Het publiek nogal erg oud en grijs...quote:
Ow, de krullenbol is een meisje... Maar die liep dus steeds achterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:15 schreef Stickertje het volgende:
Lof omdat een meisje dezelfde danspasjes kan doen als de jongens
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh hai! Hoe heet dat liedje waar die tweeling op danste weet iemand dat? of ja die 2 zusjes
Mozart, bach, schubert, beethoven?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat iedereen tot in den treuren gebruikt
Nope, want ik was echt niet op aan het letten tijdens dat saaie dansstukje...quote:
Ja klopt ook een reclame jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
Ik herken het uit een reclame.. Weet alleen niet welke >.<
DATquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
vervelende kutkinderen, van het podium afschoppen
DIT!!! Het sloeg nergens op, het doet niks, het gaan niks worden.... NEEquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
wat________________________________!
alleen door op schattigheidswaardequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DAT
[..]
DIT!!! Het sloeg nergens op, het doet niks, het gaan niks worden.... NEE
En zelfs dat vond ik hem niet...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen door op schattigheidswaarde
Ze beginnen leukquote:
Eerst eens doorkomen... nu mogen ze los hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
Oh..![]()
Jammer dat ze niet wat meer met hun act doen, is standaard dansen met goede kostuums
ze zijn wel super goedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eerst eens doorkomen... nu mogen ze los he
Als ze de lijn doorzetten, zullen ze op het eind Thriller gaan doen... en iedereen bang maken daar..quote:
Je bent me voorquote:
Ja, maar dan moet je sneller typenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je ziet ze van kilometers afstand aankomen
Asperger kan nog... Maar licht eraan hoeveel punten hij haalt hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Bewezen dat hij geen autisme heeft. Ik dacht al voor hij het zei dat hij autisme had.
*ligtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Asperger kan nog... Maar licht eraan hoeveel punten hij haalt he
Klopt.. Maar zo een licht was het niet... en was ook niet licht...quote:
Hij kan zeker ook wel klassiek autisme hebben hoor. Hoewel er tegenwoordig geen onderscheid meer gemaakt wordt. Binnenkort een nieuwe naam nodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Asperger kan nog... Maar licht eraan hoeveel punten hij haalt he
succesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Online klas in 15 minuten
Succesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Blender, 3d model & animatie programma
Och, ik vond het wel meevallen. Ze was gewoon doodnerveus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ze is verder alleen niet zo likeable.
Tsja, dat igt een beetje aan Gilles de la tourette he..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het is knap, maar het komt op een bepaalde manier wel spastisch over ofzo
Een beetje geforceerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef iBenny het volgende:
Het is knap, maar het komt op een bepaalde manier wel spastisch over ofzo
Had niet gehoord dat hij dat heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, dat igt een beetje aan Gilles de la tourette he..
Dat heeft hij dus... Vandaar het wat veel geknipper en rare uitdrukkingen in zijn gezicht. Vooral onder die stress....quote:
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus... Vandaar het wat veel geknipper en rare uitdrukkingen in zijn gezicht. Vooral onder die stress....
Helaas voor sommige heeft hij dus niet echt "gewenste" versie, van gewoon schelden als het kan...
Aaaha. Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus... Vandaar het wat veel geknipper en rare uitdrukkingen in zijn gezicht. Vooral onder die stress....
Helaas voor sommige heeft hij dus niet echt "gewenste" versie, van gewoon schelden als het kan...
Waarom zeg jij voor Ibenny dat het een grapje was?quote:
Oh, ik had het over schelden. Weet niet of je Pete ooit hebt gezien in een Britse BB serie. Die kon enorm mooi schelden. Wanker!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij voor Ibenny dat het een grapje was?
Ow dat, naja, het is wel datgene dat iedereen denkt/hoopt/vind van mensen met datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik had het over schelden. Weet niet of je Pete ooit hebt gezien in een Britse BB serie. Die kon enorm mooi schelden. Wanker!
Niet alleen de muziek...quote:
dat zou wel grappig zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dalijk zijn die kinderen niet door
Datquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niets aan. Lelijke pakjes ook.
Wat mij betreft geen kinderen meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moeten ze eens een keer afschaffen
quote:
Daardoor lijkt het inderdaad minder goed dan het is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik wel een toffe groep
Het camerawerk is weer eens volkomen ruk
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die heeft maar 1 knop, is al lastig zat voor d'r.
kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Als één jurylid rood drukt krijgen ze al een rode vloer dus?
Dan lijkt het van te voren afgesproken wie er doorgaat, anders gaan er misschien te veel of te weinig acts door naar de volgende afleveringquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Als één jurylid rood drukt krijgen ze al een rode vloer dus?
er wordt gestemdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan lijkt het van te voren afgesproken wie er doorgaat, anders gaan er misschien te veel of te weinig acts door naar de volgende aflevering
Ok duidelijk alquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er wordt gestemd
rood betekent alleen dat er niet op gestemd kan worden
ik dacht dat het er 16 zijn.. maar ik ben niet helemaal zeker...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Avond![]()
En hoeveel acts zijn er en hoeveel mogen er door dan?
toch wel dusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
Ik vind deze dame wel bijzonder, maar ik vermoed dat ze hiermee niet door is.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch wel dus
Maar wat een gejank vandaag zeg
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:34 schreef Symphonic het volgende:
dat kutjochie wel door, onbegerijpelijk
dit is dan ook een matige dansshow. Alleen Chantal heb ik dus weer gemist. Maar ja, vandaag vlieg ik weer naar Nederland, misschien wordt het ergens herhaald op zondagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:17 schreef iBenny het volgende:
Het kon me allemaal niet zo boeien. Denk dat die dansshows toch niet zo mijn ding zijn
Chantal was eigenlijk het enige wat écht de aandacht trok.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
dit is dan ook een matige dansshow. Alleen Chantal heb ik dus weer gemist. Maar ja, vandaag vlieg ik weer naar Nederland, misschien wordt het ergens herhaald op zondag
daarom vind ik het ook belachelijk het concept om volwassenen en kinderen door elkaar te doenquote:
Da's elke keer, fucking irritant jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom vind ik het ook belachelijk het concept om volwassenen en kinderen door elkaar te doen
Kinderen door laten gaan omdat ze zo schattig zijn
dan baal je toch zwaar als volwassene wanneer je weet dat je beter bent dan die kotersquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Da's elke keer, fucking irritant ja
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan baal je toch zwaar als volwassene wanneer je weet dat je beter bent dan die koters
Ik ook. Het heeft toch ook totaal niks met het programma te makenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:47 schreef Aspergermeisje het volgende:
Vaak kan ik wel lachen om dit soort dingen, maar deze aankondiging vond ik echt te triest.
Je bedoelt dat nummer wat tussen de reclames en nieuws wordt gedraaid?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
Happy komt me ook de strot uit onderhand
Het wordt nu ook al bij reclames gebruiktquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt dat nummer wat tussen de reclames en nieuws wordt gedraaid?
Ik heb er te weinig verstand van geloof ik. Het houdt mijn aandacht ook niet echt vast ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik geloof dat ik er alweer klaar mee ben voor vanavondVind er na de audities altijd weinig mee aan omdat ik ook graag lach om de mensen die er niks van bakken
o-ver-alquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het wordt nu ook al bij reclames gebruikt
Vorig jaar was het wel echt leuk om te kijken. Terwijl het dit jaar niet zoveel anders is. Weet niet waaraan het ligtquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
Ik vind er dit jaar zo weinig aan. Niet veel origineels, en het barst van de meidengroepen.
Echt? In mijn herinnering was het vorig jaar gevarieerder; in elk geval kon het me toen ook meer boeien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar was het wel echt leuk om te kijken. Terwijl het dit jaar niet zoveel anders is. Weet niet waaraan het ligt
Mja. Zoveel anders toch niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? In mijn herinnering was het vorig jaar gevarieerder; in elk geval kon het me toen ook meer boeien.
Nou, dan weet ik het ook niet. Ik merk alleen dat ik elke keer na een half uurtje mijn aandacht begin te verliezen.quote:
Yupquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb in de rest van de dans niet gezien dat er iemand miste, dat is wel knap!
precies, Mja schattig hèquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:03 schreef Symphonic het volgende:
Als die tweeling vanavond wint.....
Die hadden nooit in de finale mogen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |