Ik zou dat vooral aan vreemden overlaten die jou en je inrichting niet kennen inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:11 schreef Amor5 het volgende:
Ben aan het kijken voor een mooi schilderij voor in de woonkamer alleen vraag ik jullie hulp.. heb op schilderijhuis er 2 gezien namelijk deze en deze, voor welke zouden jullie gaan?
dit dus...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou dat vooral aan vreemden overlaten die jou en je inrichting niet kennen inderdaad
Geen van beide. Ik vind ze allebei niet mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:11 schreef Amor5 het volgende:
Ben aan het kijken voor een mooi schilderij voor in de woonkamer alleen vraag ik jullie hulp.. heb op schilderijhuis er 2 gezien namelijk deze en deze, voor welke zouden jullie gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een student koopt toch gewoon een poster van een tientje en betaalt geen maand basisbeurs voor een nepschilderij.quote:
Vind het allebei inspirerende personen en zou het wel mooi vinden voor in mijn huis.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:23 schreef davako het volgende:
Heb jij je wel ingelezen over deze twee individuen? Waarom wil je een schilderij van één van deze personen?
Zou door sparen voor een van gogh, dit is eerste klas rommel!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:31 schreef Amor5 het volgende:
[..]
Vind het allebei inspirerende personen en zou het wel mooi vinden voor in mijn huis.
ik zou voor deze gaan...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:11 schreef Amor5 het volgende:
Ben aan het kijken voor een mooi schilderij voor in de woonkamer alleen vraag ik jullie hulp.. heb er 2 gezien namelijk deze en deze, voor welke zouden jullie gaan?
Als je het geld er voor over hebt, waarom niet? Zullen hier genoeg mensen zijn die maandelijks dit bedrag uitgeven aan kleding, dus waarom jij niet voor een schilderij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:31 schreef Amor5 het volgende:
[..]
Vind het allebei inspirerende personen en zou het wel mooi vinden voor in mijn huis.
Misschien waar, maar in een fatsoenlijk huis hang je deze schilderijen toch niet aan de muur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een student koopt toch gewoon een poster van een tientje en betaalt geen maand basisbeurs voor een nepschilderij.
Volgens mij heeft niemand in de gaten dat dit spam isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Moest je je daar speciaal voor komen aanmelden ja?
Ik check altijd het user-ID bij dit soort topicsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand in de gaten dat dit spam is
Is wel slim eigenlijk ....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik check altijd het user-ID bij dit soort topics
Ik heb toch nog maar even een TR gemacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is wel slim eigenlijk ....
ow... dat doe ik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb toch nog maar even een TR gemacht.
Als het zo overduidelijk is dan doe ik het nog wel eens. Maar ik vergeet het vaker dan dat ik het daadwerkelijk ook doe.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... dat doe ik eigenlijk nooitboeit me niet genoeg denk ik
Nah.. dan zal het topic straks wel dicht zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als het zo overduidelijk is dan doe ik het nog wel eens. Maar ik vergeet het vaker dan dat ik het daadwerkelijk ook doe.
Had ik allang gedaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb toch nog maar even een TR gemacht.
Dan hoop ik voor TS dat er voordat er een slotje op zit, er iemand de knoop voor hem doorhakt welk schilderij hij moet kopenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. dan zal het topic straks wel dicht zijn
quote:
Beter koop je geen schilderij maar steek je het geld in het verder ontwikkelen van die lelijke website van je winkel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:11 schreef Amor5 het volgende:
Ben aan het kijken voor een mooi schilderij voor in de woonkamer alleen vraag ik jullie hulp.. heb er 2 gezien namelijk deze en deze, voor welke zouden jullie gaan?
Ik heb je reactie aangepast; ik vermoed dat je gewoon reclame wilt maken voor jou website en FOK! daarvoor als bron wil gebruiken. Dit is niet toegestaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:31 schreef Amor5 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |