SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Lsd. Lijst schouwen duiveland :pquote:
zitten leuke tussenquote:
Luister sowieso wel hardstylequote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker is dat he, ff bonkbonkbonkbonk
Ik ook. Hoe harder hoe mooier.quote:
ik ook daarom bijnaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:05 schreef theguyver het volgende:
niet voor mij moet morgen vroeg nog werken.
vanaaf poker avond
ah zo, morgen vroeg om 4 uur weer op voor mij.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef theguyver het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/311012
Ilsewat denk je lavje gaan we Europese songfestival winnen hier mee?
ow hele cd, hmm morgen maar ff luisteren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Er staan zoveel mooie nummers op die cd, waarom kiezen ze dan voor dit vlakke liedje?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef Scrummie het volgende:
FF deur uit, wietje halen. Steak is op trouwens lav, ik wacht op je. Zal de sausfles vast voorschudden.
Je zit de hele tijd te wachten op een knallend refrein, maar dat komt niet. Zonde hoor, ze zijn allebei hartstikke goed. Maar wellicht kiezen ze nog voor een ander nummer, dat kan geloof ik nog?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow hele cd, hmm morgen maar ff luisteren.
en geen idee ik vind het best wel iets hebben, maar beetje sloom idd, maar goed laat heel europa maar oordelen.
het liedje van Anouk vond ik absoluut niet iets voor Anouk maar pakte voorig jaar nog best aardig uit.
Melodieuze hardstyle maar geen geblér zoals year of summer hou ik vanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe harder hoe mooier.
Is zo af en toe een lekkere uitlaatklep. Ff flink hakken en je kunt er weer tegen.
Thunderdome vind ik geweldig en Angerfist.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Melodieuze hardstyle maar geen geblér zoals year of summer hou ik van
Nu VI aan en een blowtje en de avond kan niet meer stuk Scrumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Zo, thuis. Piepers van lav met wat saus besprenkelt. Heerlijk
zo wat welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wilde net aan Inso vragen waar je was gebleven. Werk je nu 24/7?
God, de roosjesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu VI aan en een blowtje en de avond kan niet meer stuk Scrum
jij weetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bekaf dus.
Maar nu lekker weekend dus genieten
Kan jij ook niks aan doen. De leef gaat voor. Zeker de harde.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij weet
sorry dat ik jullie niet zo vaak sprak
Mooi, dan kijk ik em zeker nog wel terug! Ben nu eerst ff weg doei allemaalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat mij betreft zeker! Meningen in het VI topic zijn ook gelijk aan die van mij geloof ik
Is echt de moeite waard Henkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Mooi, dan kijk ik em zeker nog wel terug! Ben nu eerst ff weg doei allemaal
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:33 schreef ATuin-hek het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/London_Beer_Flood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |