abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137839580
Ik snap jullie reacties niet want die clip is wow, prachtig! Past bij het nummer, rustige beelden die in elkaar overgaan, mooie plaatjes met geweldig gebruik van het licht (subtiel, maar effectief). Kippenvel. Als ze zo'n sfeer weten neer te zetten in Kopenhagen, gaat het helemaal goed komen.

_O_ O+
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 13:24:05 #102
375570 crew  Cyan9
pi_137839593
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Internationaal vinden ze de clip wél mooi... zou het dan toch zijn dat wij ons eigen lied onderschatten :P
Dat doen we toch elk jaar? (al is het de helft van de keren ook terecht geweest, als je kijkt naar de afgelopen jaren) :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_137839630
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Internationaal vinden ze de clip wél mooi... zou het dan toch zijn dat wij ons eigen lied onderschatten :P
Uiteindelijk zegt een clip toch niet zoveel over de kansen. Herinneren we ons Anouk nog? Een webcam opname :D
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  maandag 17 maart 2014 @ 13:29:41 #104
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137839888
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef Homijn het volgende:
In De Kwis is een redelijk geniale parodie op het nummer vertolkt. Zo'n beetje elk muzikaal cliché dat je kunt bedenken is erop losgelaten:

Geweldig, al een stuk beter dan het origineel. :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137839928
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:23 schreef grazz het volgende:
Ik snap jullie reacties niet want die clip is wow, prachtig! Past bij het nummer, rustige beelden die in elkaar overgaan, mooie plaatjes met geweldig gebruik van het licht (subtiel, maar effectief). Kippenvel. Als ze zo'n sfeer weten neer te zetten in Kopenhagen, gaat het helemaal goed komen.

_O_ O+
Jij begrijpt het in ieder geval wel. Helemaal mee eens!

Ben blij dat ze dit jaar in ieder geval een fatsoenlijke video ingediend hebben bij de organisatie. Snap nog altijd niet waarom die prachtige clip van Birds pas achteraf gebruikt is...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 maart 2014 @ 13:40:44 #106
163650 Greys
pi_137840388
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Drrk het volgende:
Ben blij dat ze dit jaar in ieder geval een fatsoenlijke video ingediend hebben bij de organisatie. Snap nog altijd niet waarom die prachtige clip van Birds pas achteraf gebruikt is...
Ze hebben hier de fout gemaakt door eerst die akoestische DWDD versie te doen, die overal te zien en horen is geweest en nu nog op de buitenlandse ESC forums staat. Dan kan je nu alsnog met een video komen, maar ze hadden die meteen in moeten dienen, vind ik. Die paar dagen hadden er dan ook nog wel bij gekund :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137840622
Die akoestische versie wijkt uiteindelijk ook niet heel veel af, dus ik denk dat de impact daarvan echt niet heel veel verschil maakt in of mensen het goed of slecht vinden...

Ik heb wel het idee dat dit weer een lied is dat mensen óf bovenaan hun lijst zetten of helemaal niks vinden, da's altijd een beter teken dan dat iedereen het wel ok vindt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137841715
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Die akoestische versie wijkt uiteindelijk ook niet heel veel af, dus ik denk dat de impact daarvan echt niet heel veel verschil maakt in of mensen het goed of slecht vinden...

Ik heb wel het idee dat dit weer een lied is dat mensen óf bovenaan hun lijst zetten of helemaal niks vinden, da's altijd een beter teken dan dat iedereen het wel ok vindt...
Denk ook dat de impact beperkt is hoor. Wat niet zo slim is, is dat ze nu de aandacht verdeeld hebben door het twee keer uit te brengen. Beter hadden ze de studioversie meteen in DWDD gespeeld.
pi_137843202
Wat ik overigens wel heel leuk vind is dat er dit jaar niet echt een uitgesproken favoriet tussen zit zoals je wel met Denemarken en Zweden hebt. Maakt het leuker om naar te kijken.
pi_137845353
De meest gegronde kritiek die de Kwis-makers uiten, is trouwens de bridge.
pi_137846021
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:40 schreef Homijn het volgende:
Mee eens.
pi_137848477
Las op Escdaily.com dat de startvolgorde vandaag bekend werd gemaakt, op de twitter van songfestivalweblog staat dat het pas volgende week is :{
pi_137854335
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:00 schreef aarontje112 het volgende:
Las op Escdaily.com dat de startvolgorde vandaag bekend werd gemaakt, op de twitter van songfestivalweblog staat dat het pas volgende week is :{
De volgorde wordt niet geloot, maar door de organisatie op al dan niet eerlijke wijze bepaald. Momenteel zijn nog niet alle liedjes bekend, dus vandaag zal die volgorde sowieso niet worden bekendgemaakt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_137854584
Kwalbert Verlinde vind het helemaal niks :')
pi_137854686
Ik vind die clip niet zo slecht trouwens. Beter dan het liedje in elk geval.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_137854792
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De volgorde wordt niet geloot, maar door de organisatie op al dan niet eerlijke wijze bepaald. Momenteel zijn nog niet alle liedjes bekend, dus vandaag zal die volgorde sowieso niet worden bekendgemaakt.
Nee weet ik, maar alle liedjes zijn al wel bekend bij de organisatie. Moesten immers vandaag worden ingeleverd.
pi_137854890
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwalbert Verlinde vind het helemaal niks :')
Hahaha vind het niet zo verwonderlijk. ''Van onze belastingcenten, dan denk ik jongens jongens jongens, heb je zo veel kwaliteit in huis en dan stuur je dit bla bla bla bla. En aan het eind doet ie nog zo'n ''grapje'' in de trant van zero points.'' Of ging het zo niet :P :+
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 19:40:10 #118
375570 crew  Cyan9
pi_137854984
Hij heeft het wel graag over onze belastingcenten. Gaap.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_137855419
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef Cyan9 het volgende:
Hij heeft het wel graag over onze belastingcenten. Gaap.
zou hij het ook over belastingcenten hebben als het loonstrookje van Onno Hoes binnenkomt?
pi_137855542
quote:
Premier Mark Rutte is in tegenstelling tot veel andere bekende Nederlanders wél enthousiast over het Songfestivallied Calm After The Storm van Ilse DeLange en Waylon. Dat heeft hij laten weten in een programma van Eva Jinek. Rutte vindt dat Nederland met een goed liedje vertegenwoordigd wordt op het Songfestival. “Ik denk dat het een fantastische hit wordt en het een prachtig nummer is, waarbij het maximale talent van deze twee geweldige zangers gebruikt wordt.”

Veel andere BN’ers waren kritisch over de inzending, maar Rutte doet daar niet aan mee. “Als premier ondersteun ik ieder positief initiatief in Nederland wat bijdraagt aan ons profiel in het buitenland. Dat probeer ik echt te doen.”

Rutte heeft vertrouwen in een goede afloop. “Het is wel vaker gebeurd bij het Songfestival dat een heel afwijkend nummer ineens won.”
http://www.mediacourant.nl/?p=168876
pi_137857393
quote:
waarbij het maximale talent van deze twee geweldige zangers gebruikt wordt.”
Haha.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_137857494
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:23 schreef grazz het volgende:

_O_ O+
Hebben ze het tempo nou iets omhoog gegooid, of lijkt het maar zo?

Zaterdagmiddag hoorde ik hem langs de lijn op het voetbalveld en ik vond het echt wel lekker klinken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 maart 2014 @ 20:28:30 #123
163650 Greys
pi_137857621
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:47 schreef aarontje112 het volgende:
Wat ik overigens wel heel leuk vind is dat er dit jaar niet echt een uitgesproken favoriet tussen zit zoals je wel met Denemarken en Zweden hebt. Maakt het leuker om naar te kijken.
Ik lees nu weer overal dat Armenië bij de bookies torenhoog favoriet is.
Heb heel dat nummer nog niet gehoord, maar gezien de punten die ze altijd wel krijgen (ongeacht het nummer...) zal het best.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 maart 2014 @ 20:28:51 #124
163650 Greys
pi_137857635
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:40 schreef Homijn het volgende:
Die brug kunnen ze wat mij betreft zo 1-op-1 overnemen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137862768
Ik heb het liedje nu al een flink aantal keren gehoord, en nog steeds snap ik er niks van dat dit nummer door hun is uitgekozen. Ook als het niet naar het songfestival zou gaan, zou het een flutnummr zijn, ondanks deze twee grote namen. Een die clip kan me gestolen worden, ook dat is er een van 13 in de dozijn en voegt verder niks toe, zeker niet in positieve zin.
Ik hoop alleen maar dat ik er naast zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')