Kloon?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jammer voor je maar dit heb je al vaker gezegd.
Zegt de student met "officieele functie"quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jezelf in een rijtje plaatsen met dikke Limburgers, messentrekkers en kelderbewoners.
Ach man, het enige waar jij ooit goed in bent geweest in je leven is kaal worden. Niks meer en niks minder.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jezelf in een rijtje plaatsen met dikke Limburgers, messentrekkers en kelderbewoners.
Zou ze het al geloven?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:32 schreef tliciouz het volgende:
Pierre is terug, ik kan het nog steeds niet geloven.
Meneer voelt zich aangesproken hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt de student met "officieele functie"
Ja en relatietherapeut voor jou spelen, misselijke giertank.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach man, het enige waar jij ooit goed in bent geweest in je leven is kaal worden. Niks meer en niks minder.
Ga bellen in Turkije kijken of je weer zo'n leuke rekening krijgtquote:Op zondag 23 maart 2014 22:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Meneer voelt zich aangesproken hoor.
Ja ga anders een keer die vette pens van je weg laten zuigen. Kijken wat je dan voor leuke rekening krijgt.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga bellen in Turkije kijken of je weer zo'n leuke rekening krijgt
Black ops is als een tiet.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BO1 was ook goed en leuk, misselijk figuur. Vraag het aan de ekte pro's zoals Stoma, Stef, SoldMayor en ik
Ach man die dikke neus van jou daar zou je eens wat aan moeten laten doen. Doen ze vast nog gratis ook omdat ze medelijden met je hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja ga anders een keer die vette pens van je weg laten zuigen. Kijken wat je dan voor leuke rekening krijgt.![]()
Beter dan medelijden met jezelf hebben omdat je dik bent en eten omdat je zelfmedelijden hebt.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach man die dikke neus van jou daar zou je eens wat aan moeten laten doen. Doen ze vast nog gratis ook omdat ze medelijden met je hebben
Neequote:Op maandag 24 maart 2014 21:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Beter dan medelijden met jezelf hebben omdat je dik bent en eten omdat je zelfmedelijden hebt.
Ik hoef niet voor een officiële functie te gaan. Die worden mij in de schoot geworpen omdat ik zo'n koning ben.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar serieus laat wat aan die neus doen want zo zal niemand je ooit serieus nemen als je weer gaat voor een officiële functie!
Koning van de inktvissen misschien jaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik hoef niet voor een officiële functie te gaan. Die worden mij in de schoot geworpen omdat ik zo'n koning ben.
Misschien kan jij nog aan de slag als officieel michelin mannetje.
Nou, dat is gelukt hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
Al zal Stoma wel een k/d van 9.3 hebben ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |