak bij Regenboog in de Van Oldenbarneveltstraat. Schijnt ook wel een bekende te zijn en goed centraal voor andere kroegen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gay Palace zit dicht, wordt verbouwd.
Maar ben wel naar Loge90 en Keerweer geweest hoor.
Hm daar ben ik niet geweest nog, maar dank voor de tip!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin woonde voordat we gingen samenwonen vlak bij Regenboog in de Van Oldenbarneveltstraat. Schijnt ook wel een bekende te zijn en goed centraal voor andere kroegen.
Wij hebben gezamenlijk gebeld omdat we bezorgd waren over je geestestoestand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef arjan1112 het volgende:
Wat>???? is de politie langs geweest ?
wtf
Klinkt wel geil.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Lekkere vrienden; ja je bent een topgozer, daarom word je platgespoten door de mannen in de witte jassen
Ik schud ze zo uit de mouw.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef arjan1112 het volgende:
Wat>???? is de politie langs geweest ?
wtf
Super versuffend en spieren worden helemaal slap en zo.quote:
Dit gaat niet werken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef Takaiki het volgende:
[youtube] http://www.youtube.com/results?search_query=staying%20alive%20young%20%40%20heart&sm=3[/youtube]
Nee, is standaard protocol. Als ik dreig door te flippen dan komen mijn vrienden van de politie en de crisisdienst van het GGZ.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom ? Had je de buurman neergeslagen ofzo
Dus de halve stad moet uitrukken omdat je aan de shit zit te snuiven?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, is standaard protocol. Als ik dreig door te flippen dan komen mijn vrienden van de politie en de crisisdienst van het GGZ.
Sterkte, Adriaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
Heb deze week geeneens boodschappen gedaan; althans een paar dingen op donderdag, maar normaal gaan we altijd op vrijdagavond of zaterdag, maar nu moest me moeder werken op vrijdag avond en ik had weer een teringdag met slaapproblemen, ging om 12 uur smiddags pas slapen en toen ik wakker werd was de supermarkt al gesloten
Nu gaan we maandag, mja
teringzooi
Ik gebruik geen drugs en ze waren maar met zijn 2. Dat er zo wordt opgetreden heeft men te danken aan figuren zoals Tristan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus de halve stad moet uitrukken omdat je aan de shit zit te snuiven?
Je maakt wat mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
Heb deze week geeneens boodschappen gedaan; althans een paar dingen op donderdag, maar normaal gaan we altijd op vrijdagavond of zaterdag, maar nu moest me moeder werken op vrijdag avond en ik had weer een teringdag met slaapproblemen, ging om 12 uur smiddags pas slapen en toen ik wakker werd was de supermarkt al gesloten
Nu gaan we maandag, mja
teringzooi
Ben jij gevaarlijk dan? snap er niks van, je doet toch geen vlieg kwaad ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs en ze waren maar met zijn 2. Dat er zo wordt opgetreden heeft men te danken aan figuren zoals Tristan.
Heet jij in het echt Frank?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
Nu gaan we maandag, mja
teringzooi
Dus je hebt die drugs gekregen om je kalm te krijgen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs en ze waren maar met zijn 2. Dat er zo wordt opgetreden heeft men te danken aan figuren zoals Tristan.
Wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
Snel.. bel Dr. Nikita, die kleren moeten uit!
Ik heb een verleden én ben psychiatrisch patient. Nu met die voorvallen in de afgelopen jaren zoals met Tristan neemt men geen risico's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ben jij gevaarlijk dan? snap er niks van, je doet toch geen vlieg kwaad ?
neequote:
?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
Snel.. bel Dr. Nikita, die kleren moeten uit!
Die runt een naaktcamping.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken?
Slaat nergens op , dat is toch alleen als je lid van een schietclub wilt worden ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een verleden én ben psychiatrisch patient. Nu met die voorvallen in de afgelopen jaren zoals met Tristan neemt men geen risico's.
Ik kom wel vaker ergens in, maar daar kom je ook niet opdagen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ghehehe. Schuld van arjan en VS die in beide komen.
Gewoon wat valium. En morgen wordt ik weer even gebeld of komt er iemand langs of te checken of alles rustig gaat en blijft. Het is weekend en dan is de reguliere hulpverlening er niet en krijg je automatisch met de crisisdienst te maken en dergelijke.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je hebt die drugs gekregen om je kalm te krijgen?
KPD.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nice.
Tenminste, ik weet niet wie de doelgroep is.
Guttegut, waar had je jezelf zo over opgefokt dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon wat valium. En morgen wordt ik weer even gebeld of komt er iemand langs of te checken of alles rustig gaat en blijft. Het is weekend en dan is de reguliere hulpverlening er niet en krijg je automatisch met de crisisdienst te maken en dergelijke.
Oh ik ben wel een "code Willem" hoor. Ik doe alleen niets, ben niet helemaal gek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Slaat nergens op , dat is toch alleen als je lid van een schietclub wilt worden ofzo
Als je me vertelt waar je zit, kom ik METEEN langs.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker ergens in, maar daar kom je ook niet opdagen.
Gaat kut met die huurwoning. Maar daar zijn we mee bezig, gaat wel opgelost worden. Ben alleen zwaar pissed op het woningbedrijf en ik ben niet de enige.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Guttegut, waar had je jezelf zo over opgefokt dan?
Op een stoel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je me vertelt waar je zit, kom ik METEEN langs.
Achso.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gaat kut met die huurwoning. Maar daar zijn we mee bezig, gaat wel opgelost worden. Ben alleen zwaar pissed op het woningbedrijf en ik ben niet de enige.
Rotjes droppen met je drone.quote:
Illegaalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens, hoe moet je met begeleid wonen in hemelsnaam aan een vuurwapen komen?
Misschien kun je nog meer tips geven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan toch gewoon in Belgie een gaspistool kopen
Die stempel heb ik al jaren en kom je niet meer zo makkelijk van af.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens, hoe moet je met begeleid wonen in hemelsnaam aan een vuurwapen komen?
Ach welnee, meteen een lawinepijl door de ruiten heenjensen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool, babypijltjes naar de buren schieten.
Laat ik het zo stellen; ik zou zelf niet eens weten hoe, laat staan onder begeleiding en toezicht.quote:
Je bent dan geen gevangene meestal, al ken ik Yoki's situatie totaal niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen; ik zou zelf niet eens weten hoe, laat staan onder begeleiding en toezicht.
Ik denk niet dat heer bromsnor dat als vuurwapengevaarlijk bestempelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef arjan1112 het volgende:
in duitsland heb je van die wapenbeurzen kan je alarmpistolen en met van die rubbere balletjes enz rommel kopen
Niet aan een raketwerper kunnen komen,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen; ik zou zelf niet eens weten hoe, laat staan onder begeleiding en toezicht.
Ik heb genoeg aan m'n puddingbuks.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet aan een raketwerper kunnen komen,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winkels zat daar waar je 9mm PAK pistolen kan kopen (schreckpistolen) en die kan je ombouwen, maar dat is niet zo veilig. Makkelijker is gewoon via wat crimineeltjes en een paar 100 euro een echt wapen aanschaffen. Of je gaat naar het oostblok of Belgie. Maar in Nederland zijn er ook al meer illegale wapens dan legale te krijgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef arjan1112 het volgende:
in duitsland heb je van die wapenbeurzen kan je alarmpistolen en met van die rubbere balletjes enz rommel kopen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:52 schreef Tem het volgende:
VS heeft gewoon een tank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Dat zei ik dus: Illegaalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Winkels zat daar waar je 9mm PAK pistolen kan kopen (schreckpistolen) en die kan je ombouwen, maar dat is niet zo veilig. Makkelijker is gewoon via wat crimineeltjes en een paar 100 euro een echt wapen aanschaffen. Of je gaat naar het oostblok of Belgie. Maar in Nederland zijn er ook al meer illegale wapens dan legale te krijgen.
Ik zat vroeger in de drugshandel en ging met veel foute mensen om. Daarnaast woon ik in de speeltuin van de Amsterdamse onderwereld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent dan geen gevangene meestal, al ken ik Yoki's situatie totaal niet.
Ik zei toch al: "illegaal"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in de drugshandel en ging met veel foute mensen om. Daarnaast woon ik in de speeltuin van de Amsterdamse onderwereld.
U woont in het kantoor van Moszkowicz?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in de drugshandel en ging met veel foute mensen om. Daarnaast woon ik in de speeltuin van de Amsterdamse onderwereld.
Dat geloof ik wel, maar ik kan me niet voorstellen dat 't makkelijk is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zei toch al: "illegaal"Het was VS die dat niet geloofde, niet ik
Ironie is ook een deugd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga je toch niet op een tank zetten? Gekkigheid.
Heb je ook een strafblad?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en die van Yoki dus nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik kan me niet voorstellen dat 't makkelijk is.
Zou niet weten wie ik zou moeten aanschrijven, al mijn buddies zijn het neusje van de zalm van de samenleving.
Ook? Wie nog meer?quote:
Ik werk met het pannetjessysteem uit VERS training.. Mijn pannetje dreigt over te koken en daarom zijn er voorzorgsmaatregelen genomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Yoki, heb je dan gedreigd om iemand iets aan te doen? Of jezelf?
Je bent geen autist maar hebt borderline? Alhoewel dat vaak niet mee zo genoemd wordt..quote:
Autist, ADHD en ERS (borderline persoonskenmerken)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent geen autist maar hebt borderline? Alhoewel dat vaak niet mee zo genoemd wordt..
Hoezo word je dan als vuurwapengevaarlijk gezien? Akkefietje met je buurman?quote:
Owh, beide én ADHD..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Autist, ADHD en ERS (borderline persoonskenmerken)
Ik heb vroeger wel eens een wapen ingeleverd tijdens zo'n actie en ze zijn ook niet achterlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo word je dan als vuurwapengevaarlijk gezien? Akkefietje met je buurman?
Jij kwam in POL toch vroegerquote:
Wie heeft gescoord?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
2-1.
Hoef je dat ook niet meer te kijken.
Ik lees nooit wat er in POL staat, ik voer enkel een oneindige monoloog.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij kwam in POL toch vroegerDaar heeft hij ooit eea verteld..
Wat was dat met je buurman dan ook alweer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens een wapen ingeleverd tijdens zo'n actie en ze zijn ook niet achterlijk.
Ik zit ook allang niet meer in dat wereldje maar dit hele dorp is gek en crimineel en de politie weet echt wel met wat voor mensen ze te maken hebben. Ik ben er alleen 1 van vroegah, van de oude stempel.
Zit wat inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nooit wat er in POL staat, ik voer enkel een oneindige monoloog.
Laat ik het zo zeggen, velen zijn geveld in de strijd mij van iets te overtuigen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit wat inMaar klopt toch niet helemaal
Oh ja, dat was begin 2011.. dat was gewoon uit zelfbescherming, ik had alleen een wapen bij me maar heb er niets mee gedaan. Zwaar geflipte bovenbuurman en zo.. Mjah, toen ben ik ook gaan flippen bij het woningbedrijf en kwam er allemaal politie. Maar daar is verder niets ernstigs gebeurd of gevolgen gehad. Het enige gevolg is dan dat ik vanaf toen problemen heb met het woningbedrijf en in een kanswoning moet wonen e.d.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat was dat met je buurman dan ook alweer?
Ja met een vuurwapen gaan lopen zwaaien in boze bui bij de deur van de buurman gaat denk ik wel tegen de gemiddelde omgangsvereisten in van een reguliere corporatie. Gek genoeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, dat was begin 2011.. dat was gewoon uit zelfbescherming, ik had alleen een wapen bij me maar heb er niets mee gedaan. Zwaar geflipte bovenbuurman en zo.. Mjah, toen ben ik ook gaan flippen bij het woningbedrijf en kwam er allemaal politie. Maar daar is verder niets ernstigs gebeurd of gevolgen gehad. Het enige gevolg is dan dat ik vanaf toen problemen heb met het woningbedrijf en in een kanswoning moet wonen e.d.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef arjan1112 het volgende:
Den haag heeft een speler die Malone heet.
Dion Malonequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef arjan1112 het volgende:
Den haag heeft een speler die Malone heet.
Ben je in het dagelijks leven ook zo inconsistent qua opmerkingen en gedachtenlijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef arjan1112 het volgende:
Willem van Hanegem heeft gewoon gelijk dat Henk Fraser trainer van feyenoord moet worden
Nee, ik heb er niet mee lopen zwaaien. Ik had hem onder mijn jas en niet gebruikt of mee gedreigd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja met een vuurwapen gaan lopen zwaaien in boze bui bij de deur van de buurman gaat denk ik wel tegen de gemiddelde omgangsvereisten in van een reguliere corporatie. Gek genoeg.
Nee, ok. Maar kan dat de politie niet op een idee hebben gebracht wellicht?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, dat was begin 2011.. dat was gewoon uit zelfbescherming, ik had alleen een wapen bij me maar heb er niets mee gedaan. Zwaar geflipte bovenbuurman en zo.. Mjah, toen ben ik ook gaan flippen bij het woningbedrijf en kwam er allemaal politie. Maar daar is verder niets ernstigs gebeurd of gevolgen gehad. Het enige gevolg is dan dat ik vanaf toen problemen heb met het woningbedrijf en in een kanswoning moet wonen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |