Precies.quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:46 schreef Perico het volgende:
Dan schrijf je zo'n mooie voortdurende melodie als "Puzzle Me", en dan komt je met dit aan zetten.. voor mij onbegrijpelijk, in ieder geval.
Baas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:53 schreef TheVulture het volgende:
http://www.hotmusiccharts.com/ee/itunes
Volgens mij hecht er niemand ook maar enige waarde aan, maar leuk/grappig is het welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Cee het volgende:
Ik zou niet zoveel waarde hechten aan zo'n iTunes lijst, dat is echt gebaseerd op tien- of hooguit hondertallen.
Opvallend: nog geen reactie met 'KRIJGEN WE DAT SONGFESTIVALGEZEIK NU ALquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef iBenny het volgende:
Eurovisienummer Nederland op 1 in Estland
Valt me ook heel erg mee ja, die reactiesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Opvallend: nog geen reactie met 'KRIJGEN WE DAT SONGFESTIVALGEZEIK NU AL![]()
![]()
![]()
'
Zelfs een paar reacties die het best een aardig nummer vinden.
Poehee!
Wij hier zijn de enigen die het afzeikenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Opvallend: nog geen reactie met 'KRIJGEN WE DAT SONGFESTIVALGEZEIK NU AL![]()
![]()
![]()
'
Zelfs een paar reacties die het best een aardig nummer vinden.
Poehee!
Nouuuuuuuuuu....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hier zijn de enigen die het afzeiken
Op de site zelf stond wel een bericht. Vreemd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef grazz het volgende:
Ja item net gezien, ze maken het veel mooier dan dat het is...maar toch leuk dat een aantal fans het nummer hebben gekocht.
Ilse zei verder dat ze al weet wat ze aantrekt. Ook zal er straks veel meer interactie zijn. Over de act is nagedacht 'Bij dit liedje is het heel belangrijk hoe het eruit ziet'.![]()
Wat ik vreemd vind...waarom staat er op de officiele facebook pagina geen bericht over onze inzending?Misschien kan iemand met FB
daar een reactie plaatsen?
https://www.facebook.com/EurovisionSongContest
Stoer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef iBenny het volgende:
Eurovisienummer Nederland op 1 in Estland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |