SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Lsd. Lijst schouwen duiveland :pquote:
zitten leuke tussenquote:
Luister sowieso wel hardstylequote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker is dat he, ff bonkbonkbonkbonk
Ik ook. Hoe harder hoe mooier.quote:
ik ook daarom bijnaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:05 schreef theguyver het volgende:
niet voor mij moet morgen vroeg nog werken.
vanaaf poker avond
ah zo, morgen vroeg om 4 uur weer op voor mij.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef theguyver het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/311012
Ilsewat denk je lavje gaan we Europese songfestival winnen hier mee?
ow hele cd, hmm morgen maar ff luisteren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Er staan zoveel mooie nummers op die cd, waarom kiezen ze dan voor dit vlakke liedje?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef Scrummie het volgende:
FF deur uit, wietje halen. Steak is op trouwens lav, ik wacht op je. Zal de sausfles vast voorschudden.
Je zit de hele tijd te wachten op een knallend refrein, maar dat komt niet. Zonde hoor, ze zijn allebei hartstikke goed. Maar wellicht kiezen ze nog voor een ander nummer, dat kan geloof ik nog?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow hele cd, hmm morgen maar ff luisteren.
en geen idee ik vind het best wel iets hebben, maar beetje sloom idd, maar goed laat heel europa maar oordelen.
het liedje van Anouk vond ik absoluut niet iets voor Anouk maar pakte voorig jaar nog best aardig uit.
Melodieuze hardstyle maar geen geblér zoals year of summer hou ik vanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe harder hoe mooier.
Is zo af en toe een lekkere uitlaatklep. Ff flink hakken en je kunt er weer tegen.
Thunderdome vind ik geweldig en Angerfist.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Melodieuze hardstyle maar geen geblér zoals year of summer hou ik van
Nu VI aan en een blowtje en de avond kan niet meer stuk Scrumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Zo, thuis. Piepers van lav met wat saus besprenkelt. Heerlijk
zo wat welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wilde net aan Inso vragen waar je was gebleven. Werk je nu 24/7?
God, de roosjesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu VI aan en een blowtje en de avond kan niet meer stuk Scrum
jij weetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bekaf dus.
Maar nu lekker weekend dus genieten
Kan jij ook niks aan doen. De leef gaat voor. Zeker de harde.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij weet
sorry dat ik jullie niet zo vaak sprak
Mooi, dan kijk ik em zeker nog wel terug! Ben nu eerst ff weg doei allemaalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat mij betreft zeker! Meningen in het VI topic zijn ook gelijk aan die van mij geloof ik
Is echt de moeite waard Henkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Mooi, dan kijk ik em zeker nog wel terug! Ben nu eerst ff weg doei allemaal
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:33 schreef ATuin-hek het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/London_Beer_Flood
moge tjacka, hoezo?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:19 schreef Tjacka het volgende:
moguh
heb mijn weekend toch iets anders voorgesteld
zou gisteren naar mijn vriendinnetje gaanquote:
ow das ruk, was het al een oudje?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou gisteren naar mijn vriendinnetje gaan
stopt auto ermee totaal geen vermogen meer niks
stond ik daar
toen auto maar laten staan en door iemand af laten zetten bij mijn huis
zit nu dus thuis
en vanochtend heel vroeg de auto opgehaald kan niet slapen
jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow das ruk, was het al een oudje?
zou zomaar kunnen heb weinig verstand van auto's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
maar alles doet het nog gewoon
distributiesnaar, olie is goed etc
denk brandstofslang of iets elecktrisch
Als je geen vermogen hebt kan het je koppakking zijn of een lekke klep. Of idd elektrisch,je ontstekingstijdstip niet goed .quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
maar alles doet het nog gewoon
distributiesnaar, olie is goed etc
denk brandstofslang of iets elecktrisch
Heeft Lavje verstand van auto's?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je geen vermogen hebt kan het je koppakking zijn of een lekke klep. Of idd elektrisch,je ontstekingstijdstip niet goed .
Als je ergens in rijdt wil je toch ook weten hoe een en ander in elkaar steekt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Lavje verstand van auto's?Ik weet niet eens wat een koppakking is.
Dat heb ik niet, zolang die maar rijdt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je ergens in rijdt wil je toch ook weten hoe een en ander in elkaar steekt?
Het is mijn nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, zolang die maar rijdt.
Topshow he Divquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef Divje het volgende:
Kutje Kutje blblblblblWat is Derksen toch een leuke man soms.
Zekerquote:
Ja, die heeft van die subtiele grapjes die soms onopgemerkt blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:51 schreef Divje het volgende:
[..]
ZekerZag ook een oud teamgenoot zitten achter Gijp
Emile is altijd een leuke gast ook.
ben nog steeds voor dat v.d. Gijp bondscoach wordquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die heeft van die subtiele grapjes die soms onopgemerkt blijven.
Ja, waarom eigenlijk niet? Hij mist die bezemsteel die van Gaal in zijn hol achter zijn rug heeft en heeft er genoeg kijk op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben nog steeds voor dat v.d. Gijp bondscoach word
Hansie 4 Bondscoachquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben nog steeds voor dat v.d. Gijp bondscoach word
Hansie ook wel leuke optie, als je ziet wat hij gepresteerd heeft met SV Ophemert, FC Lienden, SVZW en JVC Cuijk.quote:
Hansie is een toppertquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hansie ook wel leuke optie, als je ziet wat hij gepresteerd heeft met SV Ophemert, FC Lienden, SVZW en JVC Cuijk.
het kan ook gewoon een kapotte brandstofslag zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je geen vermogen hebt kan het je koppakking zijn of een lekke klep. Of idd elektrisch,je ontstekingstijdstip niet goed .
Elke bondscoach maakt wel eens een foutjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fer opstellen in plaats van de Guzman, dat maakt hem ongeschikt als bondscoach.
Hoi Div!
hoi divquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Elke bondscoach maakt wel eens een foutje
Hoihoe bevalt het zwarte leventje?
Louis zou nooit een fout maken!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Elke bondscoach maakt wel eens een foutje
Hoihoe bevalt het zwarte leventje?
Ja van alles. Wel echt klote voor je. Daar gaat je weekend. Nou ja, misschien kan iemand je brengen of ga je met OV.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het kan ook gewoon een kapotte brandstofslag zijn
van alles dus
In zijn belevingswereld niet neequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Louis zou nooit een fout maken!![]()
Het is even wennen, back to black...
Haha inderdaad. En elke dag even in de spiegel kijken en zeggen hoe goed je bent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo af en toe zou ik dat ook wel eens willen, lijkt me best fijn.
oh ben er al overheenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja van alles. Wel echt klote voor je. Daar gaat je weekend. Nou ja, misschien kan iemand je brengen of ga je met OV.
Dat tweede doe ik trouwens wel dagelijks.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha inderdaad. En elke dag even in de spiegel kijken en zeggen hoe goed je bent.
Dat magquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat tweede doe ik trouwens wel dagelijks.
Haha, nee. Dat doe ik niet. Al is er niks mis mee, zolang het maar niet zo ver doorslaat als bij Louis, of juist wel, dan kunnen we lachen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat mag, doe het ook wel eens. Jezelf complimenteren is een goede eigenschap
tegenvallerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over het IJsselmeer of over de tegenvaller?
weet nog niet denk gewoon verkopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat ga je doen met de auto Tjack?
boskamp geeft de spelers gewoon een knal als ze het niet goed doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Hansie is een toppertEn dan Gijp & Boskamp als assistenten. Derksen als pers-chef. Komt helemaal goed.
"doe normaal, gek, joh"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
boskamp geeft de spelers gewoon een knal als ze het niet goed doen.
1 van de redenen dat hij assistent moet worden jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
boskamp geeft de spelers gewoon een knal als ze het niet goed doen.
LOL heeft eindelijk de aandacht van Youri en gaat ie met zijn handen over elkaar zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
1 van de redenen dat hij assistent moet worden jazolang hij de namen maar onthoudt:
Heb 'm nu 5x achter elkaar gezien, blijft geniaal. HEUJ JEROEN HEEEY. hoe heet die gozer? yoeri. Hey.. YOERI. *stil*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
LOL heeft eindelijk de aandacht van Youri en gaat ie met zijn handen over elkaar zitten
De Divquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:36 schreef Divje het volgende:
[..]
JAAA!
[..]
ScrummieHoe staat het leven?
Ook prima. Stoeltje op balkon. Zon vol op m'n bakkes met een lekker muziekje en af en toe een beetje opruimen in huis.quote:
Lekker manquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook prima. Stoeltje op balkon. Zon vol op m'n bakkes met een lekker muziekje en af en toe een beetje opruimen in huis.Straks een lekker Amigo'tje
De leventje
haha.
En heb me dood lopen ergeren aan FC Emmen gister8-0 verliezen van fucking Oss.
Hoofdklasse onwaardig dat elftal van Emmenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker man. Zomer en lente
![]()
Zo dan, die 8-0 heb ik helemaal gemist haha.. Dan zak je wel erg diep hahaha..
Heerenveen makkiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoofdklasse onwaardig dat elftal van Emmenheb te doen met Gall dat hij moet werken met zo'n team. Pff.
Het weer is echt prachtig, wou eigelijk gaan lopen maar opruimen is belangrijker
Morgen ff winnen van Heerenveenen ik vind het allemaal oké!
Nog plannen dit weekend?
Ik denk dat het een makkie isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerenveen makkie
Geen plannen verder, van de week al druk zat geweest met bezoekjes, komende week weer.
Idd, thuis pakken we zo'n beetje alles behalve tjacka. Maar idd, altijd als je denkt dat 't makkie is, word 't kut.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik denk dat het een makkie isomdat thuis. Maar zal wel weer billenknijpen en reanimeren worden morgen
Lekker rustig weekendje dus? Ook lekker
Leuke vogels.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:41 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Middelste speciaal voor L
Dank je.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je.
Weekje eitjes sparen van de kwartels en ik kan een omelet bakken. Haha
Oh wat een snoepje die kwartelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:41 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Middelste speciaal voor L
Smaken die eitjes anders?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je.
Weekje eitjes sparen van de kwartels en ik kan een omelet bakken. Haha
En die duitsers begin van 't seizoen. Maar dacht dat Groningen ook moeilijk ging worden en dat was dan weer een plezierige verrassing. We zullen zien morgen. Misschien beter om te denken dat het kut wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, thuis pakken we zo'n beetje alles behalve tjacka. Maar idd, altijd als je denkt dat 't makkie is, word 't kut.
Volgende week wel aan het bier, met kameraden van vroeger, nu al zin in
Ze zijn zeker piepklein?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Iets romiger dacht ik. Maar ik moet het zelf ook nog proberen.
zit niet veel vlees aanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he. Mooi hoor hoe die lekker over de grond scharrelen.
Ik vind het zulke leuke vogels. Op de een of andere manier spreken ze me aan. Ik hen ook alleen verstaan ze me niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he. Mooi hoor hoe die lekker over de grond scharrelen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zulke leuke vogels. Op de een of andere manier spreken ze me aan. Ik hen ook alleen verstaan ze me niet.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar aan barbequen denken
jup, mja kerst duurt nog zo lang.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee voor de kerst kun je beter een flappie nemen.
Ja die wou ik er ook bijzetten maar dat idee leverde nogal wat negatieve reacties op. :pquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja die wou ik er ook bijzetten maar dat idee leverde nogal wat negatieve reacties op. :p
wat gek ja !quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja die wou ik er ook bijzetten maar dat idee leverde nogal wat negatieve reacties op. :p
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
was een vrouwtje en had op een duur ook een nest waarvan ik 3 heb weggegeven en 1 gehouden dus had er 2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu niet meer dus?
Mis je hem/haar?
Misschien toch weer eens een kat nemen? In het asiel zijn genoeg beestjes die graag een nieuw baasje of vrouwtje willen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:20 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
was een vrouwtje en had op een duur ook een nest waarvan ik 3 heb weggegeven en 1 gehouden dus had er 2mis ze soms nog wel als ik buiten ben.. heb soms nog van die reflexen dat ik voor
Ze uitwijk
ze leven nog wel hoor althans 1 de ander is weggelopen. Maar woon nog bij mn ouders en zijn ooit verhuist toen mochten ze niet meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien toch weer eens een kat nemen? In het asiel zijn genoeg beestjes die graag een nieuw baasje of vrouwtje willen.
ja maar tijgers zijn wilde dieren !quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:49 schreef Divje het volgende:
Een tijgertje, heb regelmatig m'n rug open liggen sinds 3 weken
Jonkie zeker? Die hebben van die scherpe nageltjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:49 schreef Divje het volgende:
Een tijgertje, heb regelmatig m'n rug open liggen sinds 3 weken
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:52 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja maar tijgers zijn wilde dieren !
3 jaar jonger jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jonkie zeker? Die hebben van die scherpe nageltjes.
Ohhhh je hebt het over je verkeringquote:
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhh je hebt het over je verkering![]()
En dat je rug openligt zegt wel iets over je bedkwaliteiten
Heb jij geen wilde tijger in huisquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:05 schreef hENKIE8 het volgende:
Jeetje net ging het nog over huisdieren
nee ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb jij geen wilde tijger in huis
lavje heeft een bronstige Gorilla in huis Tjack scrum divje en ik een wilder tijger althans... dacht ik zo..
blaadjes ... ehm geen idee eigenlijk.
quote:
haha , chocolade en ijsjes dus jouw advies? Choco ijs?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]af en toe chocolade voeren en ijsjes en je temt zo elke wilde kat .
Van chocola wordt mijne alleen maar wilderquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]af en toe chocolade voeren en ijsjes en je temt zo elke wilde kat .
nog beter.. let opquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:12 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
haha , chocolade en ijsjes dus jouw advies? Choco ijs?
lavje.. hebben?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhh je hebt het over je verkering![]()
En dat je rug openligt zegt wel iets over je bedkwaliteiten
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef Divje het volgende:
ff m'n uitsmijter opeten en dan op padFijne avond mensen!
fijne avondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef Divje het volgende:
Jij ook Div en doe je een beetje voorzichtig met je meissiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef Divje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh lekker zeg![]()
Ik vind die polar bears van Ben en Jerry ook zo jammie
kijk het effectquote:
wow het werkt echt!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
kijk het effect
[ afbeelding ]
drom gouden regel, reep chocolade in huis, groot en goed merk + bak ijs liefste chocolade of B&Jquote:
dan begin ik zelf te eten johquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
drom gouden regel, reep chocolade in huis, groot en goed merk + bak ijs liefste chocolade of B&J
Ja klopt. Van de week gekocht. Ze is speciaal gekweekt voor zingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die rechtse is het vrouwtje denk ik B?
Heb er led lampjes in...ook leuk. Maak het langer licht voor ze want dan denken ze dat het voorjaar is en gaan fokken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
ahw![]()
zet er wat romantische kaarsjes er bij.
Wat superleuk. Prachtig die dieren. Zo klein en dan komt er zo'n mooi geluid uit. Ben daar echt altijd weer versteld van dat er uit zo'n handje veertjes zo'n schitterend geluid komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klopt. Van de week gekocht. Ze is speciaal gekweekt voor zingen.
En zingen doet ze! Echt mooi dus daar ga ik nu proberen jonkies van te krijgen.
YES!!! Wat geweldig Tjack!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Tjacka het volgende:
BEN ZO BLIJ!!!
ouders willen samen met mij een nieuwe auto kopen.
mag ik hem voor in het weekend ajax. feestjes, chickie, dat soort dingen
en mijn moeder doordeweeks
ik hoef maar 1/3 te betalen en geen wegenbelasting of verzekering![]()
goede deal toch?
Echt wel. Goed bezig! Feliquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Tjacka het volgende:
BEN ZO BLIJ!!!
goede deal toch?
mag ook nog zelf het model uitkiezenquote:
Het is echt een win-win situatie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ook nog zelf het model uitkiezen![]()
![]()
maar het gaat er vooral om als ik een auto van 1250 koop dat ik hem niet onderhoud
want dat is te duur voor mij'
hun doen dat wel
dus veiliger
Ik ga voor Kate Upton.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt een win-win situatie.
Ben zo blij voor je. Echt super![]()
Weet je al welk model het gaat worden?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Tjacka het volgende:
BEN ZO BLIJ!!!
goede deal toch?
ik vind de punto erg mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt een win-win situatie.
Ben zo blij voor je. Echt super![]()
Weet je al welk model het gaat worden?
nu kan ik ook blijven rijden als ik naar school gaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Wel extreem toffe deal tjack. Toffe pa en ma.
Lekker manquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu kan ik ook blijven rijden als ik naar school ga![]()
![]()
Misschien houdt ze niet van saus . Kanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vroeg haar gister nog op Twitter of ze steak met me wou eten. Maar ze antwoorde niet.
Mijn saus is magischquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien houdt ze niet van saus . Kan
het moet in ieder geval niet te groot zijn en zuinigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker man. En Punto is tof, goeie auto's hoor. M'n ex had er 1, niet kapot te krijgen.
Dat is vetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef Tjacka het volgende:
kan nu ook kijken wat ik mooi vind in plaats van wat goedkoop is
wat een leef
nu wel weekend tot dinsdag en moequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zó, dat was iets langer dan in de planning stond
Lekker he. Ff geen zorgen en gewoon rustig de mooiste en de beste uitzoeken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef Tjacka het volgende:
kan nu ook kijken wat ik mooi vind in plaats van wat goedkoop is
wat een leef
en geen zorgen tijdens het rijden of je er uberhaupt komquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker he. Ff geen zorgen en gewoon rustig de mooiste en de beste uitzoeken.
jammer dan zou je echt de baas van nederland zijn geweestquote:
ben geen pauperquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Geen golfje? vind ik persoonlijk wel leuk
Dankje , duim ik morge voor vitessequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef theguyver het volgende:
Mensen het was weer gezellig ik ga er van tussen![]()
en Henkie ik zal duimen voor PSV.
Dat is al een grote zorg minder. Als je elke keer als je je auto start bang bent dat hij ermee nokt is natuurlijk erg stresserend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en geen zorgen tijdens het rijden of je er uberhaupt kom
dan geef ik ze wel een tomtom voor moederdag ofzo is dat probleem ook weg
ik denk niet dat mijn ouders daarmee akkoord zouden gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dan zou je echt de baas van nederland zijn geweest
duim ff voor Twentequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Dankje , duim ik morge voor vitesseTwente
Golf vind ik ook een mooie auto.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Geen golfje? vind ik persoonlijk wel leuk
Jep vitesse psv nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
duim ff voor Twenteis nu toch vitesse - PSV
snap commentaar daar over nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
beste auto ooit koop ik later
#rijkepauper
niet meer , 1-1quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend Henkie, maar ze staan voor, dus komt vast goed.
ik vind m ook gewoon baasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap commentaar daar over niet
laat gewoon klasse zien
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
beste auto ooit koop ik later
#rijkepauper
de donquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Don. Ik mis hem.
Don heeft deze al gehad. Hij is nu stoer aan het doen in zijn Maserati.
Gaat nu snel de verkeerde kant op daarquote:
Een lieve Lavquote:
Lavjequote:
Oh dan doe ik meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon jij hoor Henk. Anders ga ik ook u tegen jou zeggen.
Nee, tegen hem natuurlijk gekkiequote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo! Laten we elkaar allemaal tutoyeren, dat lijkt me de beste oplossing.*O*
De grote Lav heeft besloten dat we hier niet vousvoyeren, dus ik noem jou ook lekker gewoon jijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:58 schreef hENKIE8 het volgende:
Ik zal me beteren lavje , vind jij dat goed? Ik wil trouwens graag met u aangesproken worden. Overkomt me niet vaak
tja tegen besluiten van de grote lav kunnen we natuurlijk niet opquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
De grote Lav heeft besloten dat we hier niet vousvoyeren, dus ik noem jou ook lekker gewoon jij![]()
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
tja tegen besluiten van de grote lav kunnen we natuurlijk niet op
Oh, u hebt liever dat we u met u aanspreken? Geen probleem Henk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:58 schreef hENKIE8 het volgende:
Ik zal me beteren lavje , vind jij dat goed? Ik wil trouwens graag met u aangesproken worden. Overkomt me niet vaak
ja zeg hé Lavje, ik heb net jouw jij ipv u regel ingevoerdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, u hebt liever dat we u met u aanspreken? Geen probleem Henk.
Hoop dat u straks een goede nachtrust zult hebben
En ik hoop dat u geniet van de overwinning van PSV.
O sorry Ess dat ik u ontriefquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja zeg hé Lavje, ik heb net jouw jij ipv u regel ingevoerd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Niet het duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben moe. Denk dat ik er vroeg induik. Dus wens iedereen hier alvast welterusten en een nachtkusje![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ben moe. Denk dat ik er vroeg induik. Dus wens iedereen hier alvast welterusten en een nachtkusje![]()
Dank je wel ! Ben er nog wel even hoor alleen via mobiel gaat wat langzamer allemaalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, u hebt liever dat we u met u aanspreken? Geen probleem Henk.
Hoop dat u straks een goede nachtrust zult hebben
En ik hoop dat u geniet van de overwinning van PSV.
Mogge baarsje!quote:
Heel slecht teken. Soort van point of no return.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:20 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik voel me zo burgerlijk... Wordt in het weekend ook zonder wekker op de normale tijd wakker :p
Mogguh L.quote:
Het laatste dus Bquote:Op zondag 16 maart 2014 10:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L.
Goed geslapen of ben je voor je gevoel nog moeier als toen je naar bed ging? .....net als ik.
Kasparov ft. Evil Activities - Point Of No Return…:quote:Op zondag 16 maart 2014 10:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogge baarsje!
[..]
Heel slecht teken. Soort van point of no return.
Mogge, heel rustig. Weinig gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:16 schreef theguyver het volgende:
moge peepsiedereen een toffe zaterdag gehad
Red alert 2 unreal tournament counterstrike en starcraft.quote:
Ghe, die spellen moet ik ook weer eens doenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Red alert 2 unreal tournament counterstrike en starcraft.
Zo zag mijn avondje er uit.
Vandaag ff voor de meisjes zorgen die zijn beetje pips
Oh wat een prachtige beestjes zijn het toch. Kijk ze nou eens lief zitten.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Blaadjes het volgende:
Wat een schatjes. Lekker knus ook.
[ afbeelding ]
Geen idee of ze dat zijn haha. Ze maken wel een heel grappig geluid. Zal het eens opnemen als ze mee werken. klinkt als:meeeeee meeeee. Maar geen ee maar equote:Op zondag 16 maart 2014 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een prachtige beestjes zijn het toch. Kijk ze nou eens lief zitten.
Ze kijken ook best pienter uit hun oogjes.
aaaahhwwwquote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Blaadjes het volgende:
Wat een schatjes. Lekker knus ook.
[ afbeelding ]
Zit me suf te peinzen over hun naam. Je hebt het vorig jaar verteld maar ik ben het kwijt.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat zijn haha. Ze maken wel een heel grappig geluid. Zal het eens opnemen als ze mee werken. klinkt als:meeeeee meeeee. Maar geen ee maar e
bichenowquote:Op zondag 16 maart 2014 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit me suf te peinzen over hun naam. Je hebt het vorig jaar verteld maar ik ben het kwijt.
Oh ja, ik herinner me het weer. Iets met bitchquote:Op zondag 16 maart 2014 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
bichenow
Edit: volgende aankoop is goudbuikje. Die zijn echt innieminie. zo schattig. Had er 2 maar 1 ging vorig jaar al dood en andere vorige week ineens. Zo jammer.
Haasje overquote:Op zondag 16 maart 2014 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, ik herinner me het weer. Iets met bitch![]()
Jammer zeg dat je goudbuikjes allebei dood zijn. Hoop dat de nieuwe goed gezind blijft.
Kijk dit vind ik zulke geinige vogels
En Aja, wat heb je haar voor prangende vragen gesteld?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Guyver!!!!! Ancilla_Tilia![]()
Goedenavond.
Alle vragen die ik had waren al gesteld.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Aja, wat heb je haar voor prangende vragen gesteld?
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi.
Ja inderdaad, dat waren de belangrijkste vragenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alle vragen die ik had waren al gesteld.
[..]
[..]
Valt reuze mee hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef theguyver het volgende:
YESSSSS mijn filmpje is af.
ff converteren mijn pc/tv vond de resolutie niet zo tof, en dan zal ik m uploaden.
Btw ik zie er echt uit als een zak hooi
Top-filmpjequote:Op zondag 16 maart 2014 23:27 schreef theguyver het volgende:
mijn Huigenoot is gewoon top filmer/director en editor![]()
![]()
lol krijg meer verzoekjes, voor acteer werk..quote:
Dat gaat vast goedkomenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol krijg meer verzoekjes, voor acteer werk..
ff in de genda aankruisen wanneer ik gouden kalf op mag halen. * theguyver loopt vast op de feiten vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |