dit is dan ook een matige dansshow. Alleen Chantal heb ik dus weer gemist. Maar ja, vandaag vlieg ik weer naar Nederland, misschien wordt het ergens herhaald op zondagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:17 schreef iBenny het volgende:
Het kon me allemaal niet zo boeien. Denk dat die dansshows toch niet zo mijn ding zijn
Chantal was eigenlijk het enige wat écht de aandacht trok.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
dit is dan ook een matige dansshow. Alleen Chantal heb ik dus weer gemist. Maar ja, vandaag vlieg ik weer naar Nederland, misschien wordt het ergens herhaald op zondag
daarom vind ik het ook belachelijk het concept om volwassenen en kinderen door elkaar te doenquote:
Da's elke keer, fucking irritant jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom vind ik het ook belachelijk het concept om volwassenen en kinderen door elkaar te doen
Kinderen door laten gaan omdat ze zo schattig zijn
dan baal je toch zwaar als volwassene wanneer je weet dat je beter bent dan die kotersquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Da's elke keer, fucking irritant ja
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan baal je toch zwaar als volwassene wanneer je weet dat je beter bent dan die koters
Ik ook. Het heeft toch ook totaal niks met het programma te makenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:47 schreef Aspergermeisje het volgende:
Vaak kan ik wel lachen om dit soort dingen, maar deze aankondiging vond ik echt te triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |