Waarom KON je daar niet naar toe?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
ja daar kan ik dan toch niet naartoe joh kut
WAT EEN OPquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)ij-ado-opgelucht.htmquote:Tuchtcommissie spreekt Coutinho vrij, ADO opgelucht
Gino Coutinho wordt niet bestraft voor zijn trappende beweging richting Romeo Castelen tijdens de thuiswedstrijd van ADO Den Haag tegen RKC Waalwijk (1-1). Tijdens de zitting van de tuchtcommissie donderdagavond bleek dat scheidsrechter Bas Nijhuis, die geen kaart gaf, de situatie voldoende had beoordeeld.
Eerder deze week deed de aanklager betaald voetbal van de KNVB de doelman nog een voorstel van vier duels schorsing, waarvan één wedstrijd voorwaardelijk. ADO en Coutinho gingen niet akkoord en maakten de gang naar de tuchtcommissie. En met succes, want daar werd de keeper vrijgesproken.
Het voorval had afgelopen zondag plaats in de 42ste minuut, enkele seconden voordat Castelen 1-1 maakte. De aanvaller moest na de trap even van het veld, maar kon het duel wel weer hervatten. Scheidsrechter Bas Nijhuis blijkt het voorval tóch beoordeeld te hebben, waardoor een schorsing niet meer mogelijk was.
KNJBquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)ij-ado-opgelucht.htm
Wat een debielenEerst een dusdanig zware straf eisen om vrij weinig en daarna volledig vrijpleiten
Anders doe ik het wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mansjester zo graag weer de P-N updates.
Dit is echt geweldigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
We krijgen gewoon de editie met filmfragmenten er door heen
jawelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is toch niet gericht op Celinegod he
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mansjester zo graag weer de P-N updates.
Ik heb vandaag weinig tijd. Het zou mooi zijn als Johannes mijn taken over kan nemenquote:
Rustig Johannes, niet iedereen is perfect. Daar kwam ik bij C_A haar muzieksmaak al achter toen ze een fervent Apres Ski bezoeker bleek te zijnquote:
Als je dronken bent is dat toch wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Johannes, niet iedereen is perfect. Daar kwam ik bij C_A haar muzieksmaak al achter toen ze een fervent Apres Ski bezoeker bleek te zijn
Nee, en veelte druk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je dronken bent is dat toch wel leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |