Ja sowieso. De helft heeft hier al een alpquote:Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik vermaak me ook nog altijd met mijn Alp, en die is maar 37kW geloof ik?
63 kwquote:Op maandag 17 maart 2014 16:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja sowieso. De helft heeft hier al een alp
Mijn KLE zit op 33, Sala heeft 35, die XT van laatst zit op 35, de baby ninja op 25... ect ect.
Er was op de rijschool waar ik les ook een jongen die de volle mep mocht betalen... zat steeds tussen het opnieuw veranderen van de regels in... Hij was er echt zuur van, al die kosten, en telkens weer examen doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:43 schreef Dekatria het volgende:
Punt is meer dat mocht hij eerder zwaarder willen, hij nog een examen moet doen. En dat is zondegeld.
Hij moet het natuurlijk zelf wetenieder z'n meug. Ik blijf voorlopig ook nog wel verknocht aan m'n 37kW.
Dit dus. Ik heb geen zin om tot mijn 24ste te moeten wachtenquote:Op maandag 17 maart 2014 16:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Er was op de rijschool waar ik les ook een jongen die de volle mep mocht betalen... zat steeds tussen het opnieuw veranderen van de regels in... Hij was er echt zuur van, al die kosten, en telkens weer examen doen.
Aan de andere kant snap ik ook wel dat iemand gewoon lekker wil rijden, en niet wil wachten tot zijn 24ste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog mijn geldboom water geven voor wat nieuwe kappen, stuurgewichtjes en uitlaatbochten![]()
I are Baboon
50,4 eerste motorquote:Op maandag 17 maart 2014 16:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja sowieso. De helft heeft hier al een alp
Mijn KLE zit op 33, Sala heeft 35, die XT van laatst zit op 35, de baby ninja op 25... ect ect.
Ach, daar gaat toch maar 500 km per jaar mee gereden worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:11 schreef Salatrel het volgende:
komt deze foto voorbij op de facebookpagina van yamaha
[ afbeelding ]
wilde eigelijk reageren met "lijkt me echt een enige motor totdat je aan het eind van de straat aankomt"
Je bent ook echt wel een josti als je zo'n motor koopt!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:11 schreef Salatrel het volgende:
komt deze foto voorbij op de facebookpagina van yamaha
[ afbeelding ]
wilde eigelijk reageren met "lijkt me echt een enige motor totdat je aan het eind van de straat aankomt"
Ik vermaak mij al 10 jaar met 50pk.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:36 schreef BlackLining het volgende:
Van de andere kant kun je je met 35kW ook best twee jaar vermaken heurmoet een hele serieuze sportwagen aan te pas komen wil je een stoplichtsprintje verliezen.
ik weet nog wel een CB1300... wel een opknappertjequote:Op maandag 17 maart 2014 17:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik vermaak mij al 10 jaar met 50pk.
Maar stiekum wil ik wel eens wat zwaarder, zeg zo'n 100pk op 2 wielen![]()
Kan ik daarmee een SD'eetje doen?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet nog wel een CB1300... wel een opknappertje
Ik heb ook nog een 25kw fiets staan.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Och,och. Hebben we weer zo'n 25kw'er..![]()
Ding heeft ook maar 73 pkquote:Op maandag 17 maart 2014 17:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je bent ook echt wel een josti als je zo'n motor koopt!
Dat geld wat dat ding kost kan ik een lijst van 100 motoren maken die ik liever zou hebben.
Geen old-school snorbrommer hebbenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb een snorscooter staan. Zo'n Taiwan modelletje
nog geen foto gezienquote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet nog wel een CB1300... wel een opknappertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |